Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach
ul. Kostrzyńska 23
62-010 Pobiedziska
powiat: poznański
61 817 74 09
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pobiedziska
Wadium: ---
Nr telefonu: 61 817 74 09
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,REMONT TRZECH POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY NR 23, 25 I 32"
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I. REMONT KLASY-ŚWIETLICY NR 32:

a. Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):
? zastosować przewód 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową
? wyjście z przewodami instalacji elektrycznej na korytarz i podpiąć pod istniejące zasilanie pomieszczenia.
? cztery gniazda wtykowe zamontować na wysokości biurka nauczycielskiego
? po jednym gnieździe wtykowym zamontować przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia
? jedno gniazdo pojedyncze na środku ściany (zasilanie monitora interaktywnego)
? włączniki lamp krzyżowe przy drzwiach dwa obwody (pomieszczenie jest przejściowe pomiędzy klatkami schodowymi dlatego posiada dwie pary drzwi)
? montaż kasetonów oświetleniowych led max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, dwa rzędy po cztery lampy, barwa naturalna.
? wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.
? odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych
b. Montaż instalacji teleinformatycznej:
? montaż skrętki UTP zakończonej gniazdem przy biurku nauczycielskim podtynkowo (przewód istniejący)
c. Remont sufitu ok. 46m2
? Zeskrobanie starej farby
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Obudowa podciągów płytą karton-gips, montaż narożników
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z założeniem siatki na całym suficie.
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym
d. Remont ścian ok. 93m2 (rozmiar pomieszczenia 9,90m x 5,80m, h max = 3m do powierzchni ścian są wliczane skosy)
? Oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z zatopieniem siatki wzmacniającej tynk na całości ścian,
? Obudowa trzech słupów płytą karton-gips
? Wszystkie krawędzie zabezpieczyć listwami narożnikowymi aluminiowymi
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem,
? Malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac
II. REMONT ŚWIETLICY NR 23:
a. Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):
? zastosować przewód 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową.
? Wyjście z przewodami instalacji elektrycznej na korytarz i podpiąć pod istniejące zasilanie pomieszczenia.
? cztery gniazda wtykowe zamontować na wysokości biurka nauczycielskiego
? jedno gniazda wtykowe zamontować przy drzwiach
? jedno gniazdo wtykowe na tylnej ścianie pomieszczenia po prawej stronie stojąc w drzwiach wejściowych
? włączniki lamp dwa obwody montowane przy drzwiach
? montaż kasetonów oświetleniowych led max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, dwa rzędy po trzy lampy, barwa naturalna.
? wszystkie instalacja nowe i obecnie istniejące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.
? odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych
b. Demontaż i utylizacja starych drzwi drewnianych
c. montaż nowych drzwi metalowych wejściowych w kolorze białym
d. Montaż instalacji teleinformatycznej:
? montaż skrętki UTP zakończonej gniazdem przy biurku nauczycielskim podtynkowo (przewód istniejący)
e. Remont sufitu ok. 34m2
? Zeskrobanie starej farby
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Obudowa podciągów płytą karton-gips, montaż narożników
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z założeniem siatki na całym suficie.
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym
f. Remont ścian ok. 75m2 (rozmiar pomieszczenia 7m x 5,80m, h max = 3m do powierzchni ścian są wliczane skosy)
? Oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z zatopieniem siatki wzmacniającej tynk na całości ścian,
? Obudowa jednego słupa płytą karton-gips i jednego słupa przyległego do ściany płytą karton-gips
? Wszystkie krawędzie zabezpieczyć listwami narożnikowymi aluminiowymi
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem,
? Malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac
III. REMONT ŚWIETLICY 25:
Pomieszczenie ma skomplikowany kształt ze skosami i spora ilością narożników
a. Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):
? zastosować przewód 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową.
? wyjście z przewodami instalacji elektrycznej na korytarz i podpiąć pod istniejące zasilanie pomieszczenia.
? cztery gniazda wtykowe podwójne zamontować na wysokości biurka nauczycielskiego
? jedno gniazdo wtykowe zamontować na prawo od drzwi pod telewizor
? dwa gniazda wtykowe pojedyncze we wnęce na wprost drzwi po lewej stronie
? dwa gniazda wtykowe pojedyncze w narożniku pomieszczenia po lewej stronie od drzwi wejściowych
? włączniki lamp przy drzwiach dwa obwody
? montaż kasetonów oświetleniowych led max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, sześć lampy, barwa naturalna.
? wszystkie instalacja nowe i obecne w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.
? odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych
b. Montaż instalacji teleinformatycznej:
? montaż skrętki UTP zakończonej gniazdem przy biurku nauczycielskim podtynkowo (przewód istniejący)
c. Remont sufitu ok. 22m2 (na suficie okna dachowe)
? Zeskrobanie starej farby
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Demontaż obudowy okien dachowych i montaż płyt karton-gips
? Obudowa podciągów płytą karton-gips, montaż narożników
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z założeniem siatki na całym suficie.
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym
d. Remont ścian ok. 90m2 (rozmiar pomieszczenia 9,90m x 5,80m, h max = 2,8m, do powierzchni ścian są wliczane skosy)
? Oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich
? Uzupełnienie ubytków tynku
? Gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z zatopieniem siatki wzmacniającej tynk na całości ścian,
? Wszystkie krawędzie zabezpieczyć listwami narożnikowymi aluminiowymi
? Gruntowanie powierzchni przed malowaniem,
? Malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia
? Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac
e. Montaż parapetu wewnętrznego komorowego 154cm x 25cm
IV. Dotyczy wszystkich pomieszczeń
a. Sprzątanie pomieszczenia po wykonanych pracach
b. Montaż nowych kratek wentylacyjnych
c. Zabezpieczenie podłogi przed rozpoczęciem prac
d. Usunięcie odpadów
e. Przekazanie dokumentacji pomiarowej dla zamontowanej instalacji elektrycznej, natężenia oświetlenia po zamontowaniu nowych lamp dokumentacji zamontowanych lamp.

