Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: "REMPRODEX" Sp. z o. o
Jerzego z Dąbrowy 3
77-300 Człuchów
powiat: człuchowski
piotr.okroj@remprodex.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189064
Województwo: pomorskie
Miasto: Człuchów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kW
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0173/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej hali malarni przedsiębiorstwa Remprodex Sp. z o. o.

Część 1
DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp - 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej Zamawiającego Remprodex Sp. z o. o. zlokalizowanej w Człuchowie przy Ul. Jerzego z Dąbrowy 3.
Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z następujących elementów:
- Moduły fotowoltaiczne
- Konstrukcje wsporcze pod moduły
- Inwerter fotowoltaiczny
- Instalacje elektryczne DC i AC wraz z zabezpieczeniami
- Okablowanie elektryczne
- Urządzenia systemu monitorowania instalacji
Wymagane parametry dla MODUŁY FOTOWOLTAICZNE:
1) Rodzaj paneli: monokrystaliczne
2) Moc pojedynczego modułu: minimum 430W
3) Maksymalna liczba paneli: 116 sztuk
4) Sprawność (?) - minimum 20,75%
5) Maksymalny prąd zwarciowy w warunkach STC- 13,72A
6) Moduły muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 lub z normami równoważnymi wydanymi przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą.
7) Moduły muszą spełniać normę z serii PN-EN 61730 lub z normami równoważnymi wydanymi przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą.
8) Moduły muszą posiadać certyfikaty IEC 61215 oraz IEC 61730 lub inne równoważne.
9) Tolerancja mocy: minimum 0~-+3%
10) Moduły powinny posiadać minimum 25 letnią gwarancję na produkt.
11) Moduły powinny posiadać minimum 30 letnią gwarancję liniową gwarancji na moc, tj. spadek liniowy mocy w każdym roku nie większy niż 0,4% przez okres 30 lat.
12) Parametry minimalne modułu fotowoltaicznego w ustandaryzowanych warunkach testowych - STC.
13) Klasa ochrony: minimum IP68
Wymagane parametry dla FALOWNIKA 50 kW:
1) Falownik musi spełniać kryteria przyłączenia jednostek wytwórczych do sieci elektroenergetycznych (NcRfG)
2) Falownik musi zostać skonfigurowany do zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej.
3) Moc czynna urządzenia: minimum 46kW
4) Minimalna liczba MPPT - 4
5) Obudowa inwertera o stopniu szczelności minimum IP65,
6) Pełna wydajność pracy urządzeń w zakresie temperatur od - 25°C do +60 °C,
7) Wyposażenie w system umożliwiający pomiar izolacji w części DC, który pozwala wyeliminować uszkodzenia w okablowaniu paneli fotowoltaicznych, jak również w samych panelach dając wysokie bezpieczeństwo użytkowania,
8) Wyposażenie w ochronę przed zamianą polaryzacji DC, zabezpieczenie przeciwzwarciowe AC oraz jednostkę monitorowania parametrów sieci publicznej w trybie ciągłym,
9) Gwarancja na falownik: minimum 10 lat
Wymagane parametry dla KONSTRUKCJI WSPORCZEJ POD MONTAŻ PANELI:
1) Dopuszczony kąt nachylenia konstrukcji 15-20 stopni
2) Montaż do poszycia dachu
3) Muszą zostać zastosowane materiały odporne na warunki atmosferyczne
Wymagane parametry dla INNYCH ELEMENTÓW INSTALACJI:
1) Zastosowanie ograniczników przepięć typu DC T1+T2 dla każdego obwodu instalacji, niezależnie od zastosowanych wewnątrz inwertera
2) Rozdzielnia DC wykonana z tworzywa sztucznego IP 65
3) Zastosowanie wyłącznika PPOŻ na zewnątrz budynku
4) Zastosowanie ogranicznika przepięć AC 4P typu T1+T2
5) Zastosowanie wyłącznika różnicowo-prądowego 100A 100mA
6) Trasy kablowe DC i AC należy prowadzić w korytach kablowych stalowych
7) Wykonanie kompletne uziemienie instalacji przewodami o przekroju minimum 16mm2
8) Zastosować przewody DC przystosowane do pracy na zewnątrz, podwójnie izolowane, odpowiednich kolorów dla ,,+" i ,,-" ,odporne na UV o przekroju minimum 6mm2
