Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup projektu architektoniczno - budowlanego rozbudowy przestrzeni administracyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup projektu architektoniczno - budowlanego rozbudowy przestrzeni administracyjnej

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu
ul. Gdańska 1
11-300 Biskupiec
powiat: olsztyński
tel. (089) 5065060
p.kubarewicz@psonibiskupiec.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Biskupiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (089) 5065060
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja zamówienia na
zakup projektu architektoniczno - budowlanego rozbudowy przestrzeni administracyjnej PSONI Koło w Biskupcu
Rozdział 3 . Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie zakup projektu architektoniczno-budowlanego wraz z projektami technicznymi wszystkich branż oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

2. Ogólne wytyczne dot. projektu architektonicznego
Projekt będzie zawierał dane niezbędne do pozyskania pozwolenia budowlanego oraz będzie miał charakter projektu wykonawczego uwzględniającego:
- przebudowę pomieszczeń 1.35; 1.36; 1.37 oraz rozbudowę parteru budynku o przestrzeń administracyjną i komunikację zgodnie z poniższymi wytycznymi i załączonym rzutem koncepcyjnym;
- przyłączenie rozbudowanej części budynku do istniejącej instalacji C.O bez rozbudowy i zmian w samej instalacji;
- projektowane pomieszczenia i komunikacja będą dostępne do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
- koszt przygotowania dokumentacji będzie uwzględniał przekazanie 4 egz. Projektu w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej projektu (skan dokumentacji w pdf);
- wzór umowy stanowi załącznik do zapytania,
- ww. umowa będzie zakładała nadzór projektowy oraz możliwość konsultacji na etapie wyłonienia wykonawcy robót budowlanych oraz w trakcie realizacji inwestycji.

3. Lokalizacja inwestycji
3.1. Adres obiektu budowlanego
ul. Gdańska 1; 11-300 Biskupiec
dz. nr 371/1; 108/6; obręb miasto Biskupiec 2; gmina Biskupiec powiat olsztyński
3.2. Opis lokalizacji
Koncepcja rozbudowy przestrzeni administracyjnej siedziby Zamawiającego planowana jest w budynku przy ul Gdańskiej 1 w Biskupcu w Powiecie Olsztyńskim. Budynek podlegał gruntownej rewitalizacji, którą zakończono w kwietniu 2019 roku. Wnioskodawca posiada dokumentację budowlaną siedziby PSONI.
3.3 Dokumentacja fotograficzna

Fot. Siedziba PSONI Koło w Biskupcu, wejście główne

Fot. Budynek - widok ogólny (teren planowany pod rozbudowę)
5. Zakres realizacji inwestycji
Planowany zakres inwestycji przedstawiono na rysunku koncepcji:
a) Planowane jest zachowanie lokalizacji wejścia głównego do budynku poprzez pomieszczenie 1.34 (roboty nie będą obejmowały wejścia głównego).
b) Przebudowa istniejącej części obejmie: zamurowanie drzwi pomiędzy 1.36 i 1.37; likwidację pomieszczenia 1.35 poprzez usunięcie części ścian i wykonanie otworu drzwiowego do rozbudowywanej części; powiększenie pomieszczenia 1.37 oraz utworzenia nowego wejścia do pomieszczenia.
c) Rozbudowa budynku o parterową powierzchnię nawiązującą do istniejącej zabudowy, w tym wyodrębniając 3 pomieszczenia administracyjne oraz komunikację. Wskazana propozycja układu może ulec zmianie w przypadku zasugerowania przez projektanta bardzie efektywnego pomysłu na wykorzystanie powierzchni, bądź wprowadzenia zmian ze względu na warunki przeciwpożarowe.
d) W rozbudowanej części nie są planowane dodatkowe sanitariaty oraz przyłącza wody; pomieszczenia będą ogrzewane poprzez podłączenie do istniejącej instalacji C.O (piec gazowy) bez zmian w kotłowni.
e) Rozbudowa nie spowoduje zwiększenia ilości osób pracujących w budynku. Budynek posiada odpowiednią ilość łazienek, pomieszczenie socjalne oraz serwerownie (w istniejącej części).
f) Budynek ocieplany wełną mineralną, niepodpiwniczony, dach płaski kryty styropapą.
g) Zamawiający posiada mapę do celów projektowych.

