Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6302z ostatnich 7 dni
23067z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomieszczeń biurowych w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń biurowych w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
al. Zwycięstwa 1
98-200 Sieradz
powiat: sieradzki
gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz.
Prace remontowe prowadzone będą w pomieszczeniach biurowych położonych w piwnicy, na parterze i na I piętrze. W związku z tym, iż przedmiot umowy wykonywany jest w czynnym budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu i Sądu Rejonowego w Sieradzu, Zamawiający zakłada się etapowanie robót, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wypłacane jest po wykonaniu całości przedmiotu umowy:
etap 1 - pomieszczenia: 53, 103a, 108, 108a, 108b,
etap 2 - pomieszczenia: 26, 29, 30,
etap 3 - pomieszczenia: 51, 56, 114a, 123, 128,
etap 4 - pomieszczenia: pokój ławników, centrali telefonicznej, szatni ochrony, 13, 16, 52
1) Zakres robót przewiduje :
a) naprawa ścian po wykuciach, naprawa spękań tynków;
b) wykonanie ścianki działowej pomiędzy pokojami 108a i 108b - zamurowanie drzwi;
c) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych;
d) przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki z płytek wraz z wykonaniem cokolików;
e) tynkowanie ścian;
f) demontaż starych sufitów podwieszanych z paneli metalowych;
g) montaż sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z wypełnieniem z tworzyw z włókien mineralnych;
h) przeniesienie gniazd elektrycznych i internetowych;
i) roboty malarskie.
2) W zakres robót wchodzi wykonanie robót towarzyszących i zabezpieczeniowych:
a) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej ;
b) zabezpieczenie gniazd instalacji logicznej, elektrycznych, elementów instalacji ppoż, itp;
c) przenoszenie mebli;
d) wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych.
3) Szczegółowy zakres robót dla każdego etapu określa Przedmiar Robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45450000-6, 45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00312767, OF. 261.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e41173b3-0c3a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Porozumiewanie się zamawiającego z
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę
procesu udzielania zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej ,,Systemem" dostępny pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl.Pozostałe informacje zostały określone w SWZ i załączniku nr 8 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-24 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/)

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OF. 261.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu, al. Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz.
Prace remontowe prowadzone będą w pomieszczeniach biurowych położonych w piwnicy, na parterze i na I piętrze. W związku z tym, iż przedmiot umowy wykonywany jest w czynnym budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu i Sądu Rejonowego w Sieradzu, Zamawiający zakłada się etapowanie robót, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wypłacane jest po wykonaniu całości przedmiotu umowy:
etap 1 - pomieszczenia: 53, 103a, 108, 108a, 108b,
etap 2 - pomieszczenia: 26, 29, 30,
etap 3 - pomieszczenia: 51, 56, 114a, 123, 128,
etap 4 - pomieszczenia: pokój ławników, centrali telefonicznej, szatni ochrony, 13, 16, 52
1) Zakres robót przewiduje :
a) naprawa ścian po wykuciach, naprawa spękań tynków;
b) wykonanie ścianki działowej pomiędzy pokojami 108a i 108b - zamurowanie drzwi;
c) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych;
d) przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki z płytek wraz z wykonaniem cokolików;
e) tynkowanie ścian;
f) demontaż starych sufitów podwieszanych z paneli metalowych;
g) montaż sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z wypełnieniem z tworzyw z włókien mineralnych;
h) przeniesienie gniazd elektrycznych i internetowych;
i) roboty malarskie.
2) W zakres robót wchodzi wykonanie robót towarzyszących i zabezpieczeniowych:
a) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej ;
b) zabezpieczenie gniazd instalacji logicznej, elektrycznych, elementów instalacji ppoż, itp;
c) przenoszenie mebli;
d) wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych.
3) Szczegółowy zakres robót dla każdego etapu określa Przedmiar Robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg wzoru przedstawionego w tabeli:
LP = A + B , gdzie
KRYTERIUM RANGA (%)
A Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium - cena oferty 60
B Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium - okres gwarancji 40
LP Maksymalna liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100
1) Kryterium - cena oferty:
cena oferowana minimalna brutto
A = ------------------------------------------------ x 100 x 60% = ..... pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2) Kryterium okres gwarancji - przy ocenie ofert w kryterium okres gwarancji Zamawiający będzie oceniał zaoferowaną gwarancję na wykonane prace związane z remontem pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu, al. Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz:
Gb - Gmin
B = ---------------- x 100 x 40% = ........ pkt.
Gmax - Gmin
gdzie:
Gb - okres gwarancji określony w badanej ofercie
Gmax -maksymalny, dopuszczalny okres udzielonej gwarancji (Gmax = 60 m-cy);
Gmin - minimalny, dopuszczalny okres udzielonej gwarancji (Gmin = 24 m-cy);
Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji = 60 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 40 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 40%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancji.
W przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie okres udzielonej gwarancji będzie krótszy niż 24 miesiące, zamawiający uzna, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy.
W przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie okres udzielonej gwarancji będzie dłuższy niż 60 miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40,00 pkt.".
W przypadku nie podania informacji o okresie udzielonej gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące i przyzna 0 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 300.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda w zakresie prac remontowych obejmujących pokoje biurowe
UWAGA! Jedna robota budowlana to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal są wykonywane roboty odpowiadające postawionemu warunkowi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 2 ppkt 4), wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (rodzaju), dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie - zgodnie z ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
5) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje urządzenia i inne elementy równoważne jest zobowiązany złożyć opis rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdziale IV pkt. 10 i 11 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w Rozdziale VIII pkt 3 SWZ.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg wzoru przedstawionego w tabeli:
LP = A + B , gdzie
KRYTERIUM RANGA (%)
A Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium - cena oferty 60
B Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium - okres gwarancji 40
LP Maksymalna liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100
1) Kryterium - cena oferty:
cena oferowana minimalna brutto
A = ------------------------------------------------ x 100 x 60% = ..... pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2) Kryterium okres gwarancji - przy ocenie ofert w kryterium okres gwarancji Zamawiający będzie oceniał zaoferowaną gwarancję na wykonane prace związane z remontem pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu, al. Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz:
Gb - Gmin
B = ---------------- x 100 x 40% = ........ pkt.
Gmax - Gmin
gdzie:
Gb - okres gwarancji określony w badanej ofercie
Gmax -maksymalny, dopuszczalny okres udzielonej gwarancji (Gmax = 60 m-cy);
Gmin - minimalny, dopuszczalny okres udzielonej gwarancji (Gmin = 24 m-cy);
Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji = 60 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 40 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 40%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancji.
W przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie okres udzielonej gwarancji będzie krótszy niż 24 miesiące, zamawiający uzna, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy.
W przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie okres udzielonej gwarancji będzie dłuższy niż 60 miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40,00 pkt.".
W przypadku nie podania informacji o okresie udzielonej gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące i przyzna 0 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-22

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.