Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług pielęgnacji zieleni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług pielęgnacji zieleni

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: GGKO-ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SP. Z O.O
AL JEROZOLIMSKIE
00-807 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowieniapubliczne@ggko.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota polegającej
na: koszenie trawników maksymalnie 5 razy w roku (powierzchnia jednokrotnego koszenia
210.312m^2), cięcia żywopłotów - maksymalnie 2 razy w roku (powierzchnia jednokrotnego cięcia
34.732 metrów bieżących), cięcia krzewów - 1 raz w roku (powierzchnia 35.000 m^2)

CPV: 77314100-5

Dokument nr: 2024/BZP 00309154, 1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cff6a000-07eb-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 11:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl,

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota polegającej
na: koszenie trawników maksymalnie 5 razy w roku (powierzchnia jednokrotnego koszenia
210.312m^2), cięcia żywopłotów - maksymalnie 2 razy w roku (powierzchnia jednokrotnego cięcia
34.732 metrów bieżących), cięcia krzewów - 1 raz w roku (powierzchnia 35.000 m^2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 150 000,00 złotych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą odpowiednią wiedzę
i doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych co najmniej 1 usługi pielęgnacji zieleni miejskiej obejmującej zakres
tożsamy z przedmiotem zamówienia przez okres min. 6 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości przedmiotu oraz wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
str. 6
lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy
w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia
w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna
ze Stron nie ponosi odpowiedzialności albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi,
warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili
zawarcia umowy,
2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość
tej stawki,
3) wprowadzenia zmian dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację
w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań:
a) w przypadku istotnej zmiany ceny kosztów związanych z realizacją zamówienia,
rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie,
względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy
9
zawartego w ofercie Wykonawcy oraz
b) przy zachowaniu niżej określonych warunków i postanowień Umowy.
W przypadku dokonywania waloryzacji wynagrodzenie Wykonawcy, wynagrodzenie
Wykonawcy (netto), określone w § 2 ust. 1 Umowy, będzie waloryzowane o Wskaźnik
waloryzacji - tj. wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w zakresie
odpowiednio: towarów lub usług (w zależności - czego dotyczy) opublikowany/
opublikowane (kwartalny/ kwartalne), przez Prezesa Głównego Urzędu
Statystycznego, przy łącznym spełnieniu następujących postanowień:
o waloryzacja w wyniku której nastąpi:
dwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy - nastąpi na wniosek
Wykonawcy, złożony co najmniej po upływie każdych 6 miesięcy
od dnia zawarcia Umowy przez Strony oraz przy wzroście Wskaźnika
waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 3,5% za ostatnie 2
kwartały poprzedzające złożenie wniosku
o waloryzację,
niżenie wynagrodzenia Wykonawcy - nastąpi w wyniku działań
Zamawiającego, podjętych co najmniej po upływie każdych 6 miesięcy
od zawarcia Umowy przez Strony oraz przy obniżeniu Wskaźnika
waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 3,5% za ostatnie 2
kwartały poprzedzające działania Zamawiającego
o waloryzację, z uwzględnieniem, iż:
o waloryzacja będzie obliczana na podstawie średniej wskaźników określonych
według Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, za ostatnie 2 kwartały
poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację/ działań Zamawiającego, z
uwzględnieniem, iż:
o pierwsza (i każda kolejna) waloryzacja dokonana
wniosek Wykonawcy - nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku, gdy
Wykonawca na dzień złożenia wniosku o waloryzację realizuje
przedmiot umowy zgodnie z jej postanowieniami,
wyniku działań Zamawiającego - nastąpi bez względu na fakt,
czy Wykonawca na dzień podjęcia działań Zamawiającego realizuje
przedmiot umowy w terminach określonych w postanowieniach
umowy czy dopuszcza się opóźnienia/ zwłoki z uwzględnieniem, iż:
o waloryzacji będą podlegać wartości usług odebranych z uwzględnieniem, iż:
o w przypadku likwidacji Wskaźnika, o którym mowa powyżej lub zmiany
podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm, o którym mowa powyżej,
stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie
z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy Wskaźnik lub
podmiot, z uwzględnieniem, iż maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania
postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w
wyniku waloryzacji wynosi 5% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w
ofercie Wykonawcy.
4) zmian wynikających z przepisów pr
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.