lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa klimatyzacji wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych ul. Kobylińska 10a 63-700 Krotoszyn powiat: krotoszyński tel.: 62 725 36 96 fax: 62 725 36 68, 62 506 50 59 wew. 32 wew. 37, 62 725 36 68 przetargi@kcus.krotoszyn.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Krotoszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 62 725 36 96 f |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie dostaw pn.: DOSTAWA klimatyzacji wraz z montażem na potrzeby § 4. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klimatyzacji wraz z montażem na potrzeby Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do ZO. CPV: 39717200-3, 45331220-4 Dokument nr: KCUS.2621.01.2024 Otwarcie ofert: § 13. Wskazanie terminu i miejsca otwarcia ofert 1. Otwarcie ofert nastąpi do końca dnia następującego po dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj. do 7 maja 2024 r. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 3. Oferty należy składać przy użyciu poczty elektronicznej poprzez przesłanie oferty wraz z dokumentacją na adres e-mail: przetargi@kcus.krotoszyn.pl 2. Oferty można składać do dnia 7 maja 2024 r. do godz. 9:00, przy czym termin składania ofert nie jest krótszy niż 7 dni od dnia zamieszczenia ZO na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Miejsce i termin realizacji: § 5. Termin wykonania zamówienia Zamówienie zostanie wykonane do 23 maja 2024 r. Wymagania: Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) prowadzone postępowanie nie podlega tej ustawie. § 2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje związane z zamówieniem, a w tym ewentualne informacje o zmianach i wyjaśnieniach treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem określonym w § 1 ust. 6.§ 3. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty Zamówienie udzielane jest w trybie Zapytania Ofertowego (ZO) i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzania negocjacji. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi po ocenie ofert i przyznaniu punktacji według kryteriów opisanych w § 15. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Zamawiający nie organizuje zebrania wykonawców. § 6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 2 do ZO. § 7. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Środkami komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust. 1, to poczta elektroniczna (e-mail). 3. Zamawiający żąda od wykonawców niezwłocznego, nie później jednak jak w terminie 3 dni od dnia wysłania wiadomości, potwierdzenia otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych wykonawcom. § 8. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków, o których mowa w § 7. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się, jak tego który został wskazany w § 7. § 10. Termin związania ofertą 1. Wykonawca związany jest ofertą przez 14 dni. Termin biegnie wraz z upływem terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą. Jednocześnie w tym samym terminie Zamawiający zawrze umowę o wykonanie zamówienia. 3. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminy związania ofertą zwróci się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez zamawiającego okres, nie dłuższy niż 10 dni. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta otrzyma najwyższą ocenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. § 11. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wymogi formalne sporządzenia oferty: 1) 2) 3) 4) oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 7; ofertę należy sporządzić, wypełniając Formularz Oferty (FO) stanowiący załącznik nr 3 do ZO; oferta musi być przygotowana w języku polskim; wykonawca ma obowiązek poinformowania zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; 5) wszystkie dokumenty przedstawiane przez wykonawcę sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski, a tłumaczenie potwierdzone poprzez wykonawcę, pod rygorem pominięcia przez Zamawiającego tekstu obcojęzycznego i tłumaczenia tekstu na jeżyk polski podczas kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełnienia udziału w postępowaniu oraz badania i oceny ofert; 6) wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wnieść poprawki w ofercie w tej samej formie co oferta pod rygorem pominięcia poprawek przez Zamawiającego podczas kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełnienia udziału w postępowaniu oraz badania i oceny ofert; 7) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena; 8) oferta musi być złożona w oryginale, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelniona profilem zaufanym; 9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisanej ręcznie; 10) wykonawca do upływu terminu składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę, poprzez złożenie oświadczenia w tej samej formie, która jest wymagana do złożenia oferty. 2. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w zapytaniu ofertowym obciążają wyłącznie wykonawcę. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZO. 4. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ZO wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. § 12. Opis sposobu składania ofert oraz wskazanie terminu składania ofert 1. Oferta musi być złożona Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 7, w warunkach opisanych w § 10 ust. 1. . Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. 3. Zamawiający oświadcza, że otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego i w przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. 4. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. § 14. Informacje o podstawach wykluczenia 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę: 1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U z 2023 r. poz. 1497, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 4) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17, ze zm.), b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a k.k., c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a k.k. lub w art. 46 lub 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a k.k., bądź udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 k.k., e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 20 k.k., lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Dz.U. poz. 769 ze zm.), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 k.k., oszustwa, o którym mowa w art. 286 k.k., przeciwko wiarygodności dokumentów, o którym mowa w art. 270-277d k.k., lub skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego 5) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 6) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 7) wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 8) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), złożyli odrębne oferty. 2. Zamawiający wymaga wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w ust. 1. § 15. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Ilekroć Zamawiający mówi o cenie - należy mieć przez to na uwadze cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 168), nawet jeżeli cena jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą. 2. Wykonawca wynik obliczonego kosztu oferty wpisuje cyfrowo i słownie do Formularza Oferty (FO). Formularz Oferty stanowi załącznik nr 3. 