Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Prostki
ul. 1 Maja 44B
19-335 Prostki
powiat: ełcki
tel. (087) 6112012, fax. (087) 6112079
roman.nowakowski@prostki.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Prostki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (087) 6112012,
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.
,,Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu maluch+ 2022-2029 - Organizacja placu zabaw"
III. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) DOSTAWA i montaż urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w ramach zadania pn.: Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 - Organizacja placu zabaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonaie placu zabaw z przeznaczeniem dla dzieci do lat 3-ech na wydzielonej części działki o powierzchni ok. 240m2 przy budynku przedszkola, ul.Szkolna 9a, 19-335 Prostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Zał. nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia .

Dokument nr: RI.271.10.2024

Otwarcie ofert: otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 14.05.2024 r. godz. 14.10 w Urzędzie Gminy Prostki, Ul. 1 Maja44 B, 19 - 335 Prostki (sala ślubów],

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć /np./ :
a. w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób:
Zapytanie ofertowe znak sprawy RI.271.10.2024 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : ,,ZAKUP PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA W CELU UTWORZENIA NOWYCH MIEJSC OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3, W RAMACH PROGRAMU MALUCH+ 2022-2029 - ORGANIZACJA PALCU ZABAW"
w terminie do dnia 14 maja 2024r. do godz. 14:00 w sekretariacie Zamawiającego /I piętro pokój nr 106/. b.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 26.06.2024 r.

Wymagania:
2) Zadanie dofinansowane jest ze środków FERS/KPO w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029
a) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na urządzenia i roboty montażowe
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że;
Zamawiający wykaże się doświadczeniem stwierdzającym minimum trzech zrealizowanych robotach budowlanej w charakterze generalnego wykonawcy lub wykonawcy o porównywalnym charakterze w zakresie budowy i wyposażenia placów zabaw, o wartości minimum 50 000,00 zł każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót stanowiącym Zał. nr 3 - Wykaz robót.
Termin związania ofertą - 30 dni
VI. Oferta powinna zawierać:
a. Wypełniony formularz oferty /zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1/;
b. Parafowany projekt umowy zał. nr 2.
c. Wykaz osób zał. Nr 3.
d. Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne zał. Nr 4.
VII. Sposób przygotowania oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskimi w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki.
2. W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących, przykładowych kryteriów:
a. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: Nazwa kryterium Waga
Cena ofertowa CC] 90 %
Okres gwarancji (G] 10 %
SUMA wszystkich kryteriów = 100%
b. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego: C= Cn/Cb x 90% x 100pkt
gdzie:
C- liczba pkt. za kryterium Cn - cena najniższa z ofert Cb - cena oferty badanej G = Go / Gnw x 10% x 100pkt gdzie:
G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną] ofertę
Go - okres gwarancji zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie
Gnw - najdłuższy okres gwarancji zaoferowany spośród ocenianych ofert
UWAGA: Gwarancja nie może być krótsza od 36 miesięcy i dłuższa od 72 miesięcy. Oferty w których oferowana gwarancja nie mieści się w powyższym przedziale nie będą rozpatrywane!!!
c. Wynik
Ocena końcowa każdej z ocenianych ofert, w zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyliczona wg wzoru:
X = C + G
gdzie:
X - ocena końcowa ocenionej (badanej] oferty
C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1 G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium nr 2. UWAGA:
Kryteria poza cenowe określa wnioskodawca w zależności od rodzaju usługi, dostawy lub roboty budowlanej.
3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą sumę liczby punktów.
4. W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
5. Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu.
6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. Warunki wykluczenia.
1. Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom znajdującym się na liście sankcyjnej MSWiA zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507)
2. Zamówienia udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt l)-4), wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
a. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
c. oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
2. Oferent może złożyć jedną ofertę.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.
4. Inne oświadczenia i dokumenty zamawiający może zażądać od wyłonionego wykonawcy przed podpisaniem umowy

Kontakt:
XI. Dodatkowe informacje.
1. Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą drogą elektroniczną sekretariat@prostki.pl lub roman.nowakowski@prostki.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.