Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
Wielopole Skrzyńskie 200
39-110 Wielopole Skrzyńskie
powiat: ropczycko-sędziszowski
sekretariat@wielopole.itl.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907348
Województwo: podkarpackie
Miasto: Wielopole Skrzyńskie
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część I - DOSTAWA autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część I obejmuje zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wyprodukowany najwcześniej w 2022 r. Pojazd powinien posiadać minimum 17 miejsc dla pasażerów + 1 miejsce dla kierowcy. Autobus musi posiadać minimum 1 miejsce przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Przystosowanie pojazdu do przewozu osób na wózkach inwalidzkich może spowodować zmniejszenie ilości pozostałych miejsc w autobusie do 13.
Wykonawca w ramach dostawy autobusu zobowiązany jest:
a) przygotować dokumentację rejestracyjną (w szczególności świadectwo homologacji, karta pojazdu),
b) przeprowadzić przegląd techniczny zerowy,
c) dostarczyć na własny koszt i ryzyko autobus do siedziby Zamawiającego: 39-110 Wielopole Skrzyńskie 200,
d) udzielić minimalnej gwarancji:
- 24 miesiące na cały pojazd bez limitu kilometrów.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2a do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY.
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część II - DOSTAWA i montaż urządzeń do uzdatniania wody na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim
Część II obejmuje dostawę i montaż urządzeń do uzdatniania wody o wydajności min. 8000 l/h. W skład zestawu wejdą:
o dedykowany filtr wstępny.
o stacja zmiękczania dwukomorowa o przepływie 8000 l/h,
o lampa UV min. v40,
o filtr z wkładem węglowym min. 20'.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SWZ.
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część III - DOSTAWA mebli i urządzeń kuchennych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część III obejmuje dostawę mebli i urządzeń kuchennych:
o szafa magazynowa z drzwiami suwanymi o wym. ok. 1070x600x200,
o stół przyścienny z drzwiami suwanymi o wym. ok. 2070x600x850,
o półka wisząca z ociekaczem o wym. ok. 1500x300x600,
o szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi o wym. ok. 930x300x600 szt. 2,
o szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi o wym. ok. 900x300x600,
o szafka wisząca z drzwiami suwanymi o wym. ok. 1300x300x600,
o okap przyścienny z wentylatorem 1250m3/h o wym. ok. 1600x900x450.
o pakowarka próżniowa o wymiarach ok. 450x525x385.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY.
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część IV - DOSTAWA i montaż sprzętu na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim - wyposażenie sceny do pracowni artystyczno-muzycznej.
Część IV obejmuje dostawę i montaż wyposażenia sceny artystyczno-muzycznej na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY i MONTAŻU.
1) Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część V - Remont ogrodzenia, podjazdu oraz dostawa i montaż wentylacji mechanicznej w pracowniach (trzy pomieszczenia) na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część V obejmuje remont ogrodzenia, podjazdu oraz dostawę i montaż wentylacji mechanicznej w pracowniach (trzy pomieszczenia) Warsztatu Terapii Zajęciowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku ,,Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa"
1) Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 6 części:
Część VI - Przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie - Etap I (WC Damskie oraz WC dla nauczycieli).
Część VI obejmuje przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie - Etap I (WC Damskie oraz WC dla nauczycieli).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku ,,Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa".

CPV: 34121000-1, 34120000-4-10, 42912330-4, 51514110-2, 39141000-2, 39150000-8, 32322000-6, 32340000-8,32342400-6,32342410-9

Dokument nr: 2024/BZP 00308700, RRz.271.15.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907348
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907348
Zgodnie z art. 61 ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przesyłane pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XLII, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
Pozostałe informacje dotyczące RODO określa dział XLIII SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907348
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 11:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907348

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.