Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
ul. Paderewskiego 49
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
32 67 229 03, 32 67 215 07
mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 67 229 03, 32 67
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej progu
stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, określonego w
art. 2 ust. 1 pkt 1), tj. poniżej kwoty 130 000,00 złotych netto, pod nazwą:
,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania"
I.Określenie przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej.
Zamówienie zostało podzielone na - 2 zadania (części):
1) Zadanie nr 1 (część 1) - Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej,
uzgodnionej z właściwym komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży
Pożarnej dotyczącej budynku Przedszkola Nr 8 w Zawierciu przy
ul. Wierzbowej 8.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji budynku oraz
ekspertyzy, która ma być zgodna z nw. postanowieniami Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowalnego w Zawierciu:
- Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego nr 21/2023 z
dnia 25.01.2023r. (załącznik nr2a do niniejszego zaproszenia),
- Postanowienie nr 156/2023 z dnia 06.09.2023r. (załącznik nr 2b do niniejszego
zaproszenia).
Parametry budynku:
Budynek wolnostojący,
Powierzchnia zabudowy: 340m2,
Powierzchnia budynku: 630m2,
Kubatura: 2 570m3,Ilość kondygnacji podziemnych/nadziemnych: 1/2,
Wysokość budynku: 7,5 m.
2) Zadanie nr 2 (Część 2) - Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej,
uzgodnionej z właściwym komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży
Pożarnej dotyczącej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawierciu przy
ul. 11-go Listopada 22.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji budynku oraz
ekspertyzy, która ma być zgodna z nw. postanowieniami Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowalnego w Zawierciu:
- Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 132/2021
z dnia 20.10.2021 r. (załącznik nr 3a do niniejszego zaproszenia),
- Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 29/2022
z dnia 17.02.2022r. (załącznik nr 3b do niniejszego zaproszenia)
- Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego nr 95/2022
z dnia 05.09.2022r. (załącznik nr 3c do niniejszego zaproszenia)
- Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 52/2023
z dnia 11.04.2023r. (załącznik nr 3d do niniejszego zaproszenia).
Parametry budynku:
Budynek wolnostojący,
Powierzchnia zabudowy: 1186m1
2
Powierzchnia użytkowa: 2700 m2
Kubatura: 15 730m3
Ilość kondygnacji podziemnych/nadziemnych: 1/3
2. Inwentaryzację należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz
elektronicznej na nośniku DVD.
3. Ekspertyzę należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz elektronicznej
na nośniku DVD.
4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację jednego lub wszystkich zadań.
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany odrębnie dla każdego zadania.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania, będzie się odbywała
zgodnie z zapisami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4a, 4b do Zaproszenia -
odpowiednio. Na realizację każdego zadania zostanie podpisana odrębna umowa.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy.
7. Wykonawca zapewni wykonanie opracowań i czynności składających się na przedmiot
zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i spełniające
wymagania określone stosownymi przepisami.

Dokument nr: MZOEAS.97.2024

Składanie ofert:
6. Ofertę można złożyć:
a) pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: mzoeas(!S>mzoeas.zawiercie.eu w postaci
skanu - stanowiącego cyfrowe odwzorowanie dokumentów wystawionych w wersji
papierowej, tj. uzupełnionych i
opatrzonych odpowiednimi pieczęciami oraz
własnoręcznym podpisem - zalecany format zapisu skanu - PDF lub z podpisem
elektronicznym tj. podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub podpisem
kwalifikowanym
lub
b) w formie pisemnej do siedziby Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-
Administracyjnej Szkół w Zawierciu - Ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie
4- korzystając ze wzoru ,,Formularz oferty" stanowiącego Załącznik nr 1 do
niniejszego Zaproszenia
7. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić
oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć
dopiskiem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie
wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa).
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Zamawiający uzna
zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
9. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 06.05.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: 90 dni od daty zawarcia umowy
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1 (część 1) - Przedszkole nr 8, Ul. Wierzbowa 8, 42-400 Zawiercie
Zadanie nr 2 (część 2) - Szkoła Podstawowa nr 1, Ul. 11-go Listopada 22,
42-400 Zawiercie

