Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa przeglądu, konserwacji sieci i urządzeń SN i RGNN oraz systemu oświetlenia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa przeglądu, konserwacji sieci i urządzeń SN i RGNN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5
20-029 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 531 51 20, tel. 81 532 76 13
joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 531 51 20, t
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu, konserwacji sieci i urządzeń SN i RGNN oraz
systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im. H. Wieniawskiego
i Opery Lubelskiej Ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 w Lublinie.
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania usługi:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądów sieci i urządzeń SN i RGNN oraz
systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im.
H. Wieniawskiego i Opery Lubelskiej w Lublinie z podziałem na 2 zadania. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2024 r. do godz. 12:00 (oferty złożone po tym terminie nie
będą rozpatrywane, a tym samym nie wezmą udziału w postępowaniu).
Ofertę
należy
przesłać
pocztą
elektroniczną
e-mail
na
adres:
:
joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl lub dostarczyć w zapieczętowanej nieprzezroczystej
kopercie

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Każdy z Zamawiających zawrze samodzielnie umowę z wybranym Wykonawcą.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień
Publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - wartość netto zamówienia nie przekracza
kwoty 130 000 złotych netto, przeprowadzane będzie zgodnie z Regulaminem udzielania
zamówień publicznych Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie.
5. Wykaz kryteriów, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty:
Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert złożonych w sposób, terminie i formie
określonej w niniejszym Zaproszeniu.
Wybór oferty dla obydwu zadań dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustalonej
punktacji do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu
o kryteria opisane w niniejszym punkcie i ich znaczenia (wagi):
cena brutto 70%, czas reakcji na zgłoszoną awarię 30%.
Maksymalną ilość punktów (70 pkt.) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda
następna zgodnie ze wzorem:
C=(Cmin/Co)*100* 70 %
gdzie: C - liczba punktów w kryterium cena brutto
Cmin - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
Czas reakcji na zgłoszoną awarię- 30 %
Wykonawcy otrzymają odpowiednio za:
Zaoferowany czas reakcji na zgłoszoną awarię
Liczba punktów
Czas reakcji na zgłoszoną awarię do 4 godzin
30 pkt
Czas reakcji na zgłoszoną awarię powyżej 4 do 6 10 pkt
godzin
Czas reakcji na zgłoszoną awarię powyżej 6 do 5 pkt
10 godzin*
*Zamawiający nie dopuszcza czasu reakcji powyżej 10 godzin.
Przez czas reakcji na zgłoszoną awarię Zamawiający rozumie odpowiedź telefoniczną
(potwierdzoną SMS) lub mailową Wykonawcy skierowaną na adres1 FL lub OL, w której potwierdzi
zgłoszoną przez Zamawiającego awarię i poinformuje o zaplanowanych działaniach naprawczych.
Ofertę
należy
przesłać
w zapieczętowanej nieprzezroczystej
kopercie z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe - na usługę konserwacji, przeglądów sieci i urządzeń SN
i NN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im. H.
Wieniawskiego i Opery w Lublinie nie otwierać przed dniem 15.05.2024r. godziną 12:00.", do
sekretariatu Filharmonii, ul. M. Curie-Skłodowskiej 5. Oferty niekompletne oraz złożone po tym
terminie nie będą rozpatrywane, a tym samym nie wezmą udziału w postępowaniu. Liczy się data
wpływu oferty do Zamawiającego.
c) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu, decyduje data
i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mailowy lub do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania
oferty ani wysłania jej ze skrzynki pocztowej (e-mail) Oferenta.
7. Informacja na temat dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą:
a) Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru formularza cenowego, stanowiącego
Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
b) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy
oświadczeń woli.
c) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym do składania w imieniu
Wykonawcy oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich
czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Osoba/Osoby udzielająca/udzielające
pełnomocnictwa musi/muszą figurować w aktualnym dokumencie, właściwym dla formy
organizacyjnej Wykonawcy.
8. Warunki jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymaganego do realizacji
przedmiotu zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, niezbędne posiadanie uprawnień SEP E i D.
b) Wykonawca potwierdza spełnienie warunków w drodze oświadczenia zawartego w formularzu
ofertowym.
9. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego
zamówienia:
a) Cena oferty musi być podana przez Wykonawcę w PLN.
b) W przypadku udzielenia zamówienia, rozliczenia Zamawiającego z Wykonawcą będą
realizowane w walucie polskiej - PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczenia
w walucie obcej.
11. Informacja o wyborze oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty
za pomocą poczty elektronicznej w drodze wiadomości e-mail (na adres wskazany w ofercie) oraz
zamieści informację w miejscu publikacji Zaproszenia.
12. Pozostałe formalności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia do składania
ofert, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub
uzupełnieniu treści Zaproszenia do składania ofert zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli
ofertę za pomocą poczty elektronicznej w drodze wiadomości e-mail (na adres wskazany w ofercie)
oraz zamieszczona w miejscu publikacji Zaproszenia.
b) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia będą wymagały zmiany treści
ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
d) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu
terminu składania oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
e) W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu
zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 4.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie,
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy
kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie przedmiotowej usługi.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, gdy postepowanie będzie
obarczone wadą uniemożliwiająca zawarcie umowy.
i) Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę.
j) W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
k) O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę wraz z informacją o wynikach
postępowania.
l) W przypadku, gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej (najniższej) cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli równie korzystne oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie
wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.
m) Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców. W umowie tej w szczególności określony musi być m. in. pełnomocnik uprawniony
do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.
n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
? wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert,
? wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
informacje zawarte w ofercie,
? poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie.

Kontakt:
10. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Joanna Kawałek e-mail: joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.