6. Planowane roboty budowlane
6.1. Założenia metodologiczne
Na czas wykonywania robót budowlanych wyłączone zostanie z użytkowania wejście główne, ale w głównej części budynku dalej planowane jest prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych (możliwe jest wyłączenie z użytkowania parkingu przed budynkiem). Roboty budowlane i wykończeniowe należy wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej. Należy zachować szczególne warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób niepowołanych. Prace budowlane muszą być wykonywane zgodnie z normami i aktualnymi przepisami budowlanymi. Wszystkie materiały użyte przy budowie obiektu muszą mieć aktualne atesty oraz muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
6.2. Standardy robót i wykończenia
Podstawowe standardy robót: Wykończenie podłóg: wykładzina PCV, Wewnętrzne oświetlenie pomieszczeń z wykorzystaniem lamp led. Planowane są roboty fundamentowe, zewnętrzne i wewnętrzne roboty budowlane z betonu komórkowego. W zakres robót elektrycznych wejdą roboty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także roboty teletechniczne (sieć LAN). Roboty sanitarne w zakresie niezbędnym do ogrzania pomieszczeń. Wentylacja grawitacyjna.

CPV: 45215222-9, 45400000-1, 45453000-7, 45410000-4, 45233221-4, 45421000-4

Dokument nr: RZ/PSONI/2024/05/01

Otwarcie ofert: 2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024 roku, godz. 08.15 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Rozdział 8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Miejsce oraz termin składania ofert
1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego,
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 14.05.2024r godz. 8.00
3) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy przestrzeni administracyjnej PSONI Koło w Biskupcu". Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej. We wskazanym powyżej terminie należy przesłać maila z ofertą i załącznikami w formacie pdf na adres p.kubarewicz@psonibiskupiec.pl. Wszystkie przesłane pliki pdf (możliwe jest przesłanie jednego pliku z ofertą i załącznikami bądź osobne pliki pdf) muszą zawierać podpis elektroniczny osób uprawnionych do reprezentacji. O terminowym wpłynięciu decyduje data i godz. zarejestrowania oferty na poczcie mailowej Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 4 . Termin wykonania zamówienia

Zamawiający ogłosi ocenę ofert ze wskazaniem najkorzystniejszej oferty w ciągu 2 tygodni od zakończenia postępowania. Termin wykonania dokumentacji architektoniczno-budowlanej - 31 sierpień 2024. Ostateczne rozliczenie nastąpi po uzyskaniu pozwolenia budowlanego.

Wymagania:
Rozdział 2 . Wyjaśnienie

W związku z planowaną realizacją projektu ,,W kierunku PRO", w ramach PROGRAMU ROZWOJU ORGANIZACJI OBYWATELSKICH NA LATA 2018-2030, Zamawiający stosując zasadę równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości kieruje zapytanie o cenę dotyczące zadania: ,,Projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy przestrzeni administracyjnej PSONI Koło w Biskupcu" na podstawie którego dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na podstawie szacowania rynku zaplanował w budżecie projektu ,,W kierunku PRO" zakup projektu architektonicznego do kwoty 41.820,00zł brutto.
Rozdział 5 . Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. Oferty mogą składać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Rozdział 6. Termin związania ofertą

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni od terminu zakończenia postępowania.

Rozdział 7. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
3. Ofertę stanowić będzie
a) formularz oferty (załącznik nr 2 do zapytania o cenę)
b) podpisany załącznik nr 3
c) kopia dokumentu rejestrowego np.KRS.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
5. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
6. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie
z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
8. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma zawiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert.
9. Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się
z postępowania poprzez złożenie powiadomienia.
10. Oferent nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
11. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku postępowania.