Wymagania:
III.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania
1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
2. Z
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
wyklucza
się
Wykonawcę
w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.
2835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust.
3 wspomnianej ustawy.
W zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w ust. 2 powyżej
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią oświadczenia zawartego
w Formularzu oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
IV.
Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena ofertowa na realizację danego zadania obejmuje wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia .
2. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto powinna obejmować wszystkie
koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym należnym podatkiem VAT
oraz inne opłaty, jak również ryzyko Wykonawcy z tytuły niedoszacowania kosztów
związanych z realizacją przedmiotu umowy, lub nieuwzględnienia oddziaływania innych
czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty prawidłowego wykonania
przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części oddzielnie).
3. Cena oferty będzie określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym,
a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
V.
Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych oraz opis sposobu
przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1. Każdy z Wykonawców w niżej wymienionym kryterium otrzyma odpowiednia ilość
punktów wyliczona w następujący sposób (odrębnie dla każdego zadania):
Cena ofertowa (IPc) - 100 pkt wg następującego wzoru:
CN
IPc = ---- x Zc
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
IPc - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 100 pkt.
Uwaga:
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej
cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga
cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego
kryterium i wagi otrzyma najwyższą punktację.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu, jeżeli zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
3VI.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą: pisemnie, telefonicznie lub poczta
elektroniczna na adres e-mail: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu - wpisując w tytule
wiadomości: ,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania"
VII.
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację jednego lub
wszystkich zadań. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem
określonym w Zaproszeniu. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania
jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod
warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo
- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w
imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę,
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu
pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub
pełnomocnika);
4. Oferte należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do
Zaproszenia.
5. Do oferty winno być dołączone (jeżeli dotyczy): Pełnomocnictwo (lub inny stosowny
dokument) - w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy
umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
10. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również
podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
11. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na
składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych
językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
VIII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia.
przeprowadzonego
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę (odrębnie dla każdego
zadania), zgodnie ze wzorami, które stanowią załącznik nr 4a i 4b do niniejszego
zaproszenia.
IX.
Termin związania ofertą.
Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
X.
Informacje końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia na każdym
etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert.
2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez niego do
złożenia wyjaśnień dotyczących ceny oferty, jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco
niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana
ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganego pełnomocnictwa albo złożył
wadliwe pełnomocnictwo - Zamawiający może wezwać do jego złożenia w terminie przez
siebie wskazanym.
55. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży pełnomocnictwa w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wyjaśnień treści złożonej oferty lub
wezwać do uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów, przy czym Formularz
ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
7. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę bez ponownej oceny ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w szczególności
w następujących przypadkach:
a) gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6.
b) gdy jej treść nie odpowiada zaproszeniu do składania ofert,
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
d) wykonawca w terminie 2 dni od daty doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 9 lit. c) zaproszenia do składania ofert,
e) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
9.
Zamawiający poprawi w ofercie:
a) Oczywiste omyłki pisarskie
b) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania
ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy
złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w
,,Formularzu Oferty".
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie
bez podania przyczyn.
12. Ponadto. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
b) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
13. W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega
sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
14. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w zaproszeniu do
składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu.
15. Do niniejszego postępowania z uwagi na jego wartość nie ma zastosowania ustawa
Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
618. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.

Uwagi:
XI.
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.
1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi
Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych - Pan Marcin Muchowicz e-mail: iod@mzoeas.zawiercie.eu; tel. 32 67 215
07
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania"
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na
podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak
również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (t. j. Dz.U. z
2020, poz.2176),
4) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią
archiwalną - B5 i B10,
5) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
ich sprostowania*,
6) na podstawie art. 18 RODO istnieje prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**
7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia
danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art.
20 RODO
9) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą
dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy
a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem
możliwości zawarcia przedmiotowej umowy.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca
bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca
zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
73. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w
ust. 2 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały
przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta
została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego
zaproszenia.
*Wviaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników
MWyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
2. Informacji dotyczących zamówienia udzielają osoby uprawnione do porozumiewania się
z wykonawcami: Tadeusz Piotrowski. Agnieszka Trepka - tel. 32 67 229 03,
32 67 215 07

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.