Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1192z dziś
7146z ostatnich 7 dni
24182z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli urządzeń chłodniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli urządzeń chłodniczych

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Słowiński Park Narodowy w Smołdzinie
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino
powiat: słupski
tel. (059) 81 17 204, 059 8489124
sekretariar@slowinskipn.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Smołdzino
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (059) 81 17 204
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie okresowej kontroli urządzeń chłodniczych w obiektach Słowińskiego Parku Narodowego.
2. Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie okresowej kontroli, polegającej na ocenie
efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych systemu
klimatyzacji w obiektach Słowińskiego Parku Narodowego:
1) Muzeum SPN w Czołpinie
2) Filii muzeum leśniczówce w Rowach Ul. Parkowa 1
Wykaz klimatyzatorów stanowi załącznik nr 2.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie oceny efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń
chłodniczych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW w systemie
klimatyzacji
2) ocenę sprawności systemu klimatyzacji i dostosowania go do potrzeb
użytkowych budynku, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r. o
charakterystyce energetycznej budynku (Dz. U 2021 poz. 497 z późn. zm.),
3) sporządzenie protokołów z kontroli systemu klimatyzacji zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 w
sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu
klimatyzacji (Dz. U 2021 poz. 513 z póżń. zm).
4) sporządzenie protokołów z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, w
którym prowadzony jest centralny rejestr charakterystyki energetycznej
budynków i przekazanie Zamawiającemu w formie papierowej z numerem
nadanym w systemie teleinformatycznym
Wykonanie kontroli należy wykonać w budynkach zgodnie z wykazem klimatyzatorów
( zał. nr 2).

Składanie ofert:
8. Sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (zał. nr 1) drogą elektroniczną jako skan na
adres email: sekretariar@slowinskipn.pl lub pisemnie w kopercie z dopiskiem
,,Kontrola systemu klimatyzacji w obiektach SPN", w sekretariacie w siedzibie
Słowińskiego Parku Narodowego, Ul. Bohaterów Warszawy 1A. Sekretariat czynny w
dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530.
9. TERMIN SKŁADANIA ofert
Do dnia 07.05.2024 r. do godz. 1500

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
Do 31.05.2024 r.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin
wykonywania prac w obiektach, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wykonać
usługę od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:30 do 15:30. Preferowany przez
Zamawiającego termin wykonania usługi w Muzeum SPN w Czołpinie to każdy
poniedziałek (muzeum jest nieczynne w tym dniu dla zwiedzających)

Wymagania:
realizacja zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł
4. Warunki do spełnienia przez oferentów
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub posiadającą kwalifikacje
wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających,
przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń
energetycznych.
b) posiadają aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku
osoby posiadającej uprawnienia budowlane w ww. specjalności
c) posiadają wpis do wykazu osób uprawnionych do kontroli systemów grzewczych i
klimatyzacyjnych prowadzonego przez Ministra Rozwoju i Technologii
Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3, a przed podpisaniem umowy przedłoży kopię
uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu
dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i
zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych. Wykonawca przedłoży
zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego (dot. osoby z uprawnieniami
budowlanymi ) oraz oświadczenie o wpisie do wykazu osób uprawnionych do kontroli
systemów grzewczych i klimatyzacyjnych prowadzonego przez Ministra Rozwoju i
Technologii, potwierdzających spełnienie tego warunku.
5. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe ( Zamówienie publiczne poniżej 130
000 zł).
6. Kryterium oceny i wyboru ofert
Najniższa cena brutto.
Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi i
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający poprawi w formularzu oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,niepowodujące istotnych zmian w treści formularza oferty - niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Termin związania ofertą
14 dni licząc od upływu terminu składania ofert wraz z tym dniem.
Oferta winna być
podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku
składania oferty przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo (odpowiednio
scan).
Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po terminie, ofert nie
spełniających postawionych wymogów, ofert nie odpowiadających treści
zapytania ofertowego.
11. Zamawiający poinformuje oferentów o rozstrzygnięciu drogą elektroniczną na
adres e-mail wskazany w ofercie, w terminie 5 dni od terminu składania ofert.
Wybranego Wykonawcę poinformuje o miejscu i terminie zawarcia umowy.
12. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze
umowy, zał. nr 4 w miejscu, czasie i sposób wskazany przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez
podawania przyczyny.

Uwagi:
15. INFORMACJE/OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW RODO
Zgodnie z art.14 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej zwana RODO, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Słowiński Park Narodowy z
siedzibą w Smołdzinie przy ul. Bohaterów Warszawy 1A, e-mail:
sekretariat@slowinskipn.pl, tel. 059 8117 204,2. inspektorem ochrony danych osobowych w Słowińskim Parku Narodowym jest
Andrzej Rykaczewski e-mail: iod@slowinskipn.pl ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c
RODO w celu realizacji niniejszego zapytania ofertowego,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będę osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 33
Ustawy o finansach publicznych oraz art. 10 Ustawy o dostępie do informacji
publicznej,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Zarządzeniem
dyrektora SPN w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o
wartości nieprzekraczającej 130.000 zł, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z niniejszego zapytania ofertowego,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8. posiada Pani/Pan:
o na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych pod warunkiem, że sprostowanie nie będzie skutkowało
zmianą wyniku postępowania ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym
z zapytaniem ofertowym,
o na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO,
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9. nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO,o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.
Na Wykonawcy ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia spoczywa
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względem
osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane Wykonawca
bezpośrednio pozyskał.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie musiał
wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekaże Zamawiającemu i których dane bezpośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w
art. 14 ust. 5 RODO.
Dla potwierdzenia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz dla ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osób trzecich, których dane zostały przekazane
Zamawiającemu w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia
zawiera formularz oferty - załącznik nr 1a do zapytania ofertowego.

Kontakt:
14. W przypadku pytań - kontakt telefoniczny - 059 8489124 w godz. od 800 do
1500 od poniedziałku do piątku.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.