Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz serwis urządzeń i instalacji klimatyzacji i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz serwis urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją, systemu detekcji CO. i LPG oraz ściany lakierniczej w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
ul. Raciborskiej 37
40-074 Katowice
powiat: Katowice
tel. 32 758 77 00
dominika.kandziora@asp.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 758 77 00
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na: wykonanie przeglądów i konserwacji oraz serwis urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją, systemu detekcji CO. i LPG oraz ściany lakierniczej w budynkach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37, Ul. Raciborskiej 50 oraz Ul. Koszarowej 19.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest w zakresie:
A) Zadania nr 1:
wykonanie dwa razy w roku przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej SWEGON (Gold 20 i Gold 40) wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją
w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37,
serwis instalacji i urządzeń, w tym regulacja nastaw parametrów pracy central i instalacji wentylacji.
B) Zadania nr 2:
wykonanie dwa razy w roku przeglądów i konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją w budynkach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37, Ul. Raciborskiej 50 i Ul. Koszarowej 19.
wykonanie dwa razy w roku przeglądów systemu detekcji CO. i LPG w budynku przy Ul. Raciborskiej 50.
wykonanie dwa razy w roku przeglądów i konserwacji oraz oczyszczenie wraz z dostawą, wymianą filtrów ściany lakierniczej cztery razy w roku w budynku przy Ul. Raciborskiej 50.
serwis instalacji i urządzeń, w tym nastaw parametrów pracy centrali i instalacji wentylacji, przygotowanie do pracy urządzeń na sezon zimowy i wiosenno-letni, w szczególności poprzez odpowietrzanie układu instalacji ciepła technologicznego w każdej centrali wentylacyjnej, badanie i pomiar skuteczności działania kabli grzejnych przewodów wentylacyjnych na dachu budynku, wymiana uszkodzonych klamer dociskowych pokryw inspekcyjnych centrali, konserwacja i zasilanie syfonów odpływu skroplin odpowiednim medium.
? W ramach zamówienia w zakresie zadania nr i i nr 2 Wykonawca winien wykonać m.in.:
- Sprawdzenia stanu technicznego instalacji wentylacji, zgodnie z art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane,
Zamawiający posiada urządzenia, dla których prowadzi karty urządzeń zgodnie z ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity, Dz.U.2020 poz. 2065). W związku z tym Wykonawca winien zapewnić:
o sprawowanie kontroli nad technicznym działaniem urządzeń, w szczególności tych, dla których prowadzi się Karty Urządzeń oraz przeprowadzenia wszelkich czynności konserwacyjnych wymaganych dla poprawności działania instalacji i urządzeń, w tym:
o sprawdzanie urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych dla których prowadzone są karty pod względem szczelności,
0 kontrolowanie, aby naprawy i serwisowanie tych urządzeń było wykonywane jedynie przez certyfikowanego serwisanta;
- dostawy, wymiany filtrów i ich utylizację (filtry zakwalifikowane są jako odpad podlegający specjalistycznej utylizacji),
- kontroli działania przepustnic,
- kontroli pracy wentylatorów (naciąg paska, głośność, przepływ, jakość dławnic),
- sprawdzenia działania nagrzewnic elektrycznych (kontrola połączeń elektrycznych),
- sprawdzenie działania i szczelności nagrzewnic wodnych,
- sprawdzenie działania i szczelności rekuperatora w centrali,
- sprawdzenia poprawności działania automatyki (kontrola zabezpieczeń),
- pomiaru poboru prądu przez urządzenia na poszczególnych fazach,
- sprawdzenia kolejności faz,
- sprawdzenia szczelności połączeń z kanałami,
- sprawdzenie poprawności przepływu powietrza nawiewanego i wywiewanego w instalacji wentylacji,
- przygotowania pracy urządzeń przed sezonem zimowym oraz wiosenno-letnim, m. in. odpowietrzenia instalacji ciepła technologicznego w centralach wentylacyjnych, badanie
1 pomiar skuteczności działania kabli grzejnych przewodów wentylacyjnych na dachu budynku; zapewnienie prawidłowych parametrów dostawy ciepła do wszystkich odbiorników zapewnia Zamawiający,
- wymiana wszystkich uszkodzonych klamer dociskowych pokryw inspekcyjnych wraz z elementami mocującymi (śruby, kołki, itp.)
