Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
428z dziś
6335z ostatnich 7 dni
22073z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup rampy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup rampy

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Tyflologika
ul. Warszawska 89/5
61-031 Poznań
powiat: Poznań
fundacja@tyflologika.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup rampy
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup rampy podjazdowej umożliwiającej
wjazd i wyjazd do siedziby biura Zamawiającego osobom na wózkach
inwalidzkich.
Stan: nowe

Otwarcie ofert: 11. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2024. r. o godz. 09:30 w biurze
Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
10. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2024 r. do
godz. 9:00:
- listownie na adres Zamawiającego w zapieczętowanej kopercie z
dopiskiem: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA"
Fundacja Tyflologika
ul. Warszawska 89/5
61-031 Poznań
lub:
- osobiście w biurze Zamawiającego w zapieczętowanej kopercie z
dopiskiem: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA"
Fundacja Tyflologika
ul. Śniadeckich 6
60-774 Poznań
lub:
- w formie elektronicznej (skan załącznika nr 1- formularza ofertowego
podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z
pozostałymi wymaganymi dokumentami wskazanymi w niniejszym
zapytaniu ofertowym) na adres: fundacja@tyflologika.pl z tytułem
wiadomości: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA"

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia / Termin dostawy: maksymalnie
do 31.05.2024 r.
5. Miejsce dostawy:
Miejsce wykonania zamówienia:
ul. Śniadeckich 6, 60-774 Poznań

