Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kielce
Rynek 1
25-303 Kielce
powiat: Kielce
41 36 76 466
sekretariat.gks@um.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: 41 36 76 466
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na opracowanie ,,Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Kielce".
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z Regulaminem określającym zasady i sposób postępowania przy udzielaniu zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 26/2021 Prezydenta Miasta Kielce z dnia 29 stycznia 2021 r. w sprawie zasad organizacyjnych udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Kielce.
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ,,Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Kielce".
2. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy:
a) Etap I - Sporządzenie dokumentu,
b) Etap II - Czynności warunkujące zakończenie i odbiór przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert, zwanego dalej Zaproszeniem,
b) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Dokument nr: GKŚ-V.0630.6.2024

Składanie ofert:
3. Miejsce i termin składania ofert:
a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Kielce
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska 25-659 Kielce, Ul. Strycharska 6 - pok. 306 (III piętro)
b) ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2024 r. do godz. 15:30.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30.11.2024 r., z tym, że:
1) termin realizacji części przedmiotu Umowy (Etap I), o którym mowa w §1 ust. 2 pkt. 2 umowy: do dnia 05.08.2024 r.;
2) termin realizacji części przedmiotu Umowy (Etap II), o którym mowa w §1 ust. 2 pkt. 3 umowy: do dnia 30.11.2024 r.;
z zastrzeżeniem, że czynności wskazane w § 1 ust. 2 pkt. 1 lit. a (umowy) należy wykonać w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, a czynności wskazane w § 1 ust. 2 pkt.l lit. b (umowy) w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dokumenty wymagają akceptacji Zamawiającego.

Wymagania:
IV. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu", z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę1 na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę1 rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu,
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę1 lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę1 na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę1 rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę1 lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę1 na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę1 rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu.
Wykluczenie następuje na okres trwania wskazanych wyżej okoliczności.
2. Ocena braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w pkt 3 lit. d) oferty.
3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działalności gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w pkt 3 lit. h) oferty

4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie okoliczności wskazanych w ppkt. 1 i ppkt. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
V. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. Wymagana forma - oryginał, w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub jego Pełnomocnika
2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, jeżeli Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Wymagana forma:
- papierowa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie z opisem w pkt IX ppkt 1
lit. j), lub
- wskazanie w formularzu oferty dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma:
- papierowa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza
zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (o ile dotyczy).
Wymagana forma:
- papierowa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza
zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie.
5. Dowody należycie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane przy czym dowody te nie są warunkiem udziału w postępowaniu, lecz kryterium oceny ofert - szczegółowo opisanym w pkt. XI.
Wymagana forma:
- papierowa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika
VI. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt V ppkt 1, 3 i 5 (o ile dotyczy) - Wykonawcy składają łącznie,
b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt V ppkt 2 i 4 (o ile dotyczy) - składa każdy z Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które go dotyczą, zgodnie z zasadami poświadczania wskazanymi w pkt V oraz pkt IX ppkt 1 lit. j).
5. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
VII- Komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami oraz udzielanie wyjaśnień
1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat.gks@um.kielce.pl z powołaniem się w tytule emaila na znak sprawy zamieszczony na stronie tytułowej Zaproszenia: GKŚ-V.0630.6.2024
2. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę w ofercie, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Zamawiający niezwłocznie, bez ujawniania źródła zapytania, zamieści treść pytań wraz z odpowiedziami na stronie internetowej: http://bipum.kielce.eu
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający opublikuje na stronie internetowej: http://bipum.kielce.eu
VIII. Termin związania oferta
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
IX. Sposób przygotowania oraz miejsce i termin składania ofert
1. Wymogi formalne:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą złożyć odrębnie oferty indywidualnej lub innej oferty wspólnej.
b) Oferta musi odpowiadać wszelkim wymogom zawartym w Zaproszeniu pod rygorem odrzucenia.
c) Ofertę składa się na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę.
d) Wraz z ofertą winny być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IV i V ppkt. 2-5.
e) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w pkt. V ppkt 2-4 lub dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzjelenia wyjaśnień.
f) Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie.
g) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy w sposób wskazany w lit. h).
h) Zamawiający uznaje, że podpisem jest:
- złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
i) Każda poprawka w ofercie składanej w formie papierowej musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
j) Poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca:
- w formie papierowej - poprzez opatrzenie kopii dokumentu własnoręcznym podpisem zgodnie z lit. h),
- w przypadku pełnomocnictwa zasady poświadczania za zgodność z oryginałem określono w pkt V ppkt 3 i 4.
k) Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń winny być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się całość dokumentacji. Niespełnienie tego warunku nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2. Opakowanie oferty:
a) Ofertę, składaną w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
Opakowanie oferty musi zostać opatrzone:
- adresem Zamawiającego: Urząd Miasta Kielce
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6
- napisem: ,,Oferta - Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Kielce";
- danymi Wykonawcy: nazwą Wykonawcy (nazwą/firmą), dokładnym adresem (siedzibą)
i numerem telefonu (dopuszcza się odcisk stempla)
lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
b) Wszelkie elementy oferty niespakowane i nieoznaczone zgodnie z powyższymi wymogami, odpowiednio do sposobu składania ofert, mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak wymaganych oznaczeń i opisów może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami Zaproszenia.
Oferty złożone po terminie jak wyżej nie będą rozpatrywane.
Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę złożenia dokumentów w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego jw.
4. Zmiana i wycofanie oferty:
a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
b) Zmiana oferty musi być sporządzona zgodnie z zawartymi w Zaproszeniu wymogami dla złożenia oferty. Składaną zmianę należy opatrzyć dodatkowo napisem: ,,Zmiana oferty".
c) Wycofania oferty dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być odpowiednio udokumentowane.
X. Sposób obliczenia ceny
1. Wykonawca w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, poda cenę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia dla którego składa ofertę.
2. Wykonawca zobowiązany jest w cenie za realizację, na którą składa ofertę, uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Cena powinna być podana w ofercie cyfrowo i słownie, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia uwzględniając pełną treść zaproszenia oraz wzoru umowy.
XII. Istotne postanowienia umowy
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
XIII- Formalności po wyborze najkorzystniejszej oferty
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana oraz zamieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej: http://bipum.kielce.eu
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do:
a) złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje - złożenia ich pełnomocnictw w formie określonej w pkt V ppkt 3 i 4,
b) złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3. Niedopełnienie zobowiązań, o których mowa w ppkt 2 oraz nieusprawiedliwione niestawienie się Wykonawcy, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, celem podpisania umowy traktowane będzie jako nieprzystąpienie do zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ponownie najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XIV. Unieważnienie lub zmiana postępowania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego zaproszenia i projektu umowy oraz do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie lub odstąpienia od podpisania umowy - bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.

