Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja pomieszczeń Szpitalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja pomieszczeń Szpitalnych

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
ul. Kolejowa 1a
32-310 Jaroszowiec
powiat: olkuski
tel.32 64-28-090, tel: (32) 64 28 031, (32) 64 28 090, fax: (32) 64 28 100;
sekretariat@wschp.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Jaroszowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.32 64-28-090, te
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZapraszaMY do złożenia oferty na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą.:
Modernizacja pomieszczeń Szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Rodzaj zamówienia: dostawa / usługa / robota budowlana
2) Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja pomieszczeń Szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) W zakres czynności związanych z realizacją zamówienia wchodzą m. in.:
1) Kaloryfery
2) Posadzka
3) Baterie
4) Malowanie
4) Wszystkie urządzenia wykorzystane do instalacji przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, wysokiej, jakości, umożliwiać bezawaryjną i długoletnią eksploatację i spełniać parametry i wymagania określone w aktualnie obowiązujących przepisach prawa.
5) Zamawiający wymaga, aby minimalny okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosił 24 miesiące.
6) Teren prac objętych niniejszym zamówieniem zlokalizowany jest w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły. Budynek Szpitala położony jest w obrębie działki nr ewidencyjny 134, w miejscowości Jaroszowiec, przy Ul. Kolejowej nr la, Gmina Klucze

CPV: 45000000-7

Dokument nr: ZO/01/2024

Składanie ofert:
11. TERMIN SKŁADANIA oferty nie później niż do 08.05.2024 r. do godz. 12.00
Oferty należy przesłać na adres zamawiającego: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły im. Edmunda Wojtyły Ul. Kolejowa 1A, 32-310 Jaroszowiec lub na adres e-mail: sekretariat@wschp.pl lub złożyć w siedzibie Zamawiającego : Sekretariat, I-wsze piętro Budynku Administracji.
Złożenie oferty po ustalonym terminie na składanie ofert, spowoduje iei odrzucenie.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
7) Termin płatności: do 30 dni od otrzymania faktury.
8) Wykonawca wykona przedmiot niniejszego zamówienia w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz wszystkimi innymi przepisami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
9) Wykonawca wykona przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
10) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z aktualnymi przepisami prawa adekwatnymi do rodzaju wykonywanej instalacji, a także z dobrą praktyką inżynierską, wymaganymi przez przepisy prawa normami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
1 l)Złożone oferty muszą być zgodne z wymogami prawa i winny przewidzieć komplet dostaw i usług koniecznych do realizacji zamówienia wraz z pracami dodatkowymi i elementami instalacji, które są niezbędne do ich poprawnego i efektywnego użytkowania, a które nie zostały wyszczególnione wprost w dokumentacji niniejszego postępowania.
13) Możliwość składania ofert częściowych - NIE
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana
6. Warunki udziału w postępowaniu:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zmawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
7. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 100%;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C)-waga 100%
cena najniższa brutto*
C =- x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy Wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniej szą.
8. Opis sposobu obliczenia ceny
1) Wykonawca podaje cenę ryczałtową za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy .
3) Cena podana na Formularzu Ofertowym jest cena ostateczna, niepodlegaiacą negocjacji i wyczerpująca wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
6) Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wymagane dokumenty i oświadczenia.
Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawcy zawierała:
1) Wypełniony formularz wg wzoru - Załącznik nr 1
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. tj. do dnia 07.06.2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyborze
najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
13. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
15. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą w przypadku braku ofert lub w przypadku, kiedy złożone oferty podlegają odrzuceniu.
16. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, kiedy jej cena przewyższy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
17. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania powodów.

Uwagi:
18. Klauzula informacyjna w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia

dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, z siedzibą 32-310 Jaroszowiec ul. Kolejowa 1 a. tel.0-32 64-28-090, fax 0-32/64-28-100, e-mail:sekretariat@wschp.pl
b) Inspektorem danych osobowych
Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
? pisemnej na adres: ul. Kolejowa nr la, 32-310 Jaroszowiec,
? elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wschp.pl
c) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
? pisemnie na adres: ul. Kolejowa nr la, 32-310 Jaroszowiec,,
? elektronicznie na adres e-mail: iodo@wschp.pl
d) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr ZO/07/2023 o nazwie ,,Modernizacja pomieszczeń Szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły." prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
e) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z przedmiotowego postępowania,
f) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
g) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających).Obowiązek informacyjny wynikający
z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO)
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa wart. 14ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kontakt:
o osoba upoważniona do udzielania informacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia: Patrycja Szygulska-Wójcik, Monika Pawlik tel. 32 642 80 90

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.