Uszczegółowienie zakresu czynności do wykonania w ramach przeglądów i konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku przy Ul. Raciborskiej 50 znajdują się w osobnym dokumencie - załącznik nr 2 - Przeglądy i Konserwacja budynek Raciborska co.
Wykonawca winien posiadać techniczną możliwość (programator/komputer) wprowadzania zmian w oprogramowaniu sterowników PLC każdej centrali wentylacyjnej w budynku przy Ul. Raciborskiej 50 odpowiednio do danego środowiska programowania sterownika w celu:
- oczekiwanej interpretacji sygnałów wejściowych przez sterownik,
- sterowania urządzeniami wyjściowymi wchodzącymi w skład każdej centrali wentylacyjnej w oczekiwany przez Zamawiającego sposób,
- zmiany parametrów pracy central (np. w szczególności temperatura powietrza, wydajność wentylatorów, szybkość zmian parametrów w czasie itp.)
- konserwacji i diagnostyki błędów.
? W ramach przeglądu klimatyzatorów Wykonawca dokona m.in:
- czyszczenia chemicznego jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz dezynfekcji parownika,
- czyszczenia filtra powietrza w jednostce wewnętrznej,
- sprawdzenia instalacji odprowadzającej kondensat (czyszczenie, uszczelnianie, izolacja, zasyfonowanie w przypadku instalacji z odpływem grawitacyjnym),
- czyszczenia parownika oraz sprawdzenie szczelności układu chłodniczego,
- sprawdzenia części elektrycznej i sterowania,
- sprawdzenia części elektrycznej skraplacza,
- sprawdzenia układu chłodniczego,
- sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania systemu sterowania,
- sprawdzenia izolacji termicznej obiegu chłodniczego
? W ramach przeglądu i oczyszczania ściany lakierniczej Wykonawca wykona m.in.:
- przegląd urządzenia (w kierunku uszkodzeń), kontrola zdolności pochłaniania oraz sprawności filtracyjnej wraz z wymianą filtrów cztery razy w roku;
- oczyszczanie powierzchni uderzeniowej oraz blach kierujących;
- kontrolę wzrokową w celu wykrycia nieszczelności instalacji odsysającej (smugi pyłu);
- kontrolę instalacji powietrznej;
- przegląd główny oraz oczyszczanie urządzenia;
- kontrolę instalacji elektrycznej.
? W ramach przeglądu systemu detekcji CO. i LPG - Wykonawca dokona sprawdzania systemu w pełnym zakresie.
? Przegląd serwisowy:
Wykonawca w ramach zamówienia zapewni stały serwis instalacji i urządzeń w stosunku do których prowadzi przeglądy i konserwację. W przypadku wystąpienia awarii7usterki2 urządzeń lub instalacji należy ją usunąć w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
W przypadku stwierdzenia awarii i konieczności przeprowadzenia innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji lub urządzenia zakres zostanie przedstawiony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego.
Z przeprowadzonych czynności/sprawdzeń Wykonawca winien sporządzić:
1)protokół (dla każdego z budynków) z czynności konserwacji i przeglądów potwierdzony przez osobę o odpowiednich uprawnieniach. Ponadto protokół powinien zawierać uwagi i zalecenia.
2)zestawienie wykonanych czynności dotyczących instalacji, konserwacji lub serwisowania, kontroli szczelności urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz systemów wykrywania wycieków w urządzeniu, zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 2065).
3) wpisy do Kart Urządzeń z dokonanych czynności w ciągu 15 dni roboczych od ich wykonania, zgodnie z Art. 75 Ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
dodatkowo
4) po przyjeździe na obiekty Akademii zarówno w celu wykonania przeglądu, konserwacji, jak i w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca każdorazowo odnotowuje swój przyjazd w zeszycie korespondencji na portierni danego obiektu wraz z informacją o celu przyjazdu/przeprowadzonych czynnościach serwisowych i przeglądowych/diagnozie i miejscu wystąpienia awarii. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w/w informacji również drogę elektroniczną w terminie 2 dni roboczych od daty przyjazdu na obiekt w celu usunięcia przedmiotowej awarii.
2. Wykaz urządzeń W BUDYNKACH przy Ul. Raciborskiej 37 i Koszarowej 19 objętych przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2:
A) ZADANIE NR 1
Wykonanie dwa razy w roku przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej SWEGON (Gold 20 i Gold 40) wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37
Instalacja wentylacji mechanicznej w budynku przy Ul. Raciborskiej 37
Miejsce realizacji Centrale wentylacyjne Agregaty chłodnicze
Raciborska 37 Centrala nawiewno - wywiewna: o GOLD 20C - iszt. (filtry kieszeniowe klasy EU7, kpl. naw./wyw.) o GOLD 40C - iszt. (filtry kieszeniowe klasy EL)7, kpl. naw./wyw.) COOL DX 20A- 1 szt. COOL DX 40A-1 szt.
B) ZADANIE NR 2
Wykonanie dwa razy w roku przeglądów i konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją w budynkach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37, Ul. Raciborskiej 50 i Ul. Koszarowej 19
Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzatory w budynkach przy Ul. Raciborskiej 37 i Ul. Koszarowej 19
Miejsce realizacji Centrale wentylacyjne Agregaty chłodnicze Klimatyzatory
Raciborska 37 Centrala nawiewna: o SALDA OTA 200-2400 - i szt. (filtry klasy G4-mata filtracyjna z włókien syntetycznych) brak Serwerownia Klimatyzator FUJITSU IIWERTER typu split ścienny ASYA 12LCC
Koszarowa 19 Centrala nawiewna: o VBW SKW-4-P-2500-3-1 - 2 szt. (nr fabryczne: A 8662/0/1 i 8663/04) o VBW SPS-i-P-2000/6oo SDEWH-13-1- 1 szt. (nr fabryczny: C 8848/03) o HERMES APN-2P 2000/400 CP - 5 szt. (nr fabryczne: C6269/07, brak Serwerownia Klimatyzator LG Si2EQ.NSJ: o Jednostka zewnętrzna ścienna -- 1 szt. (nr fabryczny: 8o2TKZQ43445) o Jednostka wewnętrzna ścienna - i szt. (nr fabryczny: 802TKRT05358). Studio dźwięku: Klimatyzator Mitsubishi Electric:
C 6270/07, C 6271/07, C 6272/07, C 6273/07)
Wentylatory wyciągowe dachowe:
o SILVENTSIL-3i5/900/P2-i szt.
o SILVENTSIL-3i5/700-i szt.
o DAs-3i5/900/PP - 2 szt.
o DAk-250/i40o/P2 -1
szt. (Gwarancja i rękojmia
do 09.04.2024^) Wentylatory wyciągowe kanałowe:
o Venture Industries ILB/4-200 -1 szt.
o AXC20oA DOMUS-i szt.
o AXC3i5A DOMUS-2 szt.
o N/enture industries ATD-1000/250 HF -3szt.
o Jednostka wewnętrzna PAR-RP-BA-iszt.
o Jednostka zewnętrzna SUZ-KAV35 VAz-i szt.
Pokój 207:
Klimatyzator Fujitsu:
o Jednosta wewn. AUHA30LBLU
o Jednostka zewn. AOHA30LFLT
Pokój 208: Klimatyzator Fujitsu:
o Jednosta wewn. AUHFhLAL
o Jednostka zewn. AOHA14LALL
o Jednosta wewn. AUHF14LAL
o Jednostka zewn. AOHAhLALL
Wykaz urządzeń i filtrów w budynku przy Ul. Raciborskiej 50 objętych przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2:
Instalacja wentylacji i klimatyzacji w budynku przy Ul. Raciborskiej 50.
Miejsce realizacji L.p. urządzenie nazwa/typ ilość (szt.)
Raciborska 50 i Szafa klimatyzacji precyzyjnej RC NEXT DX9 1
2 Szafa klimatyzacji precyzyjnej RC NEXT DX7
3 Agregat wody lodowej Chiller Clint CHA/K/SSL 726 1
4 Agregat wody lodowej Chiller Clint CHA/K/SSL 393
5 Agregat chłodniczy CLINT (ABO) MHA/K/SSL 262 1
6 Klimatyzatory Fujitsu (kasetonowe, ścienne) Łącznie 18
J.W. AUYC24LVLA (K) J.Z. AOYC54LATT 1
J.W. AUYG24LVLA (K) J.Z. AOYG54LATT 1
J.W. AUYG24LVLA (K) J.Z. AO424LALA 1
J.W. ASYG07LMCA @ J.Z. AOYG07LMCA 1
J.W. ASYG12LMCA @ J.Z. AOYGizLMCA 1
J.W. ASYC12LMCA @ J.Z. AOYG12LMCA !
