Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
powiat: Katowice
tel.: 32/ 359-11-71
malgorzata.chojecka@us.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32/ 359-11-71
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia
dla postępowania prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych o
wartości wyższej niż 50 000 PLN do 130 000 PLN p.n.:
,,Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych
oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych"
Rodzaj zamówienia: DOSTAWA
13. Opis przedmiotu zamówienia.
- dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia
zamówienia lub stosownych załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia)
przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje wykonawców ubiegających się
o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której
zamieszczone zostało ogłoszenie.

CPV: 39515440

Otwarcie ofert: b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024 o godz. 10:00 w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi
Ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice, pok. 311.

Składanie ofert:
8. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert.
a) Ofertę należy złożyć w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice,
ul. Bankowa 14, pok. 311 w terminie do dnia 14.05.2024 do godz. 10:00 (dotyczy oferty w formie
pisemnej) lub na adres mailowy malgorzata.chojecka@us.edu.pl w terminie do dnia 14.05.2024
do godz. 10:00 (oferta składana w postaci elektronicznej winna być złożona w sposób
uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu składania ofert) wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Miejsce i termin realizacji:
4. Warunki realizacji zamówienia.
a) Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r. / na podstawie
otrzymanych zamówień w terminie do 21 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia
b) Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Śląskiego na terenie Katowic, Cieszyna,
Sosnowca i Chorzowa.

Wymagania:
2. Podstawa prawna.
Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień
publicznych, na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych - dotyczy zamówienia,
którego wartość jest większa niż 50 000 PLN i nie przekracza kwoty 130 000 PLN. Postępowanie prowadzone
jest w oparciu o postanowienia § 7 Załącznika nr 1 do aktualnego Regulaminu ubiegania się i udzielania
zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem Rektora
Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dostępnego na stronie internetowej dzp.us.edu.pl. Zasady, wg których
prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia
postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.
c) Termin gwarancji: minimum 12 miesięcy.
d) Warunki płatności: Płatność za dostawę będzie realizowana po wykonaniu dostawy. Zamawiający
zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Nie dotyczy
6. Opis kryteriów oceny ofert.
Kryterium - Cena. Waga kryterium - 100%.
Opis sposobu przyznawania punktów :
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:
Cena najtańszej oferty x 100 pkt.
C punktów =
Cena badanej oferty
C pkt. - liczba punktów za kryterium ,,cena"
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 100 pkt.
7. Opis sposobu przygotowania ofert.
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej (dostarczyć osobiście lub listownie)
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia lub elektronicznie w sposób
uniemożliwiający wcześniejsze zapoznanie się z ofertą.
c) Oferta powinna zawierać informacje na temat:
1) oferowanych przedmiotów zamówienia wraz z ich opisem technicznym i symbolami i nazwami
producenta oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
ogłoszenia.
22) cen jednostkowych oraz wartość netto, kwoty podatku VAT i ceny brutto oferty.
3) cena winna być podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) cena winna zawierać wszelkie koszty związane ze sprzedażą oraz dostarczeniem przedmiotu
zamówienia, a w szczególności cenę przedmiotu zamówienia, koszt jego dostarczenia,
rozładunku i montażu w miejscu wskazanym w zamówieniu, a także podatki, opłaty i inne
należności związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
d) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez wykonawcę w toku postępowania winny być
podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie
z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy,
uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa.
e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) -
należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
f) Oferta wykonawcy w formie pisemnej winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację
osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis
nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
g) Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej (dotyczy formy
pisemnej):
Nazwa i adres Wykonawcy
Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych
oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych
Nie otwierać przed dniem 14.05.2024 godz. 10:00
c) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie podlegają badaniu i ocenie,
a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań w terminie do dn. 09.05.2024 do godziny
10:00. Po otrzymaniu pytań w terminie późniejszym niż wskazany powyżej - Zamawiający
zastrzega sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na zadane pytania.
9. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt
realizacji przedmiot zamówienia.
2) Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego
zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie
w dół.
3) Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości.
34) Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania
umowy.
5) Cena winna być wyrażona w polskich złotych PLN; w PLN będą również prowadzone rozliczenia
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
10. Wykaz załączników do ogłoszenia.
1) Wzór oferty - załącznik nr 1
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2
3) Formularz cenowy - załącznik nr 2a
4) Wzór umowy - załącznik nr 3
11. Uwagi końcowe.
1) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa
w formie pisemnej.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia
umowy/realizacji zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.
4) Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im
żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielanie zamówienia
publicznego na każdym jego etapie i odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
12. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.
nd
13.
Konflikt interesów.
Zamawiający informuje, iż czynności związane z udzieleniem zamówienia wykonują pracownicy
jednostek zapewniający bezstronność i obiektywizm. Zamawiający podejmuje odpowiednie środki w celu
skutecznego zapobiegania, rozpoznawania i likwidowania konfliktów interesów powstałych w związku z
prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia by nie
dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów
oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania
o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają bezpośrednio lub
pośrednio interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako
zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania
zobowiązane są złożyć w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu art. 78 i 781 k.c.)
oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych
z wykonawcami, na bezstronność postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Regulaminu),
polegających na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10%
udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu

4przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego
zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia, pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub
faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.

6Instrukcja dotycząca przeprowadzenia postępowania
1. Postępowanie wszczyna się poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia na
stronie internetowej Zamawiającego lub na platformie zakupowej.
2. Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na przygotowanie
i złożenie ofert przez potencjalnych Wykonawców.
3. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia
o zamiarze udzielenia zamówienia oraz załączników do ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania wraz z treścią pytań (bez ujawniania podmiotu zadającego
pytania) na stronie internetowej, w miejscu publikacji ogłoszenia lub na platformie zakupowej.
4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia lub zmiany
innych dokumentów stanowiących załączniki do ogłoszenia. Stosowną informację o zmianie, Zamawiający
udostępnia na stronie internetowej, na której zamieszczono ogłoszenie. Zamawiający przedłuża termin
składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres
wprowadzonych zmian.
5. Oferta złożona po upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu nie podlega badaniu i ocenie.
O fakcie tym powiadamia się wykonawcę, który złożył ofertę po terminie składania ofert.
6. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym postępowaniu.
W dniu otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informację o ilości środków
przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia oraz zestawienie złożonych w postępowaniu ofert wraz
z nazwami i adresami wykonawców, którzy złożyli oferty, cenami ofert oraz innymi istotnymi elementami,
wymaganymi w ogłoszeniu podlegającymi ocenie w ramach kryterium oceny ofert (np. terminem realizacji,
terminem gwarancji czy warunkami płatności).
7. Oferta złożona w toku postępowania przestaje wiązać, jeżeli została wybrana inna oferta albo, gdy
postępowanie zostanie zakończone bez wyboru którejkolwiek z ofert, chyba, że w warunkach konkretnego
postępowania zastrzeżono inaczej.
8. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie
nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw albo złożyli
dokumenty, oświadczenia, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Zamawiający może żądać od wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez
nich ofert i dokumentów, a ponadto dokonuje poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych
w złożonych ofertach oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia
o udzielanym zamówieniu, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty - informując o tym wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
10. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku
do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu

7zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych
przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących
wyliczenia ceny lub kosztu.
11. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego wyrażonym
w ogłoszeniu - pisemnie lub drogą elektroniczną.
12. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
13. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia, a także treści
załączników do ogłoszenia, jeżeli zostały przewidziane (w szczególności treści opisu przedmiotu
zamówienia),
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu (dotyczy to w szczególności przyjęcia błędnej stawki
podatku VAT);
d) wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej
omyłki polegającej na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, nie powodującej
istotnych zmian w treści oferty,
e) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, co zostało stwierdzone
po przeprowadzeniu procedury wyjaśnień, o której mowa w ust. 10,
f) została złożona przez wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, podlega
wykluczeniu albo który nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, z zastrzeżeniem
wyczerpania procedury wezwania do ich uzupełnienia,
g) została złożona przez wykonawcę, który wykonywał bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami
uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni
uczciwej konkurencji.
14. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia,
złożonej przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia. Jeśli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu
i innych kryteriów oceny ofert - Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem.
15. Jeśli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie,
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych. wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub
kosztu wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
16. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści o tym fakcie informację na swojej
stronie internetowej, na której dostępne było ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia. Zamawiający
zamieszcza informacje o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, z podaniem nazwy (firmy) albo imienia i nazwiska, siedziby albo
miejsca zamieszkania i adresu Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienia jej wyboru oraz
nazw (firm) albo imion i nazwisk, siedzib albo miejsc zamieszkania i adresów Wykonawców, którzy
złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji),
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone (wraz z uzasadnieniem),
17. Zamawiający unieważnia postępowanie:
a) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
8b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, powodującą sytuację, w której
niemożliwym jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego niepodlegającej
unieważnieniu,
d) dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć
na etapie ogłoszenia postępowania.
18. Na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół
postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami, z wyłączeniem części ofert stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa.
19. Wykonawca może poinformować Zamawiającego w trakcie trwania postępowania o czynności
Zamawiającego niezgodnej z postanowieniami niniejszej instrukcji, zasadami opisanymi w Regulaminie
ubiegania się i udzielania zamówień na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach czy innymi przepisami
powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający
powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób
przewidziany dla tej czynności.
20. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na
warunkach podanych we wzorze umowy lub istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do
ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia oraz w ofercie przedstawionej przez wykonawcę.
21. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania
i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania, o których mowa w ust. 17.
22. Zamówienie jest realizowane zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem o udzielanym zamówieniu, będą miały zastosowanie
przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny i innych ustaw szczególnych powszechnie
obowiązującego prawa.

Uwagi:
14. Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osoby
fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy,
że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Śląski w Katowicach. Może się Pani/Pan
skontaktować z administratorem w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
b) przez e-mail: administrator.danych@us.edu.pl
2) Inspektor ochrony danych
Może się Pani/Pan kontaktować z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych,
w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
b) przez e-mail: iod@us.edu.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do wyłonionego Wykonawcy, w celu realizacji zawartej
umowy cywilnoprawnej.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b i c
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
a) konieczność realizacji umowy cywilnoprawnej, zawartej z wyłonionym Wykonawcą,
b) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia, oraz dokonania rozliczeń finansowych z Wykonawcą.
Podanie danych osobowych jest konieczne dla potrzeb udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie ww.
celu.
4) Okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe dla potrzeb archiwalnych przez okres wymagany
obowiązującymi przepisami prawa. W stosunku do wyłonionego Wykonawcy będziemy przechowywać

5Pani/Pana dane osobowe przez okres trwania umowy oraz wymagalności ewentualnych roszczeń z tym
związanych, wynikających z kodeksu cywilnego.
5) Odbiorcy danych
Pani/Pana dane możemy przekazywać osobom lub podmiotom, jeśli wystąpią z żądaniem udostępnienia
dokumentacji postępowania, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
6) Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
c) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa,
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana
danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym
nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi
danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy
to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych
przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy w sposób zautomatyzowany
czyli w formie elektronicznej i na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana
zgody,
f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
g) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
15. Dodatkowe informacje dotyczące umowy powierzenia
Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia przetwarzane będą dane osobowe
pracowników, doktorantów czy studentów Zamawiającego, Uniwersytet Śląski w Katowicach jako
Administrator powierzy ich przetwarzanie w drodze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
16. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku
informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i
od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane
do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów
zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy
i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4
RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu
zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych
interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu,
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Kontakt:
Realizator prowadzący sprawę, osoby upoważnione do kontaktu:
Uniwersytet Śląski, Dział Zarządzania Dostawami
Małgorzata Chojecka
tel.: 32/ 359-11-71
e-mail: malgorzata.chojecka@us.edu.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.