małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA JAŚWIŁY Jaświły, 7 19-124 Jaświły powiat: moniecki 85 716 80 01 gmina@jaswily.iap.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Jaświły |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 85 716 80 01 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.4. Część 1 : Przebudowa drogi powiatowej nr 1407B na odcinku Jaświły - Starowola wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B. Przedmiotem zamówienia w tej części postępowania jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń, w tym uzgodnienie opracowanej dokumentacji z Zamawiającym, a także wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 1407B na odcinku Jaświły - Starowola w km rob. 0+000 - 3+000 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B w miejscowości Romejki - zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. 1) Pożądane parametry techniczne drogi: - szerokość jezdni - 6,00 m, w obrębie skrzyżowania z drogą nr 1356B - 8,00 m - szerokość poboczy - minimum 1,00 m na odcinku trasowym, w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych - 1,50 m - szerokość chodników - minimum 1,50 m - obciążenie - 115 kN/oś - droga jednojezdniowa, dwukierunkowa - kategoria ruchu KR1 Stan obecny: Droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, z licznymi ubytkami, pęknięciami, poprzecznymi nierównościami, zaniżonym poboczem. Pas drogowy wynosi 20,00 - 22,00 m. 2) Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" 3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in: - wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości zgodnej z obecnie obowiązującymi przepisami; - uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa; - wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej; - opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami; - opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na danym odcinku drogi, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy); - ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy); - uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym 4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe - wycinka drzew wraz z wykonaniem prześwietlenia drzew i karczowaniem pni - roboty ziemne - odwodnienie, odmulenie istniejących rowów przydrożnych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - dotyczy poszerzeń jezdni - wykonanie podbudowy jezdni oraz na zjazdach i poszerzeniach - wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm (dotyczy obrębu skrzyżowania) i 5cm - ciąg główny i zjazdy - wykonanie nawierzchni poboczy - wykonanie chodników z kostki brukowej z ustawieniem krawężników i obrzeży - ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów - roboty wykończeniowe - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg 5) Okres gwarancji : Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Część 2: DOSTAWA maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania i eksploatacji dróg na terenie Gminy Jaświły. 1) Przedmiotem zamówienia w tej części są: a) dostawa i zamontowanie ładowacza czołowego na posiadanym przez Zamawiającego ciągniku New Holland T5.105 b) dostawa równiarki drogowej c) dostawa brony talerzowej z wałem d) dostawa mulczera - kosiarki bijakowej do poboczy e) dostawa posypywarki piasku z solą, przyczepiana, jednoosiowa Szczegółowy opis parametrów maszyn znajduje się w Załączniku Nr 1b do SWZ. CPV: 45233140-2, 45100000-8,45233225-2,45233220-7,45233223-8, 43250000-0, 34921000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00308813, Rl.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w Rozdziale XIII i XIV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jaświły, 2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp. Administrator udostępnia dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp, 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024