J.W. ASYG12LMCA @ J.Z. AOYG12LMCA 1
J.W. AUYG24LVLA (K) J.Z. AOYG54LATT 1
J.W. AUYG24LVLA (K) J.Z. AOYG54LATT 1
J.W. AUYG24LVLA (l<) J.Z. AOYG54LATT 1
J.W. AUYG24LVLA (K) J.Z. AOYG54LATT 1
J.W. ASYG07LMCA @ J.Z. AOYG07LMCA 1
J.W. AUXG36LRLE (K) J.Z. AOYG36LETL
J.W. ASYC07LMCA @ J.Z. AOYG07LMCA
J.W. ASYC07LMCA @ J.Z. AOYG07LMCA !
J.W. ABYG45LETA @ J.Z. AOUG45LETL 1
J.W. ABYG54LRTA @ J.Z. AOYG54LATT !
J.W. ABYG54LRTA @ J.Z. AOYG54LATT 1
7 Centrale wentylacyjne Łącznie 13
G-Golem-l-03-E-FC4/PF/FC4/PF-R i
G-Golem-0-03-SFB7/SAi/PF/WHC/WCC/SAi-R 1
G-Golem-O-02-SEFB5/SAi/CHE/MB/PF/WHC/WCC/SAi//FB5/SAi/PF/S Ai-L
G-Fenix-0-04-SEFB5/SAi/SRS/MB/PF/WHC/WCC/SAi//FB5/SAi/PF/SA l-R
G-Fenix-0-03-SEFB5/SAi/SRS/MB/PF/WHC/WCC//FB5/PF/SAi-R
G-Golem-O-oi-SEFB5/SAi/RHE/PF/WHC/WCC/SAi//FB5/SAi/PF/SAi-L
G-Golem-O-oi-SEFB5/SAi/RHE/PF/WHC/WCC/SAi/PF/SAi-L l
G-Golem-O-03-SEFB5/SAi/CHE/PF/WHC/WCC/SAi//FB5/SAi/PF/SAi-R l
G-Golem-O-02-SEFB5/SAi/RHE/PF/WHC/WCC/SAi/7FB5/SAi/PF/SAi-R 1
G-Golem-O-05-SEFB5/CE/PF/WHC/FEC/SAi//FB5/SAi/PF/SAi-R 1
G-Golem-l-04-S-WHC/WCC-R 1
G-Golem-l-03-S-WHC/WCC-R-S i
G-Fenix-0-05-SEFB5/SAi/SRS/MB/PF/WCC/SAi//FB5/SAi/PF/SAi-R
8 Klimatyzatory KAISAI 8
Jednostka klimatyzacyjna KAISAI KWX-i2 HRDI + KWX 12 HRDO (przegląd gwarancyjny do io.n.2028r.) - pokoje gościnne 355 a, b, c oraz 356 a, b, c 6
Jednostka klimatyzacyjna KAISAI KWX-24 HRDI+KWX 24 HRDO (przegląd gwarancyjny do io.11.202'8r.) -serwerownia nr 105 2
9 Klimakonwektory Łącznie 28
Clint 4TW63, Clint TAX/g3 kanałowy 22
kasetonowy 6
10 Wentylatory (dachowe, kanałowe i oddymiające) Łącznie 36
Harman dachowy LAAB 4-200/1400T i
Harman dachowy VIVER 4-250/600S T5
Harman dachowy VIVER 4-280/nooS 2
Harman dachowy VIVER 4-315/1600$ i
Harman kanałowy RM 100/200 8
Harman kanałowy RM 125/300 i
Harman kanałowy RM 160/450 2
Harman kanałowy RM 250/900 2
Wentylator firmy NAWARA SERWIS AGAT 15/15 1
10a Wentylatory oddymiające TROX
BVAXN 12/56/1250 30kW 1
BVAXN 12/56/125037 kW 2
FILTRY do powyższych urządzeń":
Raciborska 50 Centrala / klasa filtra Rozmiar Ilość
NWi / F5 592 x 490 x 500 8
287 x 490 x 500 4
582 x 287 x 500 2
879 x 287 x 500 2
NW2 / F5 592 x 490 x 500 8
592 x 287 x 500 4
NW3 / E5 592 x 592 x 500 2
287 x 592 x 500 2
NW4 / F5 592 x 592 x 500 2
287 x 592 x 500 2
879 x 287 x 500 2
NW5 / F5 592 x 592 x 500 2
NW6 / F5 592 x 592 x 500 2
NW7 / F5 592 x 592 x 500 2
287 x 592 x 500 2
879 x 287 x 500 2
NWio/ F5 592 x 490 x 500 8
592 x 287 x 500 4
NWn / F5 592 x 592 x 500 2
287 x 592 x 500 2
879 x 287 x 500 2
Nl2 / F7 592 x 592 x 590 2
592 x 287 x 590 2
W27 / G4 592 x 592 x 150 2
287 x 592 x 150 2
879 x 287 x 150 2
N8G4 518 x 358 x 48 1
N9 G4 518 x 358 x 48 1
Klim. prec. G4 750 x 450 x 45 3
Klimakonwektory Clint Filtr klasy Eu4 0 wym. 52x22x7(mm) 15
Filtr klasy Eu4 0 wym. 88x22x7(mm) 7
Razem: 103
SYSTEM DETEKCJI CO. i LPG w garażu podziemnym w bud. przy Ul. Raciborsciej 50
Raciborska 50 URZĄDZENIA: - czujki systemu detekcji 30 szt. WG22.EG 30 szt. WG15.EG Razem: 60
Ściana lakiernicza w modelarni w budynku przy Ul. Raciborskiej 50
