Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W WOJNICZU
Rynek 1
32-830 Wojnicz
powiat: tarnowski
tel. (14) 679 01 08 w. 47 lub (14) 631 98 47, fax /014/ 6790-100, tel. (14) 631 98 21,
przetargi@wojnicz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wojnicz
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (14) 679 01 08
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych:
,,Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej dz. nr 780/3, 780/5, 780/6
w miejscowości Łopoń - etap II - w ramach poprawy infrastruktury drogowej".
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej
dz. nr 780/3, 780/5, 780/6 w miejscowości Łopoń - etap II - w ramach poprawy
infrastruktury drogowej".
2) Zakres zamówienia obejmuje budowę 5 słupów oświetlenia drogowego oznaczonych
w projekcie symbolami: A5; A6; A7; B1; B2 wraz z montażem opraw oświetleniowych i budową
linii kablowej.
3) Dokumentacja projektowa (projekt architektoniczno-budowlany, zagospodarowania terenu,
techniczny) oświetlenia drogowego stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
4) Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do dołączonego projektu.
5) Wykonawca w ramach zadania zapewni obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą
wykonanych robót budowlanych oraz kierownika budowy (robót).
6) Wykonawca ponosi także wszystkie koszty związane z wymaganym nadzorem pracowników
RWPIK w Brzesku oraz wszystkich innych instytucji, jeśli będą wymagane na etapie realizacji
zadania.
7) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca winien zapoznać się i prowadzić prace zgodnie
z uzgodnieniami oraz wytycznymi zawartymi w protokołach z narad koordynacyjnych, które
zostały dołączone do dokumentacji projektowej, w szczególności:
-
Prace w pobliżu sieci wodociągowej Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pod
nadzorem pracownika RPWIK w Brzesku sp. z o.o., Ul. Ludwika Solskiego 13, 32-800 Brzesko
oraz zgłosić je do odbioru,
-
Przed przyłączeniem budowanej instalacji oświetleniowej Wykonawca winien
w Tauron Nowe Technologie S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Kraków, Ul. Studniarskiego 2,
33-100 Tarnów dokonać zgłoszenia sprawdzenia instalacji wraz z dołączoną dokumentacją
powykonawczą zawierającą schemat i geodezję.
8) Wykonawca w ramach zadania zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia
robót na czas prowadzenia robót wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego
likwidacją po zakończeniu robót.
9) Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji są roboty etapu I, objęte odrębną umową,
związane z budową słupów oświetlenia drogowego (A1; A2; A3; A4) wraz z montażem
opraw oświetleniowych i budową linii kablowej. Rozpoczęcie robót budowlanych w
ramach etapu II możliwe będzie po 28 maja 2024 r. z zastrzeżeniem, że termin ten może
ulec zmianie.
b) Zamawiający dokonał zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Tarnowie i uzyskał
zaświadczenie o niewnoszeniu sprzeciwu.
c) Zamawiający posiada zarejestrowany dziennik budowy, który przekaże Wykonawcy.
d) Kwota za jaką oferent zamierza zrealizować zadanie, podana w ofercie, winna uwzględniać
wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w całości.

Dokument nr: FZP.271.1.6.2024

Otwarcie ofert: 6) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 10.05.2024 r.
o godz. 10:15 w swojej siedzibie: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz, Ul. Rynek 1 -
pokój nr 10.

Składanie ofert:
4) Na kopercie z ofertą (dot. również koperty kurierskiej) należy umieścić napis ,,Budowa
oświetlenia drogowego przy drodze gminnej dz. nr 780/3, 780/5, 780/6 w miejscowości Łopoń
- etap II - w ramach poprawy infrastruktury drogowej. Nie otwierać przed: 10.05.2024 r.
godz. 10:15".
5) Ofertę należy złożyć (wyłącznie w formie papierowej) w nieprzejrzystej, zamkniętej
kopercie/opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści
w terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w
Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz, Ul. Rynek 1 - Dziennik podawczy (parter) w formie: pisemnej
(osobiście, listownie).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany zakończyć prace objęte przedmiotem zamówienia i zgłosić je do
odbioru w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku
niedochowania umownego terminu realizacji robót przez wykonawcę etapu I, objętych odrębną
umową, związanych z budową 4 słupów oświetlenia drogowego (A1-A4) wraz z montażem opraw
oświetleniowych i budową linii kablowej, termin realizacji prac etapu II zostanie wydłużony o
czas wynikający z opóźnienia/wydłużenia.