9) Wszystkie przejścia kablowe do i z rozdzielni uszczelnić odpowiednim dławikami kablowymi w celu zachowania odpowiedniej ochrony IP, zgodnie z wytycznymi producenta obudowy
10) Wykonanie instalacji odgromowej opartej o pręty uziemiające lub bednarkę ocynkowaną 25x4mm i uzyskanie rezystancji uziemiania poniżej 10?
Dokumentacja i inne wymogi:
1) Wykonawca przygotuje ekspertyzę techniczną (statykę miejsca instalacji) dotyczącą możliwości montażu i posadowienia konstrukcji nośnej wraz modułami fotowoltaicznymi w sposób zapewniający bezpieczeństwo konstrukcji i bezpieczeństwo użytkowania obiektu.
2) Przygotowanie projektu wykonawczego przed przystąpieniem do realizacji usługi.
3) Konieczność integracji falownika (ogranicznika mocy) z infrastrukturą malarni. Integracja na poziomie wymiany informacji o mocy dostępnej i zapotrzebowanej w systemie malarni w sposób maksymalizujący efektywność energetyczną układu. Integracja ze sterownikiem Zamawiającego z użyciem protokołu ModBus RTU, lub ModBus IP.
4) Urządzenia wchodzące w skład instalacji będą fabrycznie nowe.
5) Wykonawca dostarczy po realizacji:
- dokumentację powykonawczą realizowanej inwestycji
- protokół obioru robót z badania: rezystancji izolacji przewodów DC, impedancja pętli zwarcia dla każdego obwodu, Rezystancji izolacji przewodów AC, badaniami polaryzacji, napięciami na każdym obwodzie prądu stałego, wyniki testu wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych,
- zdjęcia z trasami kablowymi i zainstalowanych urządzeń,
- deklarację dla każdego zainstalowanego urządzenia w języku polskim,
- instrukcję obsługi i bezpiecznej eksploatacji urządzeń, dokumentacje przygotowaną do zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej.
6) Nieodpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji.
7) Zapewnienie możliwości zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej poprzez platformę internetową i aplikację mobilną.
Na potwierdzenie okresu gwarancji producenta na panele fotowoltaiczne i inwerter Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wraz z ofertą oświadczenia producenta, wystawionego na rzecz Wykonawcy (przy czym data wystawienia oświadczenia producenta nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed datą terminu składania ofert) lub kart katalogowych, z których będzie wynikał fakt wymaganego okresu gwarancji (bez wskazywania możliwych rozwiązań opcjonalnych i zastrzeżeń). Oferty niezawierające odpowiedniego oświadczenia producenta lub karty katalogowej potwierdzających minimalny okres gwarancji producenta będą uznane za niezgodne z warunkami zamówienia i zostaną odrzucone.
Okres gwarancji na wykonane prace montażowe, w tym na konstrukcję nośną minimum 36 miesięcy.
Wykonawca zapewnia wszystkie materiały do realizacji zadania oraz personel i niezbędny sprzęt. Po stronie Wykonawcy jest dokonanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń dotyczących przyłączenia i użytkowania instalacji.
Zamawiający zapewni energię elektryczną do wykonania prac montażowych oraz dostęp do urządzeń sanitarnych dla personelu Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje płatności zaliczkowe.
W przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiający korzysta z możliwości zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm właściwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych jedynie w zakresie doboru wyższej mocy paneli fotowoltaicznych (minimum 430 Wp), a tym samym mniejszej ilości paneli (maksymalnie 116 sztuk), pod warunkiem, że całkowita moc instalacji nie przekroczy 0,05 MW i nie będzie mniejsza niż 0,0495MW.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Okres gwarancji
minimum 36 miesięcy na wykonane prace montażowe, w tym na konstrukcję nośną

