dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja fragmentów dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sławków Rynek 1 41-260 Sławków powiat: będziński sod@slawkow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sławków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Modernizacja fragmentów dróg gminnych Burki (zakres I), Burki (zakres II), Burki (zakres III) i Burki (zakres IV), Pańska Góra, Browarna (zakres II) Strzemieszycka, Jaśminowa w Sławkowie. W ramach części 1 wykonane zastanie modernizacja fragmentów dróg: a) Burki zakres I (115mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 50 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Wymiana przepustu dł 6m (rura PVC materiał inwestora zmagazynowany na terenie gminy Sławków) wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi bez przyczółków. b) Burki zakres II i Burki zakres III. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 mm szer. 30 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych. c) Burki zakres IV (150mb), Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych. d) Ul. Pańska Góra (200mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych. e) Ul. Browarna zakres II (115 mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 46 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych. f) Ul. Strzemieszycka (130 mb) Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm szer. 30 cm. g) Ul. Jaśminowa (170mb) Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych oraz gazowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: Burki (zakres IV) i Pańska Góra - 12 miesięcy; Burki (zakres I, Zamawiający wyłącza z gwarancji materiał będący w posiadaniu Zamawiającego), Burki (zakres II), Burki (zakres III), Browarna (zakres II) Strzemieszycka i Jaśminowa - 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr: 4A - dla części nr 1, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców. Część II - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: Ul. Staszówka w Sławkowie. W ramach części 2 zostanie wykonana zostanie modernizacja fragmentu 105 m.b. nawierzchni Ul. Staszówka. Zakres: Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 75 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr: 4B - dla części nr 2, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców. Część III - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: Ul. Browarna (zakres I) w Sławkowie. W ramach części 3 zostanie wykonana modernizacja fragmentu 60 m.b. nawierzchni Ul. Staszówka. Zakres: Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr: 4C - dla części nr 3, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców. Część IV - Modernizacja fragmentów dróg gminnych Ul. Botanicznej w Sławkowie. W ramach części 4 zostanie wykonana modernizacja fragmentu 220 m.b. nawierzchni Ul. Botanicznej. Zakres Ul. Botanicznej: Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 100 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia:36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr: 4D - dla części nr 4. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców CPV: 45233140-2, 45233142-6,45233000-9, 45233120-6,45233220-7,45233223-8,45233252-0 Dokument nr: 2024/BZP 00308294, ZP.271.9.20241 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/58/procurement 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.slawkow.pl, sod@slawkow.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków do obsługi postępowań przetargowych (zwanego dalej Systemem E-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.slawkow.pl. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z: Instrukcją dla wykonawców dot. Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków oraz Regulaminem korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://e-zp.slawkow.pl (podczas zakładania konta użytkownika) oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi//zamówienia publiczne od 01.01.2021 r./Ezamówienia publiczne. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogóle rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Sławkowa jest Gmina Sławków, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą Urzędu przy Ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, tel. 32 293 15 52, e-mail: um@slawkow.pl. www: https://bip.slawkow.pl. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: a) pod adresem poczty elektronicznej: iod@slawkow.pl, b) pisemnie na adres siedziby Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia jawnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.9.2024 oraz zawarcia i wykonania umowy o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości poniżej 130 000,00 zł. 4) Zakres Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Administratora jest zależny realizowanego zadania oraz przedmiotu sprawy. 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt III odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem, przetwarzają dane osobowe na jego polecenie. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 7) Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia swoich danych osobowych, a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. 8) Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. 9) Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. a) W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa. b) W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli wykonać takiej umowy. c) W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć takiej umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków do obsługi postępowań, dostępnego pod adresem https://e-zp.slawkow.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024