Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu
ul. Bażyńskich 30/36
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel/fax. (56) 655 71 50, tel. 607 427 442
kierownik@sp10.edu.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax. (56) 655 71
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy w formie Zapytania Ofertowego do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 zł prowadzonego pod nazwą ,,Zakup i wymiana dwóch kompletów drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych wraz z obróbką tynkarską."

I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wymiana dwóch kompletów drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych wraz z obróbką tynkarską.

II. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem dwóch kompletów drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu. W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport asortymentu we wskazane miejsce, demontaż wraz z utylizacją starych drzwi i montaż nowych wraz z obróbką tynkarską.
Wycenę należy sporządzić po dokonaniu wizji lokalnej w terenie stanowiącym przedmiot zamówienia w celu prawidłowego sporządzenia oferty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Oferent powinien dokonać pomiaru robót z natury oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - formularz ofertowy.

Dokument nr: KG.251.6.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.05.2024r. w Szkole Podstawowej Nr 10 w Toruniu przy
ul. Bażyńskich 30/36 w gabinecie dyrektora o godz. 10.30

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do 14.05.2024r. do godz. 10.00 na formularzu ofertowym załącznik nr 1 w wybrany przez siebie sposób:
1. Osobiście w Szkole Podstawowej Nr 10 w Toruniu w sekretariacie w zamkniętej kopercie z dopiskiem KG.251.6.2024
2. Na adres e-mail kierownik@sp10.edu.torun.pl w formie zeskanowanego podpisanego i opieczętowanego dokumentu.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający ustali z Wykonawcą, jednak nie później niż do dnia 15.08.2024r.

Wymagania:
Przedmiot zamówienia musi być objęty 36 - miesięczną gwarancją.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. nie są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli:
6. dysponują potencjałem technicznym, organizacyjnym i merytorycznym niezbędnym do wykonania usługi;
7. wskazują w Ofercie ceny uwzględniające wszystkie koszty związane z realizacją umowy;
8. zobowiązują się do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego: Potwierdzenie powyższych warunków ujęte zostało w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:
1. Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, telefonicznie, osobiście.

Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1)
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona:
a. w języku polskim;
b. każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora zgodnie z art. 22 pkt. 3 ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości.
4. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania zmienić lub wycofać ofertę.
IX. Formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
1. W dniu 15.05.2024r. dyrektor szkoły przeprowadzi analizę złożonych ofert. W toku badania i oceny dyrektor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto oraz spełniająca inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym.
3. Oceny i wyboru ofert dokona dyrektor.
4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej dyrektor skontaktuje się telefonicznie z wybranym wykonawcą.
5. Wybranego kontrahenta dyrektor szkoły zaprosi do podpisania umowy (załącznik nr 3).
6. Jeżeli kontrahent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy. Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania.
7. Ogłoszenie zwycięzcy niniejszego postępowania ofertowego nastąpi dnia 16.05.2024r.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, po zatwierdzeniu zostanie ogłoszona w BIP na stronie internetowej www.sp10.torun.pl
X. Wybór najkorzystniejszej oferty:
W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zaproszeniu do złożenia oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium : cena brutto - 100%
Zamawiający może unieważnić zapytanie o cenę w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. XI. Informacje dotyczące płatności:
1. Płatność za wykonane zlecenia będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
2. Należności będą płatne przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury zgodnie z zawartym zleceniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza innej formy zapłaty niż przelew.

Kontakt:
2. Zamawiający wskazuje następujący adres poczty elektronicznej kierownik@sp10.edu.torun.pl
3. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest Mariola Trawińska tel. 607 427 442.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.