Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbiór i demontaż pojazdów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór i demontaż pojazdów

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
ul. ks. J. Jałowego 23A
35-010 Rzeszów
powiat: Rzeszów
0-17 748-25-85, tel. 17 748 25 80, tel. 17 748 25 83
sekretariat@matip.erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: 0-17 748-25-85, tel.
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na ,,Odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność
Gminy Miasto Rzeszów".
zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia pod nazwą ,,Odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność Gminy Miasto
Rzeszów".
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność Gminy Miasto Rzeszów, na podstawie wydanego przez Sąd postanowienia o przepadku pojazdu oraz na podstawie zaświadczenia Prezydenta Miasta Rzeszowa o przejściu pojazdów na własność Gminy Miasto Rzeszów z mocy ustawy.

Dokument nr: MATiP.AT.073.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2024 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 12:00 na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) w sekretariacie Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie, Ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów w zaklejonych i opieczętowanych kopertach do dnia i godz. wskazanej w zapytaniu ofertowym. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone bez otwierania na adres wskazany na kopercie (brak danych^Wykonawcy na kopercie spowoduje konieczność otwarcia oferty). Oferta powinna być spięta w sposób trwały oraz zapakowana w kopertę, na której powinny znajdować się następujące zapisy:
Oferty należy opisać (nazwa i adres Wykonawcy)opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
"Odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność Gminy Miasto Rzeszów" Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl, przy czym ich wydruk nastąpi dopiero w dacie otwarcia ofert,

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin obowiązania umowy:
1. Termin rozpoczęcia realizacji umowy strony ustalają na dzień zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia realizacji umowy ustala się na 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy.
4. Planowany termin realizacji zamówienia -12 miesięcy.

Wymagania:
II. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: -posiadanie aktualnego pozwolenia wodnoprawnego ,
-posiadanie aktualnego pozwolenia, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji demontażu pojazdów w rozumieniu ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U.2020.2056) - zakład prowadzący przetwarzanie, w tym demontaż obejmujący następujące czynności: CPV: 50190000-3 Usługi w zakresie złomowania pojazdów.
2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: dysponują niezbędnym wyposażeniem przystosowanym do holowania, załadunku i odbierania pojazdów z miejsca ich przechowywania za pomocą HDS-u lub wózka widłowego o udźwigu do 3,5t.
3. Posiadają Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy lub aktualną Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy albo uprawnienia równoważne.
4. Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
III. Szczegółowy zakres zamówienia:
1. Odbiór z parkingu strzeżonego znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Wyspiańskiego, prowadzonego przez Miejską Administrację Targowisk i Parkingów w Rzeszowie, ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów lub innego parkingu na terenie miasta Rzeszowa wskazanego przez Zamawiającego, transport i demontaż pojazdów stanowiących własność Gminy Miasto Rzeszów,
2. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania pojazdów z parkingu własnym transportem i na własny koszt z miejsca ich przechowywania,
3. Wykonawca oświadcza, że posiada pojazdy z niezbędnym wyposażeniem przystosowanym do holowania i załadunku do odbierania pojazdów z miejsca ich przechowywania za pomocą HDS-u lub wózka widłowego o udźwigu do 3,5t ze wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu,
4. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć do demontażu pojazdy kompletne i niekompletne, tj.: (wybrakowane, zdewastowane, bez kluczyków, bez karty pojazdu, bez dowodu rejestracyjnego i pod względem prawa ruchu drogowego nie nadające się do dalszego użytkowania ) z ich całą zawartością przeznaczonych do demontażu przez Zamawiającego,
5. Wykonawca po każdym odebraniu pojazdów zobowiązuje się do uporządkowania placu, tj.: przestawienia innych pojazdów według wytycznych pracownika parkingu,
6. Wykonawca zobowiązuje się do wydania zaświadczenia o demontażu / przyjęciu niekompletnego pojazdu (na podstawie art. 24 lub art. 25 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U.2020.2056),
7. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zaświadczenia o demontażu pojazdu/ przyjęciu niekompletnego pojazdu wraz z unieważnionymi tablicami rejestracyjnymi (jeśli pojazd będzie je posiadał),
8. Wykonawca dokona opłaty na rzecz Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów za każdy przyjęty do stacji demontażu pojazd (bez względu na kategorię pojazdu i to czy pojazd jest kompletny czy niekompletny) - tytułem zryczałtowanej wartości zdemontowanego pojazdu.
IV. Sposób obliczenia ceny oferty - szacowanie ilości pojazdów do demontażu pojazdów
1. Proponowana wysokość opłaty na rzecz Zamawiającego tyt. zryczałtowanej wartości demontowanego pojazdu powinna uwzględnić koszty związane z wykonaniem umowy przez Wykonawcę, tj.: odbiór, transport, demontaż, wynagrodzenie.
2. Opłata dotyczy każdego przekazanego pojazdu bez względu na jego kategorię i to czy pojazd jest kompletny czy niekompletny. Podstawą wyliczenia wysokości opłaty na rzecz Zamawiającego powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
3. W formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) należy podać cenę jednostkową brutto i cenę jednostkową netto w PLN (za każdy pojazd przekazany do stacji demontażu Wykonawcy na
podstawie zlecenia wystawionego przez Zleceniodawcę). Pozycja "Wysokość opłaty na rzecz Gminy Miasto Rzeszów tytułem zryczałtowanej wartości zdemontowanego pojazdu, (brutto zł/ 1 pojazd)" będzie podlegać ocenie przez Zamawiającego.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - oferty częściowe nie będą rozpatrywane.
V. Sposób przygotowania oferty
Wykonawcy przygotują ofertę na załączonym do zapytania ofertowego wzorze "formularz ofertowy" - Załącznik nr 1. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do podpisania umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wykonawca uchyla się od podpisania umowy to następny podmiot gospodarczy wedle kolejności na liście.
VII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający dokona oceny i porównania ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: "Wysokość opłaty na rzecz Gminy Miasto Rzeszów tytułem zryczałtowanej wartości części zdemontowanego pojazdu - brutto zł / za 1 pojazd" -100% ceny.
2. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
IX. Warunki płatności:
1. Zamawiający na koniec każdego miesiąca, w którym wykonano usługę wystawi Wykonawcy fakturę VAT na podstawie przekazanych przez Wykonawcę zaświadczeń o demontażu pojazdów
2. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na
fakturze, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury,
3. W przypadku opóźniania w zapłacie faktury Zamawiający ma prawo żądać odsetek ustawowych
X. Pozostałe postanowienia
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do zawarcia umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zarówno części jak i całości prowadzonego zaproszenia w każdej chwili, bez podania przyczyny.
3. W przypadku jeżeli Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą nie zatrudnia pracowników bądź nie zawiera umów ze zleceniobiorcami Zamawiający zastrzega uzupełnienie Umowy o zapisy gwarantujące minimalną stawkę za zlecenie i ewidencję czasu wykonania usługi.

Kontakt:
XI. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Bogdan Szydełko - tel. 17 748 25 80,
2. Lucyna Trzeciak, Ewelina Sołtys - tel. 17 748 25 83

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.