Rozdział 9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1. Cena ofertowa winna być obliczona przez Wykonawcę łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Ustawa z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług - Dz. U. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.)
i pozostaje niezmienna w czasie realizacji umowy o ile umowa nie stanowi inaczej.
2. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (zaokrąglona do dwóch miejsc
po przecinku).
3. Cena ofertowa ustalona przez Wykonawcę winna uwzględniać wszystkie koszty
i ewentualne upusty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. W formularzu ofertowym Wykonawca określa:
a) cenę netto,
b) wysokość podatku VAT,
c) cenę brutto.
5. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Rozdział 10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę czy oferta jest ważna tzn. wpłynęła w terminie i jest kompletna oraz czy spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wyboru oferty spośród tych, które spełniać będą wszystkie warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia, zastosowane zostaną następujące kryteria:

1. Kryterium - cena*- waga 100%

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium (najniższa cena) otrzyma maksymalną ilość punktów (100). Pozostałym wykonawcom przypisane zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:

najniższa ofertowa cena brutto
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena badanej oferty brutto

* Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2. Sposób oceny ofert
Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej komisja będzie kierować się przesłanką określoną w kryterium oceny ofert.
1) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz,
z zastrzeżeniem ppkt 2, ppkt 3 i ppkt 4 niniejszego rozdziału, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany jej treści.
2) Przed szczegółową oceną ofert Zamawiający określi, czy każda z ofert: jest kompletna, spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia, nie zawiera oczywistych omyłek pisarskich, nie zawiera omyłek rachunkowych.
3) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawców, których oferta została poprawiona.
4) Zamawiający poprawia w tekście oferty inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty zawiadamiając o tym Wykonawcę. Wykonawca powinien wyrazić zgodę na poprawienie innej omyłki. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wyraził zgody na poprawienie omyłki.
5) W przypadku, gdy okaże się, iż oferty najkorzystniejsze przedstawiają taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych wyznaczając jednocześnie termin na ich złożenie.

Jeżeli do wyznaczonego terminu nie wpłynie żadna oferta spełniająca wszystkie wymagane kryteria Zamawiającego, Zamawiający dokona wyboru spośród nadesłanych ofert kierując się maksymalną możliwą zgodnością oferty z warunkami wymienionymi w specyfikacji i ceną zaproponowaną w ofertach.

Rozdział 11. Formalności, które powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

1. Zamawiający wybierze ofertę, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wynikach oceny, ze wskazaniem najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko i adres wykonawcy.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje dotyczące wyboru oferty na własnej stronie internetowej www.psonibiskupiec.pl.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla
się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. W przypadku rozwiązania umowy z instytucją finansującą Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania, o czym zostanie poinformowany oferent.

Rozdział 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdział 13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

1. Umowa zostanie zawarta według projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania o cenę.
2. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego.
3. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
4. W przypadku, gdy jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy który będzie korzystał z podwykonawców umowa w sprawie zamówienia zostanie uzupełniona o zapisy o odpowiedzialności za działania podwykonawców jak
za swoje własne, procedury zgłoszenia i konieczności wyrażenia zgody przez zamawiającego na umowę z podwykonawcą, sposobie rozliczenia z podwykonawcą.

Rozdział 14. Informacja o podwykonawcach
1. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, o ile dysponują odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia.

Rozdział 15. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Uwagi:
Rozdział 16. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu, ul. Gdańska 1, 11 -300 Biskupiec, tel.: (89) 506 50 60, email: kontakt@psonibiskupiec.pl, (dalej: Stowarzyszenie).

CEL I PODTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Przeprowadzenie postępowania ofertowego, zawarcie umowy i jej realizacja. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest obowiązkowe.

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Podane dane osobowe będziemy przetwarzać przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia postępowania ofertowego.

INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH:
W celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez nas systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, żądania sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw prosimy kontaktować się ze Stowarzyszeniem za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Stowarzyszenia lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@psonibiskupiec.pl
Może Pani/Pan również wznieść skargę dotyczącą przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@psonibiskupiec.pl lub wskazanym wyżej adresie Stowarzyszenia.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.