Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: MAWI - Wiśniewski Andrzej
Leśnikowska 41
18-100 Łapy
powiat: białostocki
604590996
andrzej.mawi@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189283
Województwo: podlaskie
Miasto: Łapy
Wadium: ---
Nr telefonu: 604590996
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FEPD.01.05-IZ.00-0056/23 - Wdrożenie innowacji produktowej w przedsiębiorstwie MAWI

Część 1
Zakup ładowarki ze specjalistyczną łyżką przesiewającą

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą wraz z dostawą o parametrach nie gorszych od wskazanych w Zapytaniu.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać następujące parametry (nie gorsze niż):
A) parametry techniczne ładowarki:
? Fabrycznie nowa maszyna rok produkcji nie starszy niż 2023
? moc silnika powyżej 200kW (270 KM),
? silnik wysokoprężny zgody z normą ,,Stage V" - silnik producenta ładowarki
? pojemność silnika powyżej 6,5l
? Masa całkowita maszyny w przedziale 18-22 t
? napęd na 4 koła
? Mechanizm różnicowy z automatycznym ograniczeniem poślizgu
? Skrzynia biegów typu Powershift - 5 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu
? Udźwig: powyżej 6t
? Koła w rozmiarze 23 R25 L3
? Klimatyzowana kabina
? Kamera wsteczna z ekranem min 8"
? Standardowe ramię podnoszące , układ kinematyczny typu ,,Z"
? Sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą Joysticków
? Układ automatycznego smarowania ( centralne smarowanie)
? Dodatkowe sterowanie elektryczne układem skrętnym ładowarki za pomocą Joysticka w podłokietniku
? Wysokość do przegubu łyżki ( maks. Wysokość wysypu) min. 4100 mm.
? Osprzęt:
o łyżka z lemieszem o poj. 3,5 m3
o łyżka przesiewająca dostosowana do przesiewanie i recyklingu humusu
? Wentylator silnika z możliwością zmiany kierunku obrotów, regulowaną prędkością i trybem automatycznym
? Światła robocze Led na kabinie , 4 z przodu, 4 z tyłu
? Podgrzewane lusterka wsteczne
? Instrukcja w języku polskim
B) Parametry techniczne specjalistycznej łyżki przesiewającej:
? Napęd hydrauliczny - linia hydrauliczna dwukierunkowa do obsługi łyżki przesiewającej
? Przesiewanie na zasadzie obracanego bębna
? Możