Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5839z ostatnich 7 dni
20219z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkoposlkim
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
tel./fax 095 738 71 01
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 095 738 71
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wspólnoty Mieszkaniowe zarządzane w rejonie ADM-4
zapraszają do składania ofert
na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług
konserwacyjnych w zakresie robót elektrycznych w częściach wspólnych budynków
Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ADM-4 w Gorzowie Wlkp. (146 szt.
wg załączonego wykazu adresowego), w sposób opisany w załącznikach do
niniejszego zaproszenia.
Uwaga !
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
1) pełnić dyżury:
? w dni powszednie (tj. poniedziałek, środę, czwartek - w godz.ch
15:00 - 7:00, wtorek w godz.ch 16:00 - 7:00 )
? w weekendy (tj. piątek od godz. 14:00 do poniedziałku do godz. 7:00)
? w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy (24h liczone od godz.
0:00)
2) w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu
przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej
oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru
pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący
zabezpieczenie awarii,
3) usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,
4) Naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie
przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z
przedstawicielem Zamawiającego.

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ZGM w dniu ich
składania o godz. 9.15

Składanie ofert:
4. Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM przy Ul. Wełniany Rynek 3 pok. 12 do dnia 20.05.2024 r. o godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
o termin wykonania prac: 24 m-ce od podpisania umowy lub wyczerpania kwoty umowy; termin pożądany: 01.06.2024-31.05.2026

Wymagania:
I. Warunki realizacji:
o okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia realizacji zlecenia
Sposób rozliczenia: Rozliczenie prac następować będzie na podstawie
kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen
materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach
zamówienia, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz)
wydawnictwa ,,SEKOCENBUD" z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także
sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie
uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez
Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Niezwłocznie po wykonaniu zleceń, ale nie później niż do 05-go dnia miesiąca
następującego po miesiącu, w którym przekazano zlecenie. Wykonawca
przedłoży zamawiającemu kosztorysy zamienne, które zamawiający
zweryfikuje w ciągu 7 dni od ich złożenia (lecz nie później niż do 15-go dnia
kolejnego miesiąca) i w tym czasie dokona odbioru robót (wspólnie z
Wykonawcą).
W przypadku usprawiedliwionej, dłuższej nieobecności Inspektora
Technicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu
weryfikacji złożonych kosztorysów o czas nieobecności Inspektora, lecz nie
dłużej niż 1 miesiąc od złożenia kosztorysów.
o Warunki płatności: do 21 dni od dnia otrzymania faktury.
Wykonawca wystawia faktury zgodnie z wykonaną usługą dla danej wspólnoty
W przypadku wyczerpania szacunkowej wartości umowy przed upływem
okresu, na który umowa zostanie zawarta, umowa zostaje przedłużona na
zgodny wniosek obu stron do upływu okresu zawarcia umowy z jednoczesnym
określeniem szacunkowej wartości przewidzianej dla zadań realizowanych w
danym okresie
II. Sporządzenie oferty cenowej:
1) Oferowana cena musi być obliczona na podstawie kosztorysu ofertowego.
2) Cena ofert musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością, w tym koszt dojazdu oraz
transportu materiałów w miejsce przeznaczenia, oraz ewentualne rabaty.
3) Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od
towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające
podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do
zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal
będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty.
4) Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności
gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy
oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z
obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym
samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty)
o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i
odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona
bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty.
5) Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie
większą niż dwa miejsca po przecinku.
6) Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji
szczegółowej na podstawie załączonego kosztorysu ślepego oraz zbiorcze
zestawienia materiałów i sprzętu (odpowiednie pliki do pobrania ze strony
www.zgm.gorzow.pl). W ofercie należy wyszczególnić parametry
kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu ofertowego i
rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych.
7) UWAGA! W celu uzyskania porównywalnych ofert, wyceny należy
dokonać stosując wskazane przez Zamawiającego wskaźniki
kosztorysowe/narzuty. Oznacza to, że zmiana rodzaju wskaźnika lub
dopisanie innego spowoduje odrzucenie oferty
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia,
że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do
prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących
przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i
kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji, (treść oświadczenia znajduje się w
formularzu oferty).
IV. Warunki postępowania:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena - 60%,
liczone wg wzoru: C = (Cmin/Cb x 60), gdzie
C, obejmuje cenę brutto wynikającą z kosztorysu ofertowego
czas reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii
(R)-20 %
liczony wg wzoru:
R = Czas reakcji min./ Czas reakcji badanej oferty X 20
Uwaga!
1) Maksymalny czas reakcji to 1 godzina, czyli 60 min.; czas oferowany musi być
przez Wykonawcę podany w minutach (nie mniej niż 20 min.). W przypadku
zaoferowania przez wykonawcę czasu reakcji przekraczającego granice
określone przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona.
2) W przypadku gdy wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, Zamawiający
uzna, że został zaproponowany najdłuższy dopuszczalny czas reakcji od
zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii i przyzna w tym
kryterium 0 pkt.
o Stawka za dyżury (S) - 20 %, z czego przypada:
na dyżury w dni powszednie (S1): 10%
na dyżury w weekendy i dni świąteczne (S2): 10%

S = (S1min/S1 badanej oferty x 10pkt) + (S2min/S2 badanej oferty x 10pkt)

UWAGA!
- S1 - stawka oferowana za dyżury w dni powszednie (poniedziałki, środy i
czwartki od 15:00 do 7:00; wtorki od 16:00 do 7:00) maksymalnie 100,00 zł netto
za reakcje na awarię (przyjazd + zabezpieczenie), przyjęto: 1 awarię miesięcznie
- S2 - stawka oferowana za dyżury w weekendy tj. piątek od godz. 14:00 do
poniedziałku do godz. 7:00, przyjęto 1 awarię miesięcznie oraz w dni świąteczne
i ustawowo wolne od pracy (24h liczone od godz. 0.00) maksymalnie 200,00 zł
netto za reakcję na awarię, przyjęto: 1 awarię miesięcznie
Ogólna ilość punktów= C+R +S
Ilość punktów obliczona według powyższych wzorów zostanie przyznana
poszczególnym ofertom przez osoby dokonujące oceny ofert.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku bez stosowania zaokrągleń.
3. O wyniku postępowania zostaną poinformowani wszyscy wykonawcy, którzy
złożą oferty.
6. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób
umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie
oznaczenia sprawy).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania
przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy
najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych
Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów
będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych.
10. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu
podlega odrzuceniu.
11. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu
składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Kierownik Administracji
Domów Mieszkalnych.
12. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w
szczególności:
a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu,
b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie,
c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym.
13. Szczegółowej weryfikacji będą podlegać wszystkie złożone oferty.
14. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste
omyłki rachunkowe.
15. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała
odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami
oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia.
16. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie
złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert
dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w
szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe
Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną
przeprowadzone negocjacje, podejmuje Kierownik Administracji i w imieniu
wspólnot mieszkaniowych Kierownik negocjuje.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich
uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Kierownik Administracji, a
Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną
wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów.
19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim
uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
20. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego
zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
V. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00;
1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki
Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych
ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia

prowadzonego w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez
ADM-4, znak TZP-002/12WM/ADM-4/2024, prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego;
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia
1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;
1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.