Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie postumentu sękacza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie postumentu sękacza

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dubeninki
ul. Dębowa 27
19-504 Dubeninki
powiat: gołdapski
Tel./fax: (87) 615 81 20, tel. 87 615 81 37; kom. 514 914 997
sekretariat@dubeninki.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Dubeninki
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax: (87) 615 8
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie
do złożenia oferty cenowej na:
,,Wykonanie postumentu sękacza na Placu Wolności w miejscowości Żytkiejmy symbolizującego charakterystyczny wypiek dla regionu"
zapraszamy zainteresowanych do złożenia oferty cenowej na:

,,Wykonanie postumentu sękacza na Placu Wolności w miejscowości Żytkiejmy symbolizującego charakterystyczny wypiek dla regionu"

2. Przedmiotem zamówienia jest:

1) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż postumentu sękacza symbolizującego charakterystyczny wypiek dla miejscowości, wykonanego z naturalnych elementów, najbardziej zbliżonego wyglądem do naturalnego wypieku, o wysokości ok. 3-4 m, wg załączonego wstępnego graficznego projektu stanowiącego załącznik Nr 1, wraz z montażem na Placu Wolności w miejscowości Żytkiejmy.
2) Gwarancja na wykonaną przez Wykonawcę pracę - będzie obowiązywać do upływu terminu rękojmi tj. 24 miesiące za wady robót wykonanych, stanowiących przedmiot zamówienia.

Dokument nr: IGP 271.14.2024

Składanie ofert:
6. Sposób i termin złożenia ofert:

Ofertę złożyć do 10 maja 2024 r. do godz. 14.00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Gminy Dubeninki, Ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, Sekretariat - decyduje data wpływu do urzędu lub pocztę elektroniczną przez platformę ePUAP lub mailem na adres: sekretariat@dubeninki.pl .
Wykonawca winien oznaczyć kopertę z ofertą dopiskiem lub wpisać w temacie e-mail: ,,Wykonanie postumentu sękacza w centrum miejscowości Żytkiejmy.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce realizacji: Centrum miejscowości Żytkiejmy

4. Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2024 roku

Wymagania:
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorcowym formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
2) Oferta musi być złożona w formie pisemnej oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy lub w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu.
3) Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
4) Do oferty należy dołączyć podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
5) Wszystkie załączniki powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela.
6) Kopie dokumentów będące załącznikami do oferty winne być podpisane z przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem" i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
7) Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę (jeśli dotyczy).
8) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy).
9) Cena winna zawierać wszystkie składniki mające wpływ na realizację zadania.
10) Oferta powinna zawierać oferowaną cenę wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty.
11) Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
12) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny brutto (wraz z podatkiem VAT lub z oskładkowaniem w przypadku oferenta będącego osobą fizyczną) wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
13) Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofania oferty.
14) Wykonawca może dokonać zmiany oferty przed upływem terminu składania ofert.
15) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
16) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
17) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert:

1) Kryterium wyboru jest najniższa cena.
18) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
8. Termin związania ofertą:
Okres związania niniejszą ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert t.j. do 10 czerwca 2024r.

9. Warunki płatności:
Płatność będzie następowała przelewem po wykonaniu usługi w terminie 21 dni od daty przedłożenia faktury wystawianej w następujący sposób:
Nabywca: Gmina Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki
Odbiorca: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki
10. Informacje dla oferentów:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
2) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, uzgodnionego przez strony.
3) Zamawiający zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty.
4) Oględzin miejsca wykonania postumentu można dokonywać w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00.

Kontakt:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Teresa Rydzewska, tel. 87 615 81 37; kom. 514 914 997, adres email: sekretariat@dubeninki.pl ; ngo@dubeninki.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.