Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
powiat: kępiński
Tel: (0-62)7814520, Fax: (0-62) 7814521
sekretariat@leka-opatowska.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Łęka Opatowska
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: (0-62)7814520,
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Łęka Opatowska zaprasza do składania ofert w postępowaniu
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.:
,,Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego do budynku sali OSP w Piaskach"
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchennego - do
sali Ochotniczej Straży Pożarnej zlokalizowanej w Piaskach 42, 63-645 Łęka
Opatowska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do ogłoszenia o
zapytaniu ofertowym.
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, odpowiednio oznaczone, musi
posiadać odpowiednie parametry,
2) posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim,
3) odpowiadać wymaganiom określonym opisie zamówienia.
3. Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do:
1) Uzyskanie pisemnego zatwierdzenia produktów,
2) Dowóz /dostarczenie/ w dniach roboczych przedmiotu zamówienia do sali OSP
w Piaskach, Piaski 42, 63-645 Łęka Opatowska, wniesienie dostarczonego
wyposażenia i wszystkich elementów, oraz rozmieszczenie i montaż
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie oferty
musi uwzględnić kosz transportu, rozładunku i montażu,
3) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub
instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub
instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą
odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego
wyposażenia. Poprzez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego
do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń,
w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych
pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na złożeniu,
zainstalowaniu, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych
elementów),
4) informowania Zamawiającego co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie,
wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia,
5) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które
tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa,
atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych
obowiązującym prawem,
6) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy
uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe
lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru,
7) wszystkie odpady (w tym opakowania, kartony, folie), powstałe podczas realizacji
zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować i usunąć na własny
koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do
uporządkowania terenu dostaw, wywiezienia powstałych odpadów,
8) przekazania Zamawiającemu (w formie papierowej, w języku polskim) w dniu
odbioru kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i certyfikatów dopuszczających do
stosowania dostarczonego wyposażenia oraz instrukcji dostarczonego
wyposażenia,
9) odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu,
i wnoszenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do
usunięcia wszelkich zniszczeń i uszkodzeń powstałych podczas wnoszenia
i montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą
usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.

Dokument nr: ZPPG.271.5.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 14.05.2024 r. do godz. 1200.
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na
adres Urząd Gminy Łęka Opatowska, Ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska
w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta na ,,Zakup i dostawa wyposażenia
kuchennego do budynku sali OSP w Piaskach"

Wymagania:
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w treści zapytania ofertowego i załącznikach
służących do opisu przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia został opisany ze
wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych
procesów, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę,
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów
technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie
przedmiotu zamówienia.
5.Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów
wyposażenia w granicach (+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia.
Forma składania ofert: Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej na
Załączniku nr 2 do ogłoszenia, z wyceną przedmiotu zamówienia opisanego
w Załączniku nr 1 do ogłoszenia oraz z zachowaniem wyznaczonego terminu. Do
oferty należy dołączyć: Szczegółową kalkulację ceny - załącznik nr 3.
Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
9. Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.
Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca składa oświadczenie,
którego treść znajduje się w formularzu ofertowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
11. Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 8 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1497),
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, ze zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
12. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty (brutto) - waga kryterium 90 %
b) długość okresu gwarancji - waga kryterium 10 %,
2) Do wszystkich Wykonawców, w zakresie kryteriów będzie stosowana ta sama
metoda obiektywnej oceny oferty:
a) Zasady oceny za kryterium ,,cena oferty":
C = (Cmin/Cbad) x 90
gdzie C - ilość punktów jakie otrzyma oferta,
Cmin - cena najtańszej oferty,
Cbad - cena oferty badanej
b) Zasady oceny kryterium ,,długość okresu gwarancji":
Punktacja za ww. kryterium dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego
w ofercie (Załącznik nr 2) terminu okresu udzielonej gwarancji. Wykonawca
zobowiązany jest samodzielnie wpisać oferowany okres udzielonej gwarancji.
Długość minimalnego wymaganego okresu gwarancji wynosi 24 miesiące,
maksymalna długość okresu gwarancji wynosi 60 miesięcy.
G = (Gbad/Gmax) x 10
gdzie G - ilość punktów jakie otrzyma oferta,
Gmax - najwyższa długość okresu gwarancji,
Gbad - długość okresu gwarancji w ofercie badanej.
W przypadku, gdy w formularzu oferty Wykonawca nie wskaże żadnego terminu,
przyjmuje się, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji
wynoszący 24 miesiące. W przypadku gdy w formularzu oferty Wykonawca
wskaże okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczeń przyjmuje się, że
Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.
3) Ostateczna ocena punktowa będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
liczbą wynikającą z działania:
Wx = Cx + Gx
gdzie Wx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x",
Cx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x" za kryterium ,,cena oferty"
Gx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x" za kryterium ,,długość okresu
gwarancji"
4) Niniejsze zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, którego oferta uzyska
najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz wypełni dodatkowe
wymagania zakreślone w zapytaniu ofertowym.
5) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
13. Inne postanowienia:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed
podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie
do Ewidencji Działalności Gospodarczej (nie starsze niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert),
b) kserokopii zaświadczenia o nadaniu numeru NIP,
2) Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający udostępnia przez
zamieszczenie co najmniej na stronie internetowej, informację o: wyborze
wykonawcy albo odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, albo niezłożeniu żadnej
oferty, albo zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
3) Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4 do
ogłoszenia,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie.
14. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielenia przez jednostki
organizacyjne Gminy Łęka Opatowska zamówień o wartości szacunkowej nie
przekraczającej kwoty 130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do
Zarządzenia nr 71/2020 Wójta Gminy Łęka Opatowska z dnia 30 grudnia 2020r.