Raciborska 50 Ściana lakiernicza AGAT 1520 (obudowa ścianki odsysającej mgiełką lakierniczą z wbudowanym wentylatorem pochłaniającym, z zabezpieczeniem przeciwwybuchowym; mata filtracyjna wstępna/ powierzchnia uderzeniowa - filtr kartonowy VHC; mata filtracyjna wewnętrzna Paint Stop na poziomej rurze ssącej).
3. Centrale wentylacyjne oraz jednostki zewnętrzne klimatyzatorów znajdują się na dachach budynków. Stąd z uwagi na występujące zagrożenie uczestników, Zamawiający nie dopuszcza możliwości przeprowadzenia wizji na dachach budynków.
? Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie nr i dot. central wentylacyjnych SWEGON w budynku Akademii przy Ul. Raciborskiej 37, zadanie nr 2 dot. złożenia oferty na pozostały zakres usług we wszystkich trzech budynkach.
4. Przesłanki wyłączenia Wykonawcy z postępowania (jeżeli dotyczą):
- Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 108 oraz art. 109 ust. i pkt. 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie: ZADANIE NR i
- Wykonawca winien posiadać certyfikat dla przedsiębiorców wydany Wykonawcy odpowiednio w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 albo rozporządzeniu (WE) nr 304/2008.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej:
2 PRACOWNIKAMI, którzy będą wykonywać czynności serwisowe, w tym, co najmniej i osobą:
o z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
o posiadającą certyfikat dla przedsiębiorców, która będzie wykonywała czynności serwisowe oraz dokonywała wpisu czynności do Karty Urządzenia (załącznik nr 5-WYKAZ OSÓB).
- Wpisu czynności do Karty Urządzenia winny wykonywać osoby posiadające certyfikat dla personelu uprawniający do wykonywania tej czynności. Wpisy powinny być dokonywane w terminie 15 dni roboczych od dnia wykonania czynności - zgodnie z Art. 75 Ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
- O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który:
> posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie
Zamawiający uzna, że Wykonawca (podwykonawca) spełnia warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości min. 2.000 zł brutto polegające na świadczeniu usługi konserwacji i serwisowania central wentylacyjnych (producent SWEGON) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 6 oraz potwierdzonych referencjami usług wskazującymi należyte wykonanie zamówienia.
- Kontrolę przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych powinny przeprowadzić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacji. ZADANIE NR 2
- Wykonawca winien posiadać certyfikat dla przedsiębiorców wydany Wykonawcy odpowiednio w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 albo rozporządzeniu (WE) nr 304/2008.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej:
2 PRACOWNIKAMI, którzy będą wykonywać czynności serwisowe, w tym, co najmniej i osobą:
o z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
o posiadającą certyfikat dla przedsiębiorców, która będzie wykonywała czynności serwisowe oraz dokonywała wpisu czynności do Karty Urządzenia (załącznik nr 5-WYKAZ OSÓB).
