dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa produktów chemicznych - chemii basenowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławski Park Wodny S.A ul. Borowska 99 50-558 Wrocław powiat: Wrocław T +48 71 77 11 511 informacja@aquapark.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | T +48 71 77 11 511 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa postępowania: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych - chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. Nr 4/24/WPW. 4) określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów chemicznych - chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym, będącym załącznikiem do Specyfikacji. Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2024 r. o godz. 10:10. Specyfikacja: adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Zamówienia https://aquapark-wroc.logintrade.net/reiestracia/przetargi.html Składanie ofert: Ofertę należy złożyć, zgodnie z wymaganiami niniejszej SZ, za pośrednictwem Platformy przetargowej - dostępnej pod adresem: https://aquapark- wroc.logintrade.net/reiestracia/przetargi.html - nie później niż do dnia 08.05.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 5) termin wykonania zamówienia Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy z mocą obowiązującą od dnia 23 maja 2024 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości Umowy, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Wymagania: 2) określenie trybu zamówienia Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego na zasadach uregulowanych w Specyfikacji Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SZ. 6) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj. Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje zamówienia polegające na świadczeniu dostaw na taki sam asortyment, jak określony w formularzu asortymentowo-cenowym o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł), świadczone w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy. 2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 1.4), liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia: a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SZ. b) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tych podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stanowią: > wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencie bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SZ). 7) informacje na temat wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w rozdziale XII SZ. Cn- cena oferty ocenianej 2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. 3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 2. Za datę wpływu oferty wraz z załącznikami przyjmuje się datę i godzinę ich zarejestrowania na platformie zakupowej. 3. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie podanym w ust. 1, oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://aquapark-wroc.logintrade.net/reiestracia/przetargi.html w zakładce dotyczącej tego postępowania, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto, wraz z podatkiem VAT). 6. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, przy użyciu którego następuje otwarcie ofert, powodującej brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w pkt 4, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 7. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte, 2) cenach zawartych w ofertach. 10) termin związania ofertą 1. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 08.07.2024 r. włącznie, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w pkt 1 Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. |
© eurobudowa.pl 2004-2024