Uwagi:
15. Klauzula informacyjna z art. 13. RODO do zastosowania w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Treść informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Łęka
Opatowska z siedzibą pod adresem: ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska jest Gmina
Łęka Opatowska reprezentowana przez Wójta Gminy Łęka Opatowska; o adresie
witryny internetowej: www.leka-opatowska.pl; oraz Biuletynu Informacji Publicznej:
http://www.lekaopatowska.bip.net.pl/ Dane kontaktowe Administratora danych
osobowych: telefoniczne: 62 78 14 520, fax: 62 78 14 521; elektroniczne:
sekretariat@leka-opatowska.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska:
iod@leka-opatowska.pl.
3. Cel przetwarzania danych osobowych:
o wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi art. 6 ust. 1 lit. e
RODO;
o wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów prawa, art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
o realizacja umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. b
RODO;
o inny cel, jeżeli osoby, których dane dotyczą wyraziły na to zgodę art. 6 ust. 1 lit.
a RODO.
4. W ramach przetwarzania danych w celach określonych w pkt. 3 dane osobowe mogą
być przekazywane:
o podmiotom przetwarzającym, które przetwarzają te dane w imieniu
administratora na podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych w celu realizacji określonej umowy między
administratorem a tym podmiotem;
o odbiorcom będącym organem publicznym, jednostką lub podmiotem
publicznym realizującym zadania publiczne zgodnie z powszechnie
obowiązującym prawem;
o innym odbiorcom przetwarzającym te dane w imieniu administratora na
podstawie upoważnienia.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z realizowanych celów.
Po zakończeniu realizacji określonego celu dane osobowe będą przetwarzane
w okresie wskazanym w przepisach obowiązującego prawa lub zgodnie z kryteriami
w nich wyznaczonymi.
6. Osobom, których dane osobowe są przetwarzane, przysługują prawa:
o dostępu do danych, w tym prawo uzyskania kopii tych danych;
o poprawiania błędnych danych, uzupełniania danych brakujących;
o Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego
usunięcia dotyczących jej danych osobowych, a administrator ma obowiązek bez
zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących
okoliczności: ? dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały
zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
? osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie
ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
? dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
? dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego;
? o osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania;
o ograniczania przetwarzania danych:
? osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres
pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych; ?
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
? administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są
one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń;
? osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw - ograniczenie do czasu stwierdzenia,
czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec
podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
o sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli zachodzą łącznie następujące
okoliczności:
? z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją gdy przetwarzanie odbywa się
w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w
ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
? o nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania chyba
że administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw
do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane
dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
o przeniesienia danych do innego administratora jeżeli zachodzą łącznie następujące
okoliczności:
? przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy; ? o
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
7. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
(art. 6 ust 1 lit. a) lub przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych odbywa
się na podstawie wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) osoba, której dane dotyczą ma
prawo cofnięcia tej zgody, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgodny przed jej wycofaniem.
8. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
osoba, której dane dotyczą podaje te dane dobrowolnie.
9. Gdy przetwarzanie danych odbywa się w celu zgodnym z umową podanie tych danych
jest wymagane do jej realizacji.
10. Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa podanie tych
danych jest obowiązkowe.
11. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały
profilowaniu.
13. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.