dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA NOWA SARZYNA ul. Mikołaja Kopernika 1 37-310 Nowa Sarzyna powiat: leżajski zamowienia@nowasarzyna.eu |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nowa Sarzyna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 zamówienia - ,,Modernizacja Domu Kultury w Jelnej" 1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest modernizacja Domu Kultury w Jelnej. 2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje: 1) remont i modernizacja nawierzchni w budynku, w tym: - skucie płytek, - wykonanie wylewki wyrównawczej, - ułożenie nowej nawierzchni płytek, według dokumentacji projektowej (przed przystąpieniem do prac rodzaj płytek należy przedstawić do akceptacji inwestorowi), 2) remont i modernizacja instalacji elektrycznej oraz oświetlenia w budynku według dokumentacji projektowej, 3) remont i modernizacja ścian wewnętrznych budynku, w tym: - zdarcie istniejącego tynku mozaikowego, - położenie gładzi na ścianach, - przygotowanie podłoża, - dwukrotne malowanie ścian, - montaż rolet okiennych, - wykonanie sufitu podwieszanego - sufit akustyczny z odpornością ogniową EI 30, na konstrukcji metalowej, 4) remont schodów oraz antresoli, 5) odnowienie konstrukcji stalowych, 6) wymiany włączników, gniazd, kratek wentylacyjnych, 7) dostosowanie sceny do komfortowego użytku, w tym: - przebudowa konstrukcji scenicznej, - budowa schodów wejściowych na scenę, - budowa ściany działowej, 8) wyposażenie Domu Kultury w nowoczesny sprzęt i wyposażenie, w tym: - oświetlenie, - sztankiet. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: - przygotowanie terenu budowy, - zabezpieczenie terenu budowy, - zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - uporządkowanie terenu budowy. 5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: - zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych, - koszty związane z odbiorami wykonanych robót, - utylizacja odpadów, - zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią), - opracowanie kosztorysu powykonawczego. W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania. 6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 7. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny: 1) spełniać wymagania i być zgodne z: a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż., b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawa Prawo budowlane" oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, d) postanowieniami niniejszej umowy, e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne), f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną; 2) spełniać wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). Część 2 zamówienia - ,,Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia dróg w miejscowości Jelna" 1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia dróg w miejscowości Jelna. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 pn.: ,,Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104729R o nr ewid. 3257 oraz odcinka drogi publicznej Nr 104829R o nr ewid. 4341 w Jelnej". 2) Zadanie nr 2 pn.: ,,Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104825R o nr ewid. 2400 w Jelnej". 3) Zadanie nr 3 pn.: ,,Budowa oświetlenia drogi gminnej publicznej Nr 104834R o nr ewid. 1727 w Jelnej oraz oświetlenie odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 1713 w Jelnej". 4) Zadanie nr 4 pn.: ,,Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104830R o nr ewid. 3927 oraz odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 3894 w Jelnej". 5) Zadanie nr 5 pn.: ,,Budowa oświetlenia odcinka drogi powiatowej Nr 1243R o nr ewid. 1743/1 w Jelnej". 6) Zadanie nr 6 pn.: ,,Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104828R o nr ewid. 1831 w Jelnej". 7) Zadanie nr 7 pn.: ,,Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej o nr ewid. 4518/1 oraz odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 4508/19 w Jelnej". 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kompletem dokumentów - stanowiące etap I zamówienia; 2) roboty budowlane wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją zamówienia - stanowiące etap II zamówienia. Wykonawca określi cenę brutto za realizację poszczególnych etapów zamówienia w części ,,XI. Informacje dodatkowe" formularza ofertowego. 4. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym. 5. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny: 1) spełniać wymagania i być zgodne z: a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż., b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawa Prawo budowlane" oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, d) postanowieniami niniejszej umowy, e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne), f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną; 2) spełniać wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). CPV: 45000000-7, 45300000-0,45453000-7,31000000-6, 45231400-9, 71320000-7,45316110-9,31520000-7,45311200-2,45311100-1 Dokument nr: 2024/BZP 00308554, ZP.271.2.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084446de-06c9-11ef-9b7e-467806a93518 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczta elektroniczna: zamowienia@nowasarzyna.eu (za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie na platformie e-Zamówienia). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub b) poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu. 2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie ,,korespondencją") Zamawiający i Wykonawcy przekazują, powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania, drogą elektroniczną: 1) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"); lub 2) za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@nowasarzyna.eu, za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w rozdz. 18 SWZ. 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w SWZ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia. 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym w dalszej treści: ,,rozporządzeni Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych". 10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanym w dalszej treści: ,,rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności", z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. UWAGA! Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniach, o których mowa w pkt. 9 oraz 10 znajdują się m.in.: .rar, .gif, .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 11. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w rozdz. 13 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta jest w rozdziale 28 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024