dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29 08-110 Siedlce powiat: Siedlce tel. 25 6326459, fax 25 6325584 zamowienia.wiw@mazowsze.wiw.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 25 6326459, fax |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 1. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczenia nr 101 w budynku ,,A" Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach przy Ul. Kazimierzowskiej 29. Zakres prac: 1)Osłonięcie mebli i posadzki folią ochronną. 2)Wykucie w murze ściany działowej otworu drzwiowego, z korytarza do pomieszczenia nr 101 (lok I piętro). 3)Montaż nadproża drzwiowego wraz z tynkowaniem i szpachlowaniem nierówności. 4)Poszerzenie otworu drzwiowego do szerokości drzwi wraz z domurowaniem filarka wewnątrz pomieszczenia nr 101. 5) DOSTAWA i montaż drzwi wewnętrznych biurowych przylgowych (90 cm x 200 cm) producenta POLSKONE model. ETIUDA, wzór. A1, kolorystyka prod. ,,295 merbau Royal" w ilości 2 szt. z szybą hartowana 6 mm przezierną (oklejoną folią), z klamką oraz zamkiem typu YALE. Drzwi z regulowaną ościeżnicą - kolorystyka prod. ,,295 merbau Royal" - 1 szt. drzwi z korytarza do pomieszczenia nr 101 (lok I piętro); 1 szt. drzwi wewnątrz pomieszczenia nr 101. Kierunek drwi do ustalenia z użytkownikiem. 6) Uzupełnienie tynków wraz z wykonaniem obróbki ościeży, uzupełnienie progu drzwiowego płytką marmurową (płytki z odzysku do odkucia), montaż listwy maskującej typu ,,T" ew. listwy dylatacyjnej typu ,,T" (materiał: stal w kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym) - listwa wklejana. 7) Malowanie pomieszczenia nr 101 farbą lateksową w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym - powierzchnia pomieszczeń: pom. nr 1 - ok. 11,73 m2, pom. nr 2 - ok. 11,68 m2; wys. pomieszczeń: ok. 2,70 cm. 8) Przeniesienie klimatyzatora ściennego - zmiana lokalizacji z uwagi na kolizję z drzwiami o ok 30 cm (1 szt.). - lok. korytarz I piętro. 9) Przeniesienie włącznika oświetlenia sufitowego - zmiana lokalizacji z uwagi na kolizję z drzwiami o ok 30 cm (1 szt.). - lok. pom nr 101, I piętro. 10) Malowanie korytarza: ok 20 m2. farbą lateksową w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym.11) Wywiezienie i utylizacja gruzu - z poziomu I piętra do kontenera będącego w dyspozycji Wykonawcy. Dokument nr: WIW-AD.2510.6.2024 Składanie ofert: 6.TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 7 maja 2024 r. 7.Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w formie pisemnej na druku - Załącznik nr 2 w kancelarii Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce lub w formie elektronicznej. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze przedsiębiorców albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub działającego w ich imieniu Pełnomocnika. Zamawiający wskazuje następujący adres poczty elektronicznej zamowienia.wiw@mazowsze.wiw.gov.pl. Oferty złożone na inny adres uznaje się za nieskutecznie złożone. Miejsce i termin realizacji: 2. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce (I piętro). 3. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia*, do dnia ...................*, zgodnie z harmonogramem realizacji*. Wymagania: 5. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów - Kierownik robót. Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646, z późn. zm.). 8. Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcami: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 9. Rozliczenie z tytułu przedmiotu niniejszego zlecenia nastąpi na podstawie protokołu odbioru*, potwierdzenia realizacji zamówienia*. 10. Termin płatności faktury: 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 11. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Termin związania ofertą: 30 dni. 14. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez Zamawiającego. 15. Dopuszcza się negocjowanie oferowanych cen ze wszystkimi wykonawcami, którzy złożyli prawidłowe oferty. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Uwagi: 4. Kryteria oceny ofert: cena o wadze 100%. W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać łącznie max 100 punktów. Ocena punktowa w zakresie ww. kryterium zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w odniesieniu do posiadanych środków finansowych. Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z siedzibą w Siedlcach w związku z realizacją zamówień publicznych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii.2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkęiod@wiw.mazowsze.pl lub telefonicznie: 25 632 64 59 w. 146. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67, z późn. zm.). 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z tymże jeżeli realizacja tego prawa wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z tego uprawnienia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 13. Osoba wyznaczona do kontaktu: a. Ze strony Zamawiającego Piotr Pośrednik - starszy specjalista ds. administracyjnych, tel. (25) 63 264 59 wew. 132. |
© eurobudowa.pl 2004-2024