Dokument nr: ZP.07.130.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 maja 2024 roku o godz. 12:30.

Składanie ofert:
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać/składać do dnia 14 MAJA 2024 r. do godz. 12:00, na adres Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa w Pobiedziskach
ul. Kostrzyńska 23
62-010 Pobiedziska

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od 01 lipca do 09 sierpnia 2024r.

Wymagania:
celem poprawy warunków do spędzania wolnego czasu przez zwiększoną liczbę dzieci spowodowaną napływem uczniów z Ukrainy. Finansowanie ze środków pomocy obywatelom Ukrainy
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie wewnętrzne nr 12/2022/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach z dnia 30.12.2022r. wprowadzające regulamin udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (dz.u. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. - do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych., w celu wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się na podstawie kwoty zryczałtowanej za całość zamówienia wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych, kwotą zryczałtowaną.
W związku z powyższym Zamawiający zaleca dokonania oględzin i własnych pomiarów pomieszczenia.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.Kryteria oceny oferty
a) Kryterium ,,Cena".
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt.
Obliczenie punktów w kryterium ,,Cena" dla pozostałych ofert zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / Cx) x 100
gdzie: C - liczba punktów w kryterium ,,Cena"
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
2. Sposób oceny ofert.
a) Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu złożone przez wykonawcę/ów spełniającego/ych warunki udziału w powyższym zapytaniu ofertowym.
b) Oferta, która w oparciu o kryteria uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
c) Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać do złożenia dodatkowej oferty.
7. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający będzie badał czy wobec wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w (pkt. 1) Zamawiający będzie żądał od wykonawcy dołączenia do oferty, następujących dokumentów:
a) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia co stanowi załącznik nr 1 - do formularza ofertowym
3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim a sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
1) Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej
Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie pomieszczeń o powierzchni minimum 50m2 oraz udowodni, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
Zamawiający będzie żądał od wykonawcy - wykazu usług. Dowody na spełnienie powyższego warunku należy przedłożyć w postaci referencji bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takich dowodów/dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, które będą zawierać opis usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca obliczy cenę na podstawie informacji zawartych w punkcie 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń.
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszelkie koszty związane z ostateczną realizacją zamówienia wynikające wprost z zakresu rzeczowego, a ponadto wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności podatek VAT.
1. Cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.
2. Cena może być tylko jedna.
10. OFERTA I INNE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone poniżej:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami,
b) oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia, (zał. nr 2) do zapytania ofertowego,
c) wykaz usług wraz z potwierdzeniem że wykonane usługi zostały wykonane należycie (referencje), (zał. nr 3) do zapytania ofertowego,
d) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego (zał. nr 4).
11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
2. Złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Szkoła Podstawowa w Pobiedziskach
ul. Kostrzyńska 23
62-010 Pobiedziska
i oznaczone w sposób następujący:
Oferta na wykonanie:
REMONT POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY
3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni informacje o:
- nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą 30 dni od złożenia oferty, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
14. TERMIN I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa zostanie podpisana na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Projekt umowy zostanie uzupełniony o dane wynikające z treści oferty.
2. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowania.
15. ZASTRZEŻENIA:
1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.).
2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega sobie, że od decyzji wyboru Wykonawcy w powyższym postepowaniu nie przysługuje odwołanie do organu II instancji.

Uwagi:
3. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, dalej jako ,,szkoła". Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pan Dawid Nogaj, adres e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3. Wobec obowiązku o którym mowa w ust 2, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduję się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.