Uwagi:
XI. Kryteria i sposób oceny ofert
1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia jest:
- Cena (C) - 80%.
- Doświadczenie wykonawcy - 20%
2. Podstawą oceny oferty w odniesieniu do zamówienia jest:
a) cena brutto za realizację zamówienia, zadeklarowana przez Wykonawcę zgodnie z pkt X zaproszenia,
b) doświadczenie Wykonawcy, udokumentowane przez Wykonawcę zgodnie z pkt. V ppkt. 5, pkt. XI ppkt. 3 i ocenione zgodnie z pkt. XI ppkt. 11.
3. Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na co przedstawi dowody należytego wykonania umów, którymi uznawanymi przez Zamawiającego będą referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, zawierające co najmniej datę wykonania usługi, wskazanie przedmiotu zamówienia oraz oceny rzetelności jego wykonania. Za przedmiot zamówienia rozumie się opracowanie tj.:
- plan zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś.
- założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś.
- aktualizację jednego z powyższych opracowań dla miast o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś.
4. Zamawiający będzie oceniał powyższe kryterium na podstawie złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów potwierdzających spełnienie tego kryterium. Zamawiający nie dopuszcza składania innych dokumentów niż referencje (np. protokoły odbioru, listy, intencyjne, itd.)
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź o uzupełnienie dokumentów z zastrzeżeniem, że dowody należycie wykonanej usługi nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w lit. b).
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (cena).
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (cena), Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ppkt. 9, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
11. Sposób oceny ofert:
kryterium: ,,Cena"
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 80,00 punktów. Ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: C min.
C =----------------x 80 [%] gdzie: 1 % -1 punkt
Co
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Co- cena oferty ocenianej
kryterium: ,,Doświadczenie Wykonawcy"
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 20,00 punktów. 20% - 20 punktów
Oferta otrzyma 4 pkt. za każdą załączoną referencję.
Wykonawca nie otrzyma punktów za inny dokument nie będący referencjami (np. protokoły odbioru, listy, intencyjne, itd.).
Jeżeli Wykonawca załączy:
1 referencję-4 pkt.
2 ref. - 8 pkt.
3 ref. - 12 pkt.
4 ref. - 16 pkt.
5 ref. i więcej - 20 pkt. (maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia)
12. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą ilość punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
13. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych).
14. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
XV. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
a) podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest nieobowiązkowe (dobrowolne), jednak konieczne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia i wykonania umowy;
b) Administratorem danych osobowych osób podanych przez Wykonawcę do jego reprezentacji oraz osób do kontaktów, jest Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;
c) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@um.kielce.pl;
d) przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego;
e) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
f) przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie - przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
g) w odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) imię i nazwisko Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub osoby/osób wskazanych w nazwie Wykonawcy będącego spółką osobową, zostanie/ą ujawnione w Generalnym Rejestrze Umów publikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Kielce [h ttp://www.bipum. kielce.eu/);
i) osoby wskazane w lit. b) posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od tych osób wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku
postępowań zakończonych wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO -żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
j) osobom wskazanym w lit. b) nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Kodeks cywilny Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2. W przypadku Wykonawcy będącego osobą prawną, zasady przetwarzania danych osobowych, wskazane w ppkt 1, mają odpowiednie zastosowanie do osób wskazanych przez Wykonawcę do jego reprezentacji oraz umocowanych do kontaktów z Zamawiającym.
3. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

Kontakt:
5. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego:
Urząd Miasta Kielce
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska -Referat ds. Klimatu, Powietrza, Energii i Elektromobilności tel. do kontaktów: 41 36 76 466 e-mail: sekretariat.gks@um.kielce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.