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4, 45311000-0

Dokument nr: 2024-68013-189064, 1/FENG/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-08

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
człuchowski
Gmina
Człuchów
Miejscowość
Człuchów
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-22
Koniec realizacji
2024-11-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kW
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 30 listopada 2024 roku.
2) Przez datę wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie datę zakończenia realizacji prac wskazanych w przedmiocie zamówienia pod adresem: Ul. Jerzego z Dąbrowy 3, 77-300 Człuchów, potwierdzoną podpisanym przez Strony protokołem zdawczo - odbiorczym.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy sprawie zamówienia na warunkach określonych poniżej:
a. Zmiany warunków płatności dotyczących: określenia zaliczek na poczet wynagrodzenia, zmiany sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową, zmiany terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części. Zmiany w powyższym zakresie są możliwe jedynie w przypadku wyrażenia zgody przez BGK na zmianę zasad dokonywania rozliczeń lub gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
b. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu; w takim przypadku termin może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz o czas trwania ich następstw. Wydłużenie terminu realizacji zadania może nastąpić tylko w przypadku wyrażenia zgody przez BGK na realizację zaplanowanych zadań w dłuższym okresie czasu niż pierwotnie przewidziany w harmonogramie.
c. Gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia pod warunkiem, że zmiana nie wpłynie na charakter umowy.
d. Powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących jednej ze stron rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu umowy celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu umowy.
e. Wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego.
f. Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego: (i) o charakterze od nich niezależnym, (ii) którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy, (iii) którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, (iv) której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu umowy celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej. Wydłużenie terminu realizacji zadania może nastąpić tylko w przypadku wyrażenia zgody przez IP-BGK na realizację zaplanowanych zadań w dłuższym okresie czasu niż pierwotnie przewidziany w harmonogramie.
g. Zmiany parametrów przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z Zapytaniem Ofertowym i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej - co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
h. Zmiany parametrów przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski - pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z Zapytaniem Ofertowym i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej - co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
i. Zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku upadłości bądź likwidacji producenta, dystrybutora bądź gwaranta zaoferowanych produktów - pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z Zapytaniem Ofertowym i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej - co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
j. Zmniejszenia, z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu dostawy wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy - jednak nie więcej niż o 15% wartości lub zakresu zamówienia.
k. Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
l. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w sekcji. 3.2.4 i umową o dofinansowanie Projektu.
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki:
1) Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (aktywny wpis w CEIDG lub KRS). Weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia i wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy 45 kWp każda.
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie opisanych wyżej zamówień, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane np. listy referencyjne, poświadczenia, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.
Ocena spełnienia warunku Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia wraz z wykazem wykonanych robót potwierdzających powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz dołączonych dokumentów.
Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dysponowania zasobami kadrowymi zdolnymi do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację, który:
1. w jednym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimalny roczny przychód w zakresie przedmiotu zamówienia, wynosi co najmniej 300 000,00 zł,
Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) i załączonej kopii polisy (poświadczonej za zgodność z oryginałem) wraz z warunkami ubezpieczenia, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku złożenia przez Oferenta dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
3. nie zalega z uiszczaniem opłat publicznoprawnych, podatków i składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunku poprzez załączenie do oferty:
- aktualne zaświadczenie o niezaleganiu US (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą upływu terminu składania ofert);
- aktualne zaświadczenie o niezaleganiu ZUS (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą upływu terminu składania ofert).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem zamówienia.
2) Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz powinna zawierać:
a) datę i miejsce sporządzenia,
b) pieczęć firmy,
c) nazwę i adres siedziby Oferenta, nr NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany),
d) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (telefon oraz adres e-mail) osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
e) oferowaną cenę netto, VAT oraz brutto, która uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (w przypadku ofert podanych w walucie innej niż PLN, wartość oferty zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty),
f) termin realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażony w tygodniach),
g) okres gwarancji (wyrażony w miesiącach),
h) roczny przychód w zakresie przedmiotu zamówienia, w jednym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie,
i) inne dodatkowe informacje (jeśli dotyczy),
j) wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. IV (jeśli dotyczy).
3) Każdy Oferent powinien dostarczyć również:
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli nie wynika z dokumentów rejestrowych),
b) specyfikację techniczną, karty katalogowe lub inną dokumentację potwierdzającą spełnienie parametrów zawartych w pkt. IV zapytania ofertowego, w tym w zakresie okresów gwarancyjnych producenta,
c) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
d) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym:
- dokumenty potwierdzające minimum dwa zrealizowane zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, na zamówienia obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 45 kWp;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczenia OC lub inny równoważny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 zł;
- aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ZUS i US.
4) Wymienione wyżej załączniki do oferty stanowią jej integralną część.
5) Formularz oferty oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być opatrzone podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Oferenta. Możliwe jest podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ofertę wraz z kompletem załączników należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ pl/) w wyznaczonym Terminie składania ofert w BK2021. Oferty złożone po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a. została złożona po wyznaczonym terminie;
b. została złożona w niewłaściwym miejscu;
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d. do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów przewidzianych w. Zapytaniu ofertowym i nie uzupełniono braków w terminie;
e. jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym;
f. jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa;
g. jest niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,
h. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania,
i. oferta zawiera rażąco niska cenę. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. W takiej sytuacji Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Oferta odrzucona nie będzie uwzględniania przy ocenie ofert.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
3. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
a) podmioty i osoby, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
b) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu konieczne jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiących załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-30
Data ostatniej zmiany
2024-04-30 19:36:46

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena zamówienia (C) (max 40 pkt)
C=(cena oferty na której wskazano najniższą cenę netto wsród ocenianych ofert)/(cena wskazana na ofercie badanej)*40%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji T (max 30 pkt)
T=(najkrótszy termin realizacji wsród ocenianych ofert podany w tygodniach)/(termin realizacji wskazany na ofercie badanej)*30%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na wykonane prace montażowe, w tym na konstrukcję nośną (G) wyrażona w miesiącach (max 30 pkt)
G=(gwarancja wskazana w ofercie badanej)/(najdłuższa oferowana gwarancja wśród ocenianych ofert podana w miesiącach)*30%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Okrój
tel.:
e-mail: piotr.okroj@remprodex.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.