Wymagania:
3. Okres gwarancji:
Wykonawca udzieli 60- miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez
uwag protokołów odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Warunki płatności:
1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego płatne będzie przelewem na
wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
2) Wynagrodzenie płatne będzie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia w całości i po
podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, potwierdzonego przez przedstawicieli
Zamawiającego.
3) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty wynagrodzenia w terminie do 30 dni od dnia
doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury, sporządzonego po
podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, potwierdzonego przez przedstawicieli
Zamawiającego.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1)
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym
zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610
ze zm.) i jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
2)
Na przesłanym do Zamawiającego - formularzu oferty cenowej należy przedstawić ogółem cenę
brutto za wykonanie zamówienia wraz z kwotą podatku VAT. Wartość cenową należy podać w
złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. W razie
rozbieżności pomiędzy zapisem cen liczbowo i słownie Zamawiający za wiążącą uzna cenę
podaną słownie.
3)Jedynym kryterium oceny ofert jest łączna cena brutto za wykonanie zadania (waga - 100 %)
4)Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki:
a) wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót objętych niniejszym
zapytaniem. Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające
na budowie oświetlenia drogowego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi na
kwotę min.
50 000,00 zł brutto każde. Wykonawca zobligowany jest do dołączenia do oferty wykazu
wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania.
b) dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych
funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci
i instalacji elektrycznych bez ograniczeń.
6) Na ofertę składają się:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1;
b) wykaz wykonanych usług - zał. nr 2 - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich prawidłowe
wykonanie;
c) wyceniony przedmiar robót w formie uproszczonej (kosztorys ofertowy), sporządzony na
podstawie przedmiaru robót, będący załącznikiem nr 7 do Zapytania ofertowego. Kosztorys
ofertowy ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno- finansowych dla stron,
a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym.
d) oświadczenie o dysponowaniu osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i robót
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez
ograniczeń wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego, że osoba wskazana w
oświadczeniu posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie
o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 3 - wraz
z dokumentami potwierdzającymi;
e) podpisana klauzula informacyjna RODO - zał. nr 4:
f)
podpisanie oświadczenie, uwzględniające przesłanki wykluczenia w oparciu o Ustawę o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. nr 5.
7) Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez osobę upoważnioną.
8) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ci ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia
przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (tzw. Umowę Konsorcjum).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy.
9) Cena oferty Wykonawcy jest ceną ostateczną i niezmienną, która obejmuje wszystkie koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
11) Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
12) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
13) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
14) UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do
Zamawiającego.
15) Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy
wyborze najkorzystniejszej oferty.
6. Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia
o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie
z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC.
8. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, wprowadzony Zarządzeniem nr 56/2023
Burmistrza Wojnicza z dnia 02 marca 2023 r.
9. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
3) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą (z wyjątkiem etapu składania ofert): pisemnie, drogą
elektroniczną.
7) Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej Gminy Wojnicz oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu.

Kontakt:
16) Osobami upoważnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:
a) w zakresie procedury zapytania ofertowego - Pani Karolina Cierniak-Sumara, nr telefonu:
(14) 631 98 21, adres email: przetargi@wojnicz.pl,
b) co do przedmiotu zamówienia - Referat Planowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego
w Wojniczu, numer telefonu: (14) 679 01 08 w. 47 lub (14) 631 98 47.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.