Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa krzeseł i foteli obrotowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł i foteli obrotowych

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Targowa 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Telefon: 17 748 37 00
zamowienia@mzdrz.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 17 748 37 0
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: DOSTAWA krzeseł i foteli obrotowych do siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA/ Usługa/ Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych do siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku, wniesienia oraz montażu i ustawienia krzeseł w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Fotele obrotowe powinny spełniać następujące wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2367) i powinny posiadać:
a) dostateczną stabilność przez wyposażenie go w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi,
b) regulację wysokości siedziska, regulację wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, regulację kąta pochylenia oparcia oraz odpowiednie wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę mchów,
c) wyprofilowanie siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud,
d) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°,
e) regulowane podłokietniki.
f) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej.
Fotele powinny spełniać normy PN-EN 1335-1,2 (lub równoważne).
Tkaniny obiciowe winny być wykonane z materiałów posiadających odpowiednie atesty
(m.in. nietoksyczności, trudnopalności, wytrzymałościowy).
Wszystkie fotele tapicerowane tkaniną złożoną w 100% z włókna syntetycznego (poliester), o gramaturze min. 360 g/m2, wysokiej odporności na ścieranie min. 150 tys. cykli Martindale'a. Kolor tapicerki do ustalenia i akceptacji przez Zamawiającego (do wyboru z palety min. 3 kolorów proponowanych przez Wykonawcę). Wymagany jest min. 3-letni okres gwarancji producenta.
Fotele winny być produkowane w oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 oraz 14006:2020, potwierdzone dołączonymi certyfikatami.
Wykonawca winien dołączyć do oferty zdjęcia oferowanych produktów wraz z dokładnymi wymiarami i szczegółami technicznymi, pozwalające zweryfikować czy proponowane fotele spełniają wymagania Zamawiającego oraz certyfikaty i atesty dotyczące oferowanych foteli.
Zestawienie i opis przedmiotu zamówienia: Fotel obrotowy pracowniczy - 87 szt.
Fotel obrotowy z tapicerowanym siedziskiem, siatkowym oparciem i regulowanymi podłokietnikami.
Siedzisko - gąbka o gęstości 40kg/m3 i grubości min. 30 mm.
Podparcie lędźwi: mocowane do ramy oparcia, z regulacją wysokości w zakresie 50 mm.
Podłokietniki: regulowana wysokość w zakresie 70 - 90 mm.
Podstawa pięcioramienna.
Kółka: samohamowne kółka o średnicy 50 mm.
Podstawowe wymiary:
Wysokość oparcia regulowana w zakresie: 680-750 mm. Wysokość całkowita regulowana w zakresie: 1050- 1255 mm. Wysokość siedziska regulowana w zakresie : 380-510 mm. Szerokość siedziska: 460 - 500 mm. Głębokość siedziska: 380 - 420 mm.
Mechanizm powinien zapewniać:
Synchroniczne odchylanie się siedziska i oparcia w stosunku 2:1. Blokada siedziska i oparcia w 5 pozycjach. Regulacja siły oporu oparcia za pomocą pokrętła. Zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. Regulowana wysokość oparcia.
Regulacja wysokości krzesła za pomocą podnośnika pneumatycznego. Fotel obrotowy premium -- 4 szt.
Fotel obrotowy z tapicerowanym siedziskiem, siatkowym oparciem, regulowanymi podłokietnikami i regulowanym zagłówkiem.
Siedzisko - gąbka o gęstości min. 50kg/m3 i grubości min. 45 mm. Podparcie lędźwi z regulacją wysokości w zakresie 70 mm. Regulowana wysokość oparcia.
Podłokietniki: regulowana wysokość w zakresie 80-90 mm, poliamidowe wzmocnione
włóknem szklanym.
Podstawa pięcioramienna.
Kółka: samohamowne kółka o średnicy 60 mm.
Zagłówek regulowany tapicerowany wypełniony pianką.
Podstawowe wymiary:
Wysokość oparcia regulowana w zakresie: 550-650 mm. Wysokość całkowita regulowana w zakresie: 950- 1250 mm. Wysokość siedziska regulowana w zakresie : 420-540 mm. Szerokość siedziska: 460 - 500 mm. Głębokość siedziska: 550 - 650 mm.
Mechanizm powinien zapewniać: Synchroniczne odchylanie się siedziska i oparcia. Blokada siedziska i oparcia w 5 pozycjach. Regulacja siły oporu oparcia za pomocą pokrętła. Zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. Regulowana wysokość oparcia.
Regulacja wysokości krzesła za pomocą podnośnika pneumatycznego.
Krzesło konferencyjne, tapicerowane, na stelażu metalowym - 5 szt.
Kr/esło biurowe stacjonarne na czarnym stelażu malowanym proszkowe), na czterech nogach Stelaż wykonany z rury stalowej o przekroju płasko-owalnym. Rura o jednakowym kształcie przekroju na całej swojej długości (brak przewężeń w miejscach gięcia). Pod siedziskiem umieszczone dwie rurki metalowe stabilizujące siedzisko i nogi. Konstrukcja umożliwiająca sztaplowanie krzeseł.
Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki, pokrytego pianką poliuretanową.
Krzesło posiadające plastikową osłonę zapobiegającą przecieraniu się tkaniny podczas
użytkowania oraz plastikowe stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem.
Wymiary krzesła:
wysokość całkowita 820 mm - 850 mm,
szerokość całkowita 540 - 545 mm,
głębokość całkowita 520 mm - 560 mm,
wysokość siedziska 450 mm - 490 mm,
szerokość siedziska 450 mm - 470 mm,
głębokość siedziska 420 mm - 480 mm,
wysokość oparcia 340 -- 360 mm.

Dokument nr: NA.2310.16.2024

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin (z godziną) składania ofert:
1) termin (z godziną) składania ofert: 10.05.2024 r. godz. 14.00,
2) miejsce składania ofert pisemnych:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: 35-064 Rzeszów, Ul. Targowa 1, VI piętro, sekretariat - pokój 601 lub przesłać na adres: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, Ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów. 3) miejsce składania ofert w formie elektronicznej: Oferty w wersji elektronicznej należy przesłać na adres: zamowienia@mzdrz.pl.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: Do 30 dni o daty podpisania umowy.

Wymagania:
Maksymalna pojemność wiadomości email wraz z ofertą wynosi do 20 MB.
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysiania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do MZD w Rzeszowie
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) forma pisemna:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, należy umieścić w zamkniętej, nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej:
a) nazwą i adresem oferenta,
b) nazwą i adresem Zamawiającego,
c) nazwą zadania i informacją ,,Oferta na dostawę krzeseł i foteli obrotowych do siedziby MZD w Rzeszowie, nie otwierać przed dniem 10.05.2024 r., godz. 14.00".
2) forma elektroniczna:
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - skany podpisanych dokumentów (np. w formacie pdf) należy w załączniku przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W treści e-maila należy zamieścić informację np.: ,,W załączeniu oferta na zadanie pn. ,,Dostawa krzeseł i foteli obrotowych do siedziby MZD w Rzeszowie", termin składania ofert: 10.05.2024 r. godz. 14.00".
6. Kompletna oferta musi być sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i zawierać co najmniej:
1) nazwę zadania, na które składana jest oferta,
2) cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę brutto,
3) podpis oferenta (w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo),
4) oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia,
o którym mowa w pkt 10 zapytania ofertowego (załącznik nr 3), formularz cenowy (załącznik nr 2), zdjęcia oferowanych produktów wraz z dokładnymi wymiarami
1 szczegółami technicznymi oraz certyfikaty i atesty dotyczące oferowanych foteli.
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez oferentów dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach jednokrotnie
zwrócić się do oferentów o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień na piśmie, w wyznaczonym terminie. Uzupełniane dokumenty mogą mieć późniejsze daty wystawienia od terminu składania ofert do przedmiotowego postępowania, o ile potwierdzają spełnianie przez oferenta warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wezwanie do uzupełnienia braków będzie skierowane do wszystkich oferentów, których oferty zawierają braki.
7. Kryteria oceny ofert (zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów):
Cena: 100%
8. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana wykonawcom biorącym udział w postępowaniu na piśmie za potwierdzeniem oraz zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa.
10. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach):
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj.
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...];
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...];
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...].
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 7 ust. 1 i ust 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach, wykonawca wraz z oferta złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
11. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art 13 oraz 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazywanych w ramach prowadzonego postępowania oraz podpisywanej umowy w związku z udzielanym zamówieniem publicznym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów - reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie, telefon kontaktowy: 17 748 37 00, adres e-mail: sekretariat@mzd.erzeszow.pl;
2) powołano Inspektora Ochrony Danych; kontakt w sprawach dot. ochrony danych osobowych poprzez e-mail: iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 6 ust.l lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, z uwzględnieniem zasady jawności, gdyż dane wykonawców, którzy złożyli oferty oraz dane zwycięskiego wykonawcy lub informacja o unieważnieniu postępowania zostaje przekazana wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa, a także możliwości dostępu do danych na zasadach przewidzianych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt - dane dotyczące postępowań podlegają brakowaniu po 5 latach, a umowy ze względu na fakt, że są przechowywane w zbiorze umów MZD, który posiada kategorię archiwalną B50 ustaloną po uzgodnieniu z Archiwum Państwowym, będą przechowywane przez 50 lat;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora, na zasadach przewidzianych w RODO:
a) żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania (poprawienia),
b) żądania ograniczenia przetwarzania;
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
8) podanie danych w zakresie wymaganym w postępowaniu jest obligatoryjne, odmowa podania skutkuje brakiem możliwości ubiegania się o udzjelenia zamówienia publicznego.
W przypadkach podawania danych osobowych innych niż osób, które są stroną umowy, zgodnie z art. 14 RODO dodatkowo informujemy, że:
9) w przypadku przekazywania w umowie oraz w ramach jej realizacji danych osobowych innych niż wykonawcy, MZD informuje, że źródłem danych pozyskanych nie bezpośrednio od osoby, której są to dane jest wykonawca (np. wskazanie przez wykonawcę swoich przedstawicieli, podwykonawców, osób do kontaktu,). Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne jak imię i nazwisko oraz w niektórych przypadkach dane kontaktowe jak adres, telefon, e-mail.
Uwaga: W przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.

Kontakt:
9. Informacje dodatkowe :
Dodatkowych informacji można uzyskać w budynku MZD przy ulicy Targowej 1 - pok. 603 - Bolesław Smorąg, tel. 17-7483676, e-mail: boleslaw.smorag@mzd.erzeszow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.