małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Modernizacja Oddziału nefrologicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie Czapliniecka 123 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski 446358208 z.publiczne@szpital-belchatow.pl https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 446358208 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie", w ramach dotacji z budżetu Województwa Łódzkiego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2) Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami w oparciu, o który wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej ,,PFU"), stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ, ponadto Zamawiający udostępnia Wykonawcy dokumentację zdjęciową - stan obecny przed modernizacją stanowiącą Załącznik nr 2b do SWZ. 3) Pozostałe wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz zasad współpracy między zamawiającym a wykonawcą określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71200000-0,71300000-1,71500000-3,45400000-1,71220000-6,71240000-2, 71250000-5, 71310000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00308141, GZP.3800.27.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GZP.3800.27.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 360868,75 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie", w ramach dotacji z budżetu Województwa Łódzkiego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2) Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami w oparciu, o który wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej ,,PFU"), stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ, ponadto Zamawiający udostępnia Wykonawcy dokumentację zdjęciową - stan obecny przed modernizacją stanowiącą Załącznik nr 2b do SWZ. 3) Pozostałe wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz zasad współpracy między zamawiającym a wykonawcą określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane 71540000-5 - Usługi zarządzania budową 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45350000-5 - Instalacje mechaniczne 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71315000-9 - Usługi budowlane 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom 71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane 71355000-1 - Usługi pomiarowe 71356000-8 - Usługi techniczne 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45432121-8 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45442180-2 - Powtórne malowanie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 - Roboty malarskie 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: 1) w zakresie nie większym niż 25% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty: 72 173,75 zł netto; 2) na podobnych warunkach na jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe, z zastrzeżeniem kryteriów właściwych dla procesu negocjacji, w szczególności poprzez zlecenie wykonania dodatkowych prac/usług polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego w związku z modernizacją Oddziału nefrologicznego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia dotyczące modernizacji lub przebudowy lub rozbudowy lub budowy lub remontu pomieszczeń w obiekcie ochrony zdrowia lub w budynku użyteczności publicznej, gdzie w przypadku każdego z tych zamówień: a. powierzchnia wchodząca w zakres robót była nie mniejsza niż 100 m^2; b. zakres prac obejmował wykonanie robót ogólnobudowlanych lub dowolnych robót instalacyjnych (elektrycznych, wod-kan, wentylacyjnych lub co); c. wartość była nie mniejsza niż 150.000,00 zł brutto. na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Uwaga! Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 2 ppkt 4 lit. ,,a" dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Druk OFERTA - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1/4.2 i 5.1/5.2 do SWZ; 3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli wykonawca nie wskazał w ofercie danych umożliwiających zamawiającemu dostęp do tych dokumentów w celu ich uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych); 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru); 5) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty - złożenia wraz z ofertą - wynika z postanowień niniejszej SWZ). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z §8 wzoru umowy według załącznika nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2024