Wpisu czynności do Karty Urządzenia winny wykonywać osoby posiadające certyfikat dla personelu uprawniający do wykonywania tej czynności. Wpisy powinny być dokonywane w terminie 15 dni roboczych od dnia wykonania czynności - zgodnie z Art. 75 Ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
- O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który:
> posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie
Zamawiający uzna, że Wykonawca (podwykonawca) spełnia warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o wartości min. 20.000 zł brutto polegające na świadczeniu usługi konserwacji i serwisowania central wentylacyjnych wskazanych w pkt 2 zapytania ofertowego wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania -załącznik nr 6 oraz potwierdzonych referencjami usług wskazującymi należyte wykonanie zamówienia.
Wykonawca winien posiadać techniczną możliwość (programator/komputer) wprowadzania zmian w oprogramowaniu sterowników PLC każdej centrali wentylacyjnej w budynku przy Ul. Raciborskiej 50 odpowiednio do danego środowiska programowania sterownika w celu:
- oczekiwanej interpretacji sygnałów wejściowych przez sterownik,
- sterowania urządzeniami wyjściowymi wchodzącymi w skład każdej centrali wentylacyjnej w oczekiwany przez Zamawiającego sposób,
- zmiany parametrów pracy central (np. w szczególności temperatura powietrza, wydajność wentylatorów, szybkość zmian parametrów w czasie itp.)
- konserwacji i diagnostyki błędów.
Kontrolę przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych powinny przeprowadzić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacji.

CPV: 50730000-1, 50413100-4, 50800000-3

Dokument nr: AS P-DT-2312-14/2024

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 13.05.2024 roku emailem na adres dominika.kandziora@asp.katowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin realizacji zamówienia:
??? Wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymianą filtrów i ich utylizacją w budynkach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 37, Ul. Raciborskiej 50 oraz Ul. Koszarowej 19 należy wykonać dwa razy w roku w okresie wiosenno-letnim oraz jesiennym 2024r.3 Wyjątek stanowi klimatyzator znajdujący się w komorze transformatora, którego przegląd i konserwacja mogą być wykonane tylko podczas planowanych wyłączeń i przeglądu transformatora. Wykonawca ma obowiązek wykonać tą część usługi w godz.ch popołudniowych od poniedziałku do piątku lub też w sobotę w uzgodnionym przez strony terminie.
? wykonanie przeglądów systemu detekcji CO. i LPG w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 50 należy wykonać dwa razy w roku w okresie wiosenno-letnim oraz jesiennym 2024^
? wykonanie przeglądu i konserwacji wraz z oczyszczaniem ściany lakierniczej w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy Ul. Raciborskiej 50 należy wykonać dwa raz w roku w okresie wiosenno-letnim oraz jesiennym 2024^ przy czym filtry należy wymienić cztery razy w roku w terminie zależnym od stanu zabrudzenia filtrów.
? wykonywanie serwisu instalacji i urządzeń w stosunku, do których prowadzi przeglądy i konserwację w czasie trwania umowy. W przypadku wystąpienia awarii/usterki urządzenia lub instalacji należy ją usunąć w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.

Wymagania:
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który:
> posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie
Zamawiający uzna, że Wykonawca (podwykonawca) spełnia warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o wartości min. 20.000 zł brutto polegające na czyszczeniu kanałów wentylacyjnych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 6 oraz potwierdzonych referencjami usług wskazującymi należyte wykonanie zamówienia.
8. Termin płatności:
A) W zakresie zadania nr i oraz 2:
zapłaci Wykonawcy 90% wynagrodzenia po wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji, potwierdzonej protokołem odbioru w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Pozostałe 10 % wynagrodzenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy po dniu zakończenia umowy, a w przypadku niezakończonych usunięć awarii, możliwa będzie wypłata wynagrodzenia po dniu zakończenia naprawy ostatniej awarii potwierdzonej protokołem odbioru w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.
II.
SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym sporządzonym wg załączonego wzoru (załącznik nr i do zapytania).
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne PEŁNOMOCNICTWO.
2. Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz WYKAZ OSÓB (załącznik nr 5).
3. Wykonawca winien do oferty dołączyć wykaz wykonania w zakresie zadania nr i, co najmniej jedną usługę o wartości min. 2.000 zł brutto wraz z referencjami wskazującymi należyte wykonanie zamówienia oraz w zakresie zadania nr 2, co najmniej dwóch usług o wartości min. 20.000 zł brutto wraz z referencjami wskazującymi należyte wykonanie zamówienia wraz z referencjami wskazującymi należyte wykonanie zamówienia - wykaz wg załącznika nr 6.
4. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym: koszty dojazdu, przeglądów, pracę zespołu serwisowego, koszty filtrów, koszty utylizacji odpadów, itp.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
6. Na etapie składania ofert wystarczy przesłanie podpisanego skanu oferty przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta może być opatrzona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym i przekazany wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do reprezentowania Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę, chyba że prawo do reprezentacji wynika z dokumentów rejestrowych.
7. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca winien dostarczyć oryginały dokumentów wskazanych w pkt 1 - 3
III. OCENA OFERT
1. Kryterium oceny ofert:
Lp. Kryterium Waga Sposób dokonywania oceny w ramach kryterium
i. Cena ioo% Najniższa cena spośród wszystkich ofert.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także załączonych do nich dokumentów i oświadczeń.
3. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek. Przez oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający rozumie każdy wadliwy wynik
działania matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe.
4. W przypadku braku oświadczeń lub dokumentów w ofercie, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w wyznaczonym przez siebie terminie. Nie udzielenie odpowiedzi, wyjaśnień lub nie uzupełnienie dokumentów skutkować będzie nie ocenianiem oferty Wykonawcy. Wyjaśnienia i uzupełnienie złożonych dokumentów nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
5. W celu ulepszenia oferty w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę na realizację zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji treści oferty w zakresie ceny.
6. Negocjacje są poufne i zostaną przeprowadzone z zachowaniem uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców:
a) ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty spełniające warunki zamówienia określone w dokumentach zamówienia:
o będą dotyczyły tylko elementów treści oferty, która podlega ocenie w ramach
kryterium ceny,
o nie mogą prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego.
7. Po zakończeniu negocjacji informuję się Wykonawców o ich zakończeniu i zaprasza do składania ofert ostatecznych z zakreśleniem terminu ich składania. W przypadku, gdy Wykonawca nie bierze udziału w negocjacjach lub nie złożył oferty ostatecznej, Zamawiający przyjmie do oceny ofertę złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. Informację o wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej BIP Zamawiającego oraz prześle Wykonawcom, którzy złożyli ofertę.
10. Zamawiający podpiszę z wybranym w drodze zapytania ofertowego Wykonawcą. Wzory umów stanową załącznik do zapytania ofertowego.
IV. UWARUNKOWANIA WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Prace będą prowadzone w czynnym - użytkowanym przez Zamawiającego obiekcie. W trakcie realizacji zamówienia, w uczelni mogą być podjęte szczególne środki ostrożności. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany do przestrzegania przyjętych we wskazanym wyżej zakresie zasad.

Uwagi:
V. OBOWIĄZEK INFORMACjNY ADMINISTRATORA DANYCH WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO, W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem danych osobowych zawartych w ofercie jest Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach z siedzibą: ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice;
o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: drogą elektroniczną poprzez aplikację na stronie https://www.asp.katowice.pl/uczelnia - zakładka polityki prywatności/kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych;
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. i lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych
0 numerze ASP-DT-2312-14/2024 na wykonanie przeglądów i konserwacji oraz serwis urządzeń
1 instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, wymiana filtrów i ich utylizacją, systemu detekcji CO. i LPG oraz ściany lakierniczej dwa razy w roku w budynkach
Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 37, ul. Raciborskiej 50 oraz ul. Koszarowej ig.
o odbiorcami danych osobowych będą realizujące postępowanie upoważnione osoby Administratora i osoby lub podmioty, którym na mocy prawa udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
o dane osobowe będą przechowywane, co najmniej przez okres: trwania umowy, przedawnienia roszczeń do 5 lat oraz obowiązku archiwizacji określonych w Instrukcji Kancelaryjnej Zamawiającego;
o zakres danych wynika z uwarunkowań prawnych jakimi objęte są dokumenty stosowane w postępowaniu;
o dane wykorzystywane są wyłącznie w celu wynikającym z prowadzonego postępowania (kontakt z osobami reprezentującymi oferenta lub odpowiedzialnymi za realizacje zawartej umowy);
o dane nie będą profilowane ani przesyłane do państw trzecich;
o posiada Pani/Pan zawarte w art. ,,RODO" prawa:
-- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
-- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. i lit. c RODO.
? obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu spoczywa na Wykonawcy.

Kontakt:
8. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
Dominika Kandziora e-mail: dominika.kandziora@asp.katowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.