Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przygotowanie opracowania |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska Al. Jerozolimskie 136 02-305 Warszawa powiat: Warszawa tel 22 310-67-00 sekretariat.drp@gdos.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 22 310-67-00 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zapytania ofertowego: 1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest przygotowanie opracowania pod roboczym tytułem: ,,Możliwości popularyzacji ogrodniczych podłoży beztorfowych". 2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. Składanie ofert: 4. Ofertę oraz wymagane dokumenty należy złożyć drogą elektroniczną na adres: sekretariat.drp@gdos.gov.pl. 6. Termin złożenia oferty: do 14 maja 2024 r., do godz. 15.00. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie zostanie wykonane nie później niż do dnia 21 października 2024 r. do godz. 12.00. Wymagania: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w formie Zapytania ofertowego prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy. IV. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania zespołem eksperckim, który skierują do realizacji zamówienia, składającym się z następujących specjalistów: 1. Koordynator - posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami zespołu projektowego, w tym co najmniej w kierowaniu dwoma projektami dotyczącymi projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów; 2. Specjalista - posiada wykształcenie z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub rolnictwa lub ogrodnictwa lub architektury krajobrazu oraz doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej dwóch projektów dotyczących projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów; Przez projekt należy rozumieć prace, których efektem było opracowanie koncepcji, wizualizacji, przekrojów, inwentaryzacji przyrodniczych, dokumentów o charakterze wytycznych, zaleceń, rekomendacji, ekspertyz, programów, planów, studiów, dobrych praktyk, raportów, strategii, prac lub publikacji naukowych. Dopuszcza się łączenie funkcji wskazanych w pkt 1 i 2 przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta łącznie posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wymagane dla każdej z funkcji. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące podmiotowe środki dowodowe, w sposób wskazany w formularzu ofertowym: 1) Wykaz osób na spełnienie warunku udziału w postępowaniu (pkt II formularza ofertowego);V. Kryteria oceny ofert: 1. 2. 3. 4. 5. Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena w ramach kryteriów oceny ofert będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt I oraz pkt III formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Kryteria oceny ofert stanowią: 1) Cena - 52 punkty; 2) Doświadczenie zespołu - 48 punktów. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach. W ramach kryterium Cena punkty zostaną przyznane w następujący sposób: najniższa łączna cena brutto zamówienia ----------------------------------------------------- x 52 pkt = liczba punktów oferty ocenianej łączna cena brutto oferty ocenianej Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, uwzględniającą podatek VAT, i obejmuje wykonanie wszystkich czynności zgodnie z umową, w tym z OPZ. W ramach kryterium Doświadczenie zespołu punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Ocenie podlegać będzie posiadanie przez jednego członka z zespołu - Koordynatora lub Specjalisty doświadczenia, zgodnie z poniższym: 1) w realizacji jednego projektu dotyczącego projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów - 12 pkt; 2) w realizacji dwóch projektów dotyczących projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów - 24 pkt; 3) w realizacji trzech projektów dotyczących projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów - 36 pkt; 4) w realizacji czterech projektów lub więcej dotyczących projektowania, zakładania lub pielęgnacji ogrodów - 48 pkt. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że wskazane przez Wykonawcę projekty, w ramach doświadczenia jednego członka z zespołu, muszą być inne niż wykazane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Doświadczenie zespołu nie podlega sumowaniu, tzn. jeśli Wykonawca wskaże doświadczenie więcej niż jednej osoby na kryterium, Zamawiający weźmie pod uwagę członka zespołu z największą liczbą zrealizowanych projektów. Przez projekt należy rozumieć prace, których efektem było opracowanie koncepcji, wizualizacji, przekrojów, inwentaryzacji przyrodniczych, dokumentów o charakterze wytycznych, zaleceń, rekomendacji, ekspertyz, programów, planów, studiów, dobrych praktyk, raportów, strategii, prac lub publikacji naukowych. VI. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert 1. 2. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji wykonawcy. Do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszegozapytania ofertowego; 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje pełnomocnik. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty oraz załączników w formie skanu (tj. dokumentu wypełnionego i podpisanego własnoręcznie) lub dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Oferty złożone po terminie będą podlegały odrzuceniu. 8. Zamawiający informuje, że oferty składane w ramach zapytania ofertowego stanowią informację publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902). 9. W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca zobowiązany jest do zastrzeżenia tych informacji i przedstawienia zamawiającemu uzasadnienia tego zastrzeżenia. 10. Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, z tym zastrzeżeniem, że pierwszym dniem jest dzień składania ofert. 11. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza możliwość zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o przedłużenie okresu związania ofertą. VII. Informacja dotycząca sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcą: 1. 2. 3. 4. 5. Wszelka korespondencja i wymiana informacji związana z niniejszym postępowaniem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.drp@gdos.gov.pl. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, jak również, w uzasadnionych przypadkach, może przedłużyć termin składania ofert. Treść pytań wykonawcy wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający nie udziela ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień i odpowiedzi na kierowane zapytania. Wszelkie pytania w powyższym zakresie należy kierować na adres e-mail wskazany w ust. 1. Pozostałe informacje dotyczące Zapytania ofertowego: Zamawiający dopuszcza negocjowanie oferowanych cen z wykonawcami, którzy złożyli ważne i niepodlegające odrzuceniu oferty. W tym celu zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, zastrzega możliwość kontaktu z wykonawcami za pośrednictwem adresu internetowego sekretariat.drp@gdos.gov.pl. Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów lub udzielenia wyjaśnień. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i tym samym będą budzić wątpliwości zamawiającego, zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. Jeżeli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów w obu kryteriach oceny ofert,zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych, w których wykonawcy zaoferują nową cenę realizacji zamówienia, bez możliwości dokonywania zmian w zakresie kryterium jakościowego. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, czyli bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, w szczególności: a) ewidentny błąd gramatyczny, b) mylną pisownię wyrazów, c) niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, d) ewidentny błąd rzeczowy; 2) oczywiste omyłki rachunkowe (omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach), z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek w szczególności w przypadku sumowania poszczególnych kosztów ogółem brutto ? jeżeli obliczony wynik nie odpowiada działaniom podjętym do jego uzyskania, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny jednostkowe i na ich podstawie zamawiający przeprowadzi dalsze obliczenia; 3) inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Stosownie do brzmienia art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859), z postępowania wyklucza się1): 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. W sytuacjach uzasadnionych interesem Zamawiającego, dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne 1) Postanowienie znajduje zastosowanie w okresie obowiązywania sankcji nałożonych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 i 1859).rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa, tel.: 22 310 67 00, e-mail: kancelaria@gdos.gov.pl; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska następuje za pomocą adresu e-mail: inspektor.ochrony.danych@gdos.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: 1) pozyskania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty związanej z realizacją zamówienia objętego treścią zapytania ofertowego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami Kodeksu cywilnego, 2) archiwizacji dokumentacji oraz zabezpieczenia się przed roszczeniami - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na archiwizowaniu dokumentacji oraz na ustaleniu, dochodzenia lub obronie przed roszczeniami związanymi z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego dotyczącymi archiwizacji; 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902). Ponadto dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 6. przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy; 7. przetwarzane dane osobowe obejmują dane zawarte w treści oferty i pozostałych załączników, niezbędne w celu związanym z udziałem niniejszym postępowaniu; 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: 1) dostępu do swoich danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia ich przetwarzania, 5) przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych, 6) wniesienia sprzeciwu; 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 11. Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającym w ofertach. Kontakt: Osoba uprawniona ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcami: Tomasz Łojek |
© eurobudowa.pl 2004-2024