Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc opieki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc opieki

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA GOSTYCYN
ul. Bydgoska 8
89-520 Gostycyn
powiat: tucholski
TEL. 523367310, tel. 523367318
inwestycje@gostycyn.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Gostycyn
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL. 523367310, tel.
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe w ramach projektu:
"Utworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc opieki w Żłobku ,,Motylek" w Gostycynie"
w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
,,Maluch+" 2022-2029 Dofinansowane przez Unię Europejską - NextGenerationEU
11.2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Tytuł projektu: "Utworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc opieki w Żłobku ,,Motylek" w Gostycynie"
11.2.2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wyposażenie żłobka w meble do sali zabaw i szatni oraz inne akcesoria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
Parametry podane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi dla poszczególnych urządzeń.
Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji umowy był fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak montaż, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.

CPV: 39150000-8

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert : 14 maja 2024r.
2. Miejsce składania ofert pisemnych
Ofertę należy złożyć pod adresem: Urząd Gminy w Gostycynie Ul. Bydgoska 8,
89-520 Gostycyn
Oferty w wersji elektronicznej należy wysyłać na adres e-mail: inwestycje@gostycyn.pl, lub gostycyn@las.pl

Miejsce i termin realizacji:
1. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany maksymalnie w terminie do 31.07.2024r.
2. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Planowany termin podpisania umowy - III kwartał 2024r.

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
Umowa zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty przez Zamawiającego.
II.2.3 Warunki
1. Termin związania ofertą: 30 dni.
2. Z postępowania wyklucza się:
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający wykluczy:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006") i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014") albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
5 . W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8 . Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 Wykonawca składa na formularzu ofertowym.
4. Sposób przygotowania oferty: a) Forma pisemna
Ofertę sporządzoną w języku polskim, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej:
Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: ,,"Utworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc opieki w Żłobku ,,Motylek" w Gostycynie- wyposażenie"
b) Forma elektroniczna
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe.
5. Kompletna oferta musi zawierać:
o Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
o Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
o Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
o W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
6. Oferty należy złożyć w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania przez Zamawiającego, przy czym termin 10 dni kalendarzowych biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania ofertowego i kończy się z upływem ostatniego dnia.
7. Oferta na wykonanie zadań powinna zawierać co najmniej:
a) cenę
b) opis przedmiotu zapytania ofertowego
c) termin realizacji
d) wypełniony załącznik nr 2, 3
e) oferta powinna być sporządzona w języku polskim
8. W przypadku, gdy złożone przez Oferenta dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w niniejszym zapytaniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
9. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.
10. Oferty, jakie wpłyną po terminie, zostaną zwrócone do Oferentów bez ich oceny jako nieważne. II.4. Tryb rozpatrzenia ofert:
1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia ofert.
2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
3. Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.
4. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu - zgodnie z zasadą konkurencyjności -
przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje mailowo Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę, która została wybrana.
II.5. Kryteria oceny ofert:
1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto (100%)
Cena brutto - waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium ,,Cena brutto" będzie przyznawana według poniższego wzoru: Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie
2. Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena brutto. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach
SEKCJA III: INFORMACJE DODATKOWE
Inne istotne postanowienia
Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy.
Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane.

Zamawiający informuje, że w przypadku nieotrzymania minimum 1 ważnej oferty w terminie określonym w pkt. II.3.1 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców/Dostawców poprzez zamieszczenie informacji na stronie Bazy Konkurencyjności. Zamawiający informuje, iż obok formy pisemnej dopuszcza porozumiewanie się z Dostawcami/Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania zapytania ofertowego bez podawania przyczyn. III.2.Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach równoważnych do wymienionych w załączniku nr 1. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez zamawiającego w zapytaniu. Wykonawca winien przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do sprzętu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający informuje, iż w przypadku, jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe lub nazwy, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określonego przez producenta.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także transport i wniesienie, montaż sprzętu w siedzibie placówek wymienionych dla poszczególnych części.
III.2. Finansowanie projektu:
Zamawiający informuje, że projekt realizuje z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat w ramach MALUCH +2022-2029.
Termin płatności faktury: do 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
III.3.Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji jakości
Minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości (liczony od dnia odbioru towaru przez zamawiającego) wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin rękojmi i gwarancji jakości.
III.4 Pozostałe informacje
Wszelka korespondencja w formie pisemnej związana z przygotowaniem i złożeniem ofert musi być doręczona do Zamawiającego na adres:
Urząd Gminy w Gostycynie ul. Bydgoska 8 , 89-520 Gostycyn
lub drogą elektroniczną na adres email inwestycje@gostycyn.pl, lub gostycyn@las.pl
Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o zamówieniach publicznych.
Pytania techniczne należy kierować do:
p. Alicji Sobkiewicz tel. 515-530-970, (w godz. 7:30-15:30) , e-mail dyrektor@zlobekmotylekgostycyn.pl
Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach.
III.5. Istotne dla stron postanowienia umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe.

Kontakt:
W sprawach formalnych należy kontaktować się z p. Iwoną Śpica nr tel. 523367318 lub na adres e-mail inwestycje@gostycyn.pl (w godz. 7:30-15:30)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.