Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD MIEJSKI W WOJNICZU Rynek 1 32-830 Wojnicz powiat: tarnowski tel. (14) 679 01 08 w. 47 lub (14) 631 98 47, fax /014/ 6790-100, tel. (14) 631 98 21, przetargi@wojnicz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wojnicz |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. (14) 679 01 08 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych: ,,Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej dz. nr 780/3, 780/5, 780/6 w miejscowości Łopoń - etap II - w ramach poprawy infrastruktury drogowej". 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej dz. nr 780/3, 780/5, 780/6 w miejscowości Łopoń - etap II - w ramach poprawy infrastruktury drogowej". 2) Zakres zamówienia obejmuje budowę 5 słupów oświetlenia drogowego oznaczonych w projekcie symbolami: A5; A6; A7; B1; B2 wraz z montażem opraw oświetleniowych i budową linii kablowej. 3) Dokumentacja projektowa (projekt architektoniczno-budowlany, zagospodarowania terenu, techniczny) oświetlenia drogowego stanowi załącznik do niniejszego zapytania. 4) Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do dołączonego projektu. 5) Wykonawca w ramach zadania zapewni obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót budowlanych oraz kierownika budowy (robót). 6) Wykonawca ponosi także wszystkie koszty związane z wymaganym nadzorem pracowników RWPIK w Brzesku oraz wszystkich innych instytucji, jeśli będą wymagane na etapie realizacji zadania. 7) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca winien zapoznać się i prowadzić prace zgodnie z uzgodnieniami oraz wytycznymi zawartymi w protokołach z narad koordynacyjnych, które zostały dołączone do dokumentacji projektowej, w szczególności: - Prace w pobliżu sieci wodociągowej Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pod nadzorem pracownika RPWIK w Brzesku sp. z o.o., Ul. Ludwika Solskiego 13, 32-800 Brzesko oraz zgłosić je do odbioru, - Przed przyłączeniem budowanej instalacji oświetleniowej Wykonawca winien w Tauron Nowe Technologie S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Kraków, Ul. Studniarskiego 2, 33-100 Tarnów dokonać zgłoszenia sprawdzenia instalacji wraz z dołączoną dokumentacją powykonawczą zawierającą schemat i geodezję. 8) Wykonawca w ramach zadania zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. 9) Informacje dodatkowe: a) Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji są roboty etapu I, objęte odrębną umową, związane z budową słupów oświetlenia drogowego (A1; A2; A3; A4) wraz z montażem opraw oświetleniowych i budową linii kablowej. Rozpoczęcie robót budowlanych w ramach etapu II możliwe będzie po 28 maja 2024 r. z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec zmianie. b) Zamawiający dokonał zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Tarnowie i uzyskał zaświadczenie o niewnoszeniu sprzeciwu. c) Zamawiający posiada zarejestrowany dziennik budowy, który przekaże Wykonawcy. d) Kwota za jaką oferent zamierza zrealizować zadanie, podana w ofercie, winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w całości. Dokument nr: FZP.271.1.6.2024 Otwarcie ofert: 6) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 10.05.2024 r. o godz. 10:15 w swojej siedzibie: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz, Ul. Rynek 1 - pokój nr 10. Składanie ofert: 4) Na kopercie z ofertą (dot. również koperty kurierskiej) należy umieścić napis ,,Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej dz. nr 780/3, 780/5, 780/6 w miejscowości Łopoń - etap II - w ramach poprawy infrastruktury drogowej. Nie otwierać przed: 10.05.2024 r. godz. 10:15". 5) Ofertę należy złożyć (wyłącznie w formie papierowej) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści w terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz, Ul. Rynek 1 - Dziennik podawczy (parter) w formie: pisemnej (osobiście, listownie). Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany zakończyć prace objęte przedmiotem zamówienia i zgłosić je do odbioru w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku niedochowania umownego terminu realizacji robót przez wykonawcę etapu I, objętych odrębną umową, związanych z budową 4 słupów oświetlenia drogowego (A1-A4) wraz z montażem opraw oświetleniowych i budową linii kablowej, termin realizacji prac etapu II zostanie wydłużony o czas wynikający z opóźnienia/wydłużenia. Wymagania: 3. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli 60- miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Warunki płatności: 1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego płatne będzie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 2) Wynagrodzenie płatne będzie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia w całości i po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego. 3) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty wynagrodzenia w terminie do 30 dni od dnia doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury, sporządzonego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego. 5. Inne istotne warunki zamówienia: 1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.) i jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2) Na przesłanym do Zamawiającego - formularzu oferty cenowej należy przedstawić ogółem cenę brutto za wykonanie zamówienia wraz z kwotą podatku VAT. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. W razie rozbieżności pomiędzy zapisem cen liczbowo i słownie Zamawiający za wiążącą uzna cenę podaną słownie. 3)Jedynym kryterium oceny ofert jest łączna cena brutto za wykonanie zadania (waga - 100 %) 4)Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki: a) wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót objętych niniejszym zapytaniem. Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi na kwotę min. 50 000,00 zł brutto każde. Wykonawca zobligowany jest do dołączenia do oferty wykazu wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania. b) dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń. 6) Na ofertę składają się: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1; b) wykaz wykonanych usług - zał. nr 2 - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich prawidłowe wykonanie; c) wyceniony przedmiar robót w formie uproszczonej (kosztorys ofertowy), sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będący załącznikiem nr 7 do Zapytania ofertowego. Kosztorys ofertowy ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno- finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym. d) oświadczenie o dysponowaniu osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego, że osoba wskazana w oświadczeniu posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi; e) podpisana klauzula informacyjna RODO - zał. nr 4: f) podpisanie oświadczenie, uwzględniające przesłanki wykluczenia w oparciu o Ustawę o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. nr 5. 7) Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. 8) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (tzw. Umowę Konsorcjum). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy. 9) Cena oferty Wykonawcy jest ceną ostateczną i niezmienną, która obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 11) Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 12) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 13) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 14) UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 15) Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Informacja na temat wadium: nie dotyczy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC. 8. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, wprowadzony Zarządzeniem nr 56/2023 Burmistrza Wojnicza z dnia 02 marca 2023 r. 9. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 3) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą (z wyjątkiem etapu składania ofert): pisemnie, drogą elektroniczną. 7) Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej Gminy Wojnicz oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu. Kontakt: 16) Osobami upoważnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: a) w zakresie procedury zapytania ofertowego - Pani Karolina Cierniak-Sumara, nr telefonu: (14) 631 98 21, adres email: przetargi@wojnicz.pl, b) co do przedmiotu zamówienia - Referat Planowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Wojniczu, numer telefonu: (14) 679 01 08 w. 47 lub (14) 631 98 47. |
© eurobudowa.pl 2004-2024