zachodniopomorskie (Choszczno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkoposlkim ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski tel./fax 095 738 71 01 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 095 738 71 |
Termin składania ofert: | 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspólnoty Mieszkaniowe zarządzane w rejonie ADM-4 zapraszają do składania ofert na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót elektrycznych w częściach wspólnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ADM-4 w Gorzowie Wlkp. (146 szt. wg załączonego wykazu adresowego), w sposób opisany w załącznikach do niniejszego zaproszenia. Uwaga ! W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest: 1) pełnić dyżury: ? w dni powszednie (tj. poniedziałek, środę, czwartek - w godz.ch 15:00 - 7:00, wtorek w godz.ch 16:00 - 7:00 ) ? w weekendy (tj. piątek od godz. 14:00 do poniedziałku do godz. 7:00) ? w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy (24h liczone od godz. 0:00) 2) w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii, 3) usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin, 4) Naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego. Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ZGM w dniu ich składania o godz. 9.15 Składanie ofert: 4. Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM przy Ul. Wełniany Rynek 3 pok. 12 do dnia 20.05.2024 r. o godz. 9.00 Miejsce i termin realizacji: o termin wykonania prac: 24 m-ce od podpisania umowy lub wyczerpania kwoty umowy; termin pożądany: 01.06.2024-31.05.2026 Wymagania: I. Warunki realizacji: o okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia realizacji zlecenia Sposób rozliczenia: Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie. W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach zamówienia, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa ,,SEKOCENBUD" z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe. Niezwłocznie po wykonaniu zleceń, ale nie później niż do 05-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym przekazano zlecenie. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kosztorysy zamienne, które zamawiający zweryfikuje w ciągu 7 dni od ich złożenia (lecz nie później niż do 15-go dnia kolejnego miesiąca) i w tym czasie dokona odbioru robót (wspólnie z Wykonawcą). W przypadku usprawiedliwionej, dłuższej nieobecności Inspektora Technicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu weryfikacji złożonych kosztorysów o czas nieobecności Inspektora, lecz nie dłużej niż 1 miesiąc od złożenia kosztorysów. o Warunki płatności: do 21 dni od dnia otrzymania faktury. Wykonawca wystawia faktury zgodnie z wykonaną usługą dla danej wspólnoty W przypadku wyczerpania szacunkowej wartości umowy przed upływem okresu, na który umowa zostanie zawarta, umowa zostaje przedłużona na zgodny wniosek obu stron do upływu okresu zawarcia umowy z jednoczesnym określeniem szacunkowej wartości przewidzianej dla zadań realizowanych w danym okresie II. Sporządzenie oferty cenowej: 1) Oferowana cena musi być obliczona na podstawie kosztorysu ofertowego. 2) Cena ofert musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością, w tym koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia, oraz ewentualne rabaty. 3) Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. 4) Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. 5) Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. 6) Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji szczegółowej na podstawie załączonego kosztorysu ślepego oraz zbiorcze zestawienia materiałów i sprzętu (odpowiednie pliki do pobrania ze strony www.zgm.gorzow.pl). W ofercie należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych. 7) UWAGA! W celu uzyskania porównywalnych ofert, wyceny należy dokonać stosując wskazane przez Zamawiającego wskaźniki kosztorysowe/narzuty. Oznacza to, że zmiana rodzaju wskaźnika lub dopisanie innego spowoduje odrzucenie oferty III. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji, (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). IV. Warunki postępowania: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: Cena - 60%, liczone wg wzoru: C = (Cmin/Cb x 60), gdzie C, obejmuje cenę brutto wynikającą z kosztorysu ofertowego czas reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (R)-20 % liczony wg wzoru: R = Czas reakcji min./ Czas reakcji badanej oferty X 20 Uwaga! 1) Maksymalny czas reakcji to 1 godzina, czyli 60 min.; czas oferowany musi być przez Wykonawcę podany w minutach (nie mniej niż 20 min.). W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu reakcji przekraczającego granice określone przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona. 2) W przypadku gdy wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, Zamawiający uzna, że został zaproponowany najdłuższy dopuszczalny czas reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii i przyzna w tym kryterium 0 pkt. o Stawka za dyżury (S) - 20 %, z czego przypada: na dyżury w dni powszednie (S1): 10% na dyżury w weekendy i dni świąteczne (S2): 10% S = (S1min/S1 badanej oferty x 10pkt) + (S2min/S2 badanej oferty x 10pkt) UWAGA! - S1 - stawka oferowana za dyżury w dni powszednie (poniedziałki, środy i czwartki od 15:00 do 7:00; wtorki od 16:00 do 7:00) maksymalnie 100,00 zł netto za reakcje na awarię (przyjazd + zabezpieczenie), przyjęto: 1 awarię miesięcznie - S2 - stawka oferowana za dyżury w weekendy tj. piątek od godz. 14:00 do poniedziałku do godz. 7:00, przyjęto 1 awarię miesięcznie oraz w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy (24h liczone od godz. 0.00) maksymalnie 200,00 zł netto za reakcję na awarię, przyjęto: 1 awarię miesięcznie Ogólna ilość punktów= C+R +S Ilość punktów obliczona według powyższych wzorów zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez osoby dokonujące oceny ofert. Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty. 2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku bez stosowania zaokrągleń. 3. O wyniku postępowania zostaną poinformowani wszyscy wykonawcy, którzy złożą oferty. 6. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie oznaczenia sprawy). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych. 10. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu podlega odrzuceniu. 11. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych. 12. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w szczególności: a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu, b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie, c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym. 13. Szczegółowej weryfikacji będą podlegać wszystkie złożone oferty. 14. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe. 15. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia. 16. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną przeprowadzone negocjacje, podejmuje Kierownik Administracji i w imieniu wspólnot mieszkaniowych Kierownik negocjuje. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Kierownik Administracji, a Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów. 19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. 20. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego. Uwagi: V. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00; 1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ADM-4, znak TZP-002/12WM/ADM-4/2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.7. posiada Pani/Pan: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.8. nie przysługuje Pani/Panu: 1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024