Wymagania:
W związku z realizacją przez Fundację Tyflologika projektu pn.: ,,Zwiększenie liczby
beneficjentów oraz rozpoczęcie działalności audytorskiej." w ramach Programu ,,Odporność
oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej" na lata 2022-2025
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z
zasadą konkurencyjności.
6. Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone
podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez
powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie
wynika z przepisów prawa, lub nie został określony przez IZPO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań osobowych lub kapitałowych jest złożenie
przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań w
ofercie. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 - Formularz
ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej
wskazanego warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych w
postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego
przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1
Formularz ofertowy w punkcie II. Wymagane oświadczenia.
7. Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem ich spełnienia:
Wykonawca w ofercie winien oświadczyć i zobowiązać się wobec poniższych
stwierdzeń (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego):
1. Zapoznałem/-liśmy się z treścią ww. zapytania ofertowego i nie
wnoszę/-imy do niego żadnych zastrzeżeń oraz przyjmuję/-my
warunki w nim zawarte.
2. Oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania techniczne i
jakościowe określone przedmiotem ww. zapytania ofertowego.
3. Podejmuję/-my się wykonania Przedmiotu Zamówienia opisanego w
ww. zapytaniu ofertowym, zgodnie z wymogami zapytania ofertowego,
obowiązującymi przepisami i należytą starannością.
4. Oświadczam, że w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości,
nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku
do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego.
5. Oświadczam, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych
terminach.
6. Oświadczam, iż nie podlegam wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31
lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE
nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w
brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie
zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej:
rozporządzenie 2022/576.
7. Oświadczam, iż w stosunku do mnie nie zachodzą przesłanki
wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
8. Oświadczam, że przedmiot zamówienia nie był w okresie poprzednich
7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z
krajowych środków publicznych - dotyczy używanych środków
trwałych
9. Oświadczam, że wartość używanego środka trwałego nie przekracza
jego wartości rynkowej określonej na dzień nabycia i jest niższa niż
koszt podobnego nowego środka trwałego - dotyczy używanych
środków trwałych.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału wskazanych powyżej jest
złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy w
punkcie II Wymagane oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania
przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu
według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez
Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz
ofertowy
8. Opis sposobu przygotowania oferty - wymagane dokumenty:
Ofertę stanowi:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z wymaganymi
oświadczeniami, który powinien być podpisany przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenia, że używany środek trwały nie był
współfinansowany ze środków krajowych lub wspólnotowych (jeśli
dotyczy). Załącznik powinien być podpisany przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających
uprawnienia osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, o ile
nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
aktualnych na dzień podpisania oferty. W przypadku, gdy osoba podpisująca
ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub
ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania
oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, musi przedstawić upoważnienie w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ocena
pełnomocnictwa jest dokonywana na dzień podpisania oferty.
Podana Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz
zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o przedłużenie terminu
związania ofertą. Brak zgody na przedłużenie powyższego terminu spowoduje
odrzucenie oferty.
Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta
(przygotowana zgodnie z ,,Opisem sposobu przygotowania oferty") wpłynie
do Zamawiającego lub na skrzynkę mailową o podanym wyżej adresie w
terminie określonym w niniejszym punkcie. Data stempla pocztowego nie
decyduje o skutecznym wniesieniu oferty.
Oferty złożone w inny sposób bądź po terminie podanym w niniejszym
punkcie będą podlegały odrzuceniu.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert
przez jednego Wykonawcę spowoduje przyjęcie ostatniej złożonej oferty
przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze postępowanie.
12. Kryteria oceny ofert i opis sposobu ich obliczenia:
Kryterium dopuszczające do dalszej oceny - ocena zgodności oferty z
zapytaniem ofertowym.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego
kryterium:
- Cena brutto przedmiotu zamówienia
Zaproponowana przez Wykonawcę cena powinna zostać w ofercie podana
jako cena brutto oraz z rozbiciem na cenę netto i podatek VAT. Dla
zapewnienia porównywalności ofert dostawców ceną podlegającą ocenie
będzie cena brutto określona w ofercie. W przypadku wskazania w ofercie
ceny w walucie innej niż PLN, cena ta zostanie przeliczona na PLN według
średniego kursu danej waluty opublikowanego przez Narodowy Bank Polski
obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert. Cena oferty (zarówno cena
brutto, jak i cena netto) powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne dla
wykonania Przedmiotu Zamówienia. Przy dokonywaniu kalkulacji ceny należy
wziąć pod uwagę wszystkie elementy składającą się na wykonanie
Przedmiotu Zamówienia.
13. Zawarcie umowy:
Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany
jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 10 dni od daty
rozstrzygnięcia konkursu ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać
ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
14. Warunki zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w
postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umow
zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących
przypadkach:
a. Wystąpienie siły wyższej, przez którą rozumie się wydarzenia, które w
chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i
zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak
wojna, pożar, susza, powódź, inne naturalne klęski, uniemożliwiającej
wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w
umowie, o ile nie doprowadzi to do zmiany charakteru umowy.
b. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione
łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest
okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć,
15. Dodatkowe informacje:
1. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości
pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić
zgody na podanie do wiadomości informacji dotyczących tajemnicy
przedsiębiorstwa zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.
U. 2020 poz. 1913)).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe i
wariantowe nie będą brane pod uwagę.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów
kodeksu cywilnego.
4. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
a. złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania
ofertowego,
b. złoży ofertę nie dostosowaną do przewozu osób
niepełnosprawnych, to znaczy nie spełniającą punktu 9 i 10
minimalnych parametrów wymienionych w pkt. 2 - Opis
przedmiotu zamówienia,
c. złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i
dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu
pomimo jednokrotnego wezwania do uzupełnienia/wyjaśnienia
oferty w tym zakresie w terminie określonym przez
Zamawiającego.
d. złożył ofertę po terminie.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do
wezwania Oferenta do uzupełnienia braków, korekty błędów lub wyjaśnień
treści złożonych ofert. W powyższym celu Zamawiający wyznaczy zakres
wymaganych korekt i/lub uzupełnień oraz odpowiedni termin na ich
dokonanie. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem
oferty i wykluczeniem z postępowania.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia
oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania, tj. niespełniającej
wymagań formalnych lub merytorycznych w przypadku, gdy Oferent na
wezwanie Zamawiającego nie dokonał uzupełnienia braków, korekty błędów
lub wyjaśnień treści złożonej oferty w wyznaczonym zakresie i terminie. W
przypadku zaistnienia powyższej okoliczności Oferentom nie przysługują
żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o
ustawę z dnia 11 września 2019 r - Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej
ustawie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury wyboru
oferenta, unieważnienia postępowania ofertowego, uznania, że postępowanie
ofertowe nie dało rezultatu. Zamawiający może unieważnić postępowanie w
szczególności w przypadku, gdy:
- Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia,
- Środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane lub wcześniej przyznane
zostały cofnięte.
- Błędów w treści zapytania ofertowego o kluczowym znaczeniu,
ujawnione po zakończeniu postępowania, które mogą wpłynąć na
zaburzenie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania
wykonawców, przejrzystości i niedyskryminacji.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania lub nie rozstrzygnięcia
przeprowadzonego postępowania ofertowego z powodu błędów w treści
zapytania ofertowego o kluczowym znaczeniu, ujawnione po zakończeniu
postępowania, które mogły wpłynąć na zaburzenie zasad uczciwej
konkurencji, równego traktowania wykonawców, przejrzystości i
niedyskryminacji.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.