3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku - złote i grosze. W przypadku braku zaokrąglenia ceny do dwóch miejsc po przecinku (złote i grosze), zamawiający dokona takich zaokrągleń, jeżeli poprawa takiej omyłki nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty. 4. W rozliczeniach między zamawiającym i wykonawcą będzie obowiązywać cena ryczałtowa. 5. Cena określona zgodnie z ust. 2 i 3 będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. § 16. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i opis sposoby oceny ofert 1. Jedynym kryterium oceny jest cena brutto oferty. 2. Kryteria oceny ofert są związane z przedmiotem zamówienia i nie dotyczą właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej 3. Zamawiający zbada oferty, czy zaoferowana cena nie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, a obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na wykonawcy. 4. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń, jednak zamawiający nie będzie prowadzić z żadnym wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz Zamawiający nie będzie dokonywać jakiejkolwiek zmiany w treści ofert. 6. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 pkt 3, Zamawiający wyznaczy wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia, brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie zostanie uznany za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 8. Zamawiający odrzuci oferty jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w § 7 i 10 ust. 1; 6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 7) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; 8) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; 9) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki; 10) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; 11) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą; 12) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób. 9. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. 10. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ust. 1 11. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów według wzoru: C x 100 = ogólna ocena badanej oferty, gdzie: C = (comin / cobad) comin - najniższa cena spośród zaoferowanych we wszystkich ofertach cobad - cena zaoferowana w badanej ofercie 12. Zamawiający w trakcie dokonywania obliczeń zaokrągli każdą liczbę do dwóch miejsc po przecinku. 13. Jeżeli w jakimkolwiek z obliczeń dokonywanych przez Zamawiającego będzie należało wstawić liczbę o wartości bezwzględnej mniejszej niż 0,01 a (w tym liczbę 0) - zamawiający zaokrągli tę liczbę do wartości bezwzględnej 0,01. 14. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając: a) nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, b) nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, c) punktację przyznaną ofertom; 2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie. 15. Zamawiający udostępni niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 14 pkt 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, chyba że ujawnienie tych informacji będzie sprzeczne z ważnym interesem publicznym. 16. Zamawiający jednocześnie z informacją o wyborze najkorzystniejszej do wybranego wykonawcy zaproszenie do zawarcia umowy. oferty wystosuje 17. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Rozdział 2. Informacje dodatkowe do Zapytania Ofertowego § 17. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. § 18. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. § 19. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. § 20. Informacje o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie przewiduje obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. § 21. Informacje o ofertach wariantowych, w tym informacje o sposobie przedstawiania ofert wariantowych oraz o minimalnych warunkach, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. § 22. Wskazanie maksymalnej liczby wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. § 23. Informacje o przeprowadzeniu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli zamawiający przewiduje możliwość albo wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej ani sprawdzenia dokumentów. § 24. Informacje o walutach obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych bez względu na sposoby rozliczania się wybranego wykonawcy. § 25. Informacje o uprzedniej ocenie ofert, jeżeli zamawiający przewiduje odwróconą kolejność oceny Zamawiający nie przewiduje dokonywania uprzedniej oceny ofert i zastosowania odwróconej kolejności oceny ofert. § 26. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, jeżeli zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną Zamawiający nie przewiduje do wyboru oferty najkorzystniejszej zastosowania aukcji elektronicznej. § 27. Informacje o zwrocie kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. § 28. Informacje o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w zakresie obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. § 29. Wymóg złożenia lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty Zamawiający nie stawia wymogu złożenia lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. § 30. Informacje uzupełniające dla wykonawców 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania. 2. Zamawiający przewiduje, że zawarcie umowy w sprawie zapytania ofertowego nastąpi w terminie związania ofertą. Uwagi: § 31. Obowiązek informacyjny (RODO) Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Krotoszyńskie Centrum Usług Społecznych, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn; 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres: iod@kcus.krotoszyn.pl lub pocztą na adres: Inspektor Ochrony Danych, Krotoszyńskie Centrum Usług Społecznych, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn; 3) Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcia i rozliczenia umowy, archiwizacji, realizacji prac remontowych w budynku przy ul. Młyńskiej 2b w Krotoszynie; 4) Państwa dane osobowe przetwarzamy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który wynika ustawy o finansach publicznych i ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), zawarciem i rozliczeniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres lat 5; 6) podanie danych osobowych obowiązkowych jest warunkiem koniecznym do udziału w prowadzonym postępowaniu; 7) przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane te są już niepotrzebne do przetwarzania danych; 8) przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; 9) przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody lub są niezbędne do zawarcia umowy oraz gdy dane te są przetwarzane w sposób zautomatyzowany; 10) przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania; 11) przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej; 12) przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem; 13) Państwa dane osobowe będą ujawniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych w zakresie serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesyłek pocztowych, lub podmiotom dokonującym badań, kontroli, ewaluacji; 14) Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania; 15) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych i państw trzecich. Kontakt: § 9. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami jest: 1) Krystian Olejniczak: a) telefon: 62 506 50 59 wew. 32, b) e-mail: k.olejniczak@kcus.krotoszyn.pl; 2) Mikołaj Jagodziński: a) telefon: 62 506 50 59 wew. 37, b) e-mail: m.jagodzinski@kcus.krotoszyn.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024