Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa akcesoriów IT |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławski Zespół Żłobków Fabryczna 15 53-609 Wrocław powiat: Wrocław Telefon: 71 365 03 46, T: +48 798 855 799, 517590851 n.mitar@postepowania.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 71 365 03 4 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPRASZAMY DO ZŁOŻENIA OFERT na dostawę akcesoriów IT dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa akcesoriów IT dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 3. Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzu asortymentowo -cenowym Załącznik nr 2 do Zaproszenia; CPV: 30237000-9, 30237200-1, 32422000-7, 30237132-3 Dokument nr: WZZ.DZP.241.33.1.2024.M.K., WZŻ.DZP/2024/33 Otwarcie ofert: 2.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 09.05.2023r. o godz. 10:05. Składanie ofert: IV. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami przy użyciu Asystenta postępowania Postępowania przetargowe 2024 https://asystent.postępowania.pl/orq/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania do dnia 09.05.2024 r. do godz. 10.00 ,,DOSTAWA akcesoriów IT dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków" Znak sprawy: WZŻ.DZP/2024/33". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy. 5. DOSTAWA przedmiotu zamówienia odbywać się będzie transportem Wykonawcy lub na jego koszt do budynku Administracji Zamawiającego przy Ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu w godz. 8.00 do 15.00, parter, pokój nr 6. Wymagania: 5. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy Załącznik nr 4 do Zaproszenia. II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia; 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia; Uwaga: Wykonawca musi w kolumnie nr 6 wskazać producenta /typ i/lub model identyfikujący oferowany produkt. Wymóg dotyczy asortymentu wymienionego w następujących w pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego: Lp: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,16,17,18,19, 20,21,22,23,25,26,27,28,29,30 Wykonawca nie wypełnia komórek (nr 1,15,24,31 ) przekreślonych znakiem ,,X" Wykonawca musi w kolumnie 7 zaznaczyć dla wszystkich pozycji od nr 1 do nr 31 czy zaoferowany produkt spełnia parametry (jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia) zawartym w nr kol. "3" OPZ (tak/nie) " niewłaściwe skreślić. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów; 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) według załączonego oświadczenia (wzór, załącznik nr 3 do Zaproszenia). III. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto - 100%. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru: cena najniższej oferty podlegającej ocenie Liczba punktów =--------.............................x 100 cena oferty badanej 2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą ilość punktów. V. ZŁOŻENIE OFERTY: 1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem. 2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty). 1. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania). 2. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postępowania.pl. VI. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami; 3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert. 3. Do niniejszego Zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) Uwagi: VII. KLAUZULA RODO: 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 49. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1); 3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych; 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych; 4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO. (') Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 4. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postępowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postępowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postępowania.pl) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu. |
© eurobudowa.pl 2004-2024