Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnia" w Sycowie
ul. Wrocławska 2
56-500 Syców
powiat: oleśnicki
tel., 62 785 51 88, kom. 667671420
sekretariat@spzozprzychodnia.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Syców
Wadium: ---
Nr telefonu: tel., 62 785 51 88,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dotyczące: wykonania robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku SPZOZ ,,Przychodnia" w Sycowie przy Ul. Wrocławskiej 2
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku przychodni w Sycowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1] Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku przychodni w Sycowie zgodnie z kosztorysem.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia zgodnie z kosztorysem;
b) wykonanie obróbek kominów wentylacyjnych zgodnie z kosztorysem;
c) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej na dachu;
d) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Szczegółowy zakres prac zawiera kosztorys wykonania robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów.
6) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania SPZOZ ,,Przychodnia" w Sycowie.
7) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.

Dokument nr: ZO/4/2024

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
1] Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail sekretariat@spzozprzychodnia.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 12.00 podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.08.2024 r.

Wymagania:
2. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
4] Termin związania ofertą 30 dni.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena -100%
2] Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Do oferty należy dołączyć podpisaną Klauzulę informacyjną RODO - załącznik nr 4
5) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
6) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Inne informacje:
1] Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 062 785 5188.
2] Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3] W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4] Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a] oczywiste omyłki pisarskie;
b] oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c] inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b] jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c] została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d} Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt7 ppkt. 6} lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO")SPZOZ ,,Przychodnia" w Sycowie informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest SPZOZ ,,Przychodnia" w Sycowie.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Wrocławska 2 Syców, tel. sekretariat: (62) 7855188, adres e-mail: sekretariat@spzozprzychodnia.pl
strona internetowa: https: https://www.spzozprzychodnia.pl/
3. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
4. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
5. Wykonawcy przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
6. Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pan Piotr Nogala pod numerem telefonu 667671420 lub za pośrednictwem poczty e-mail pnogala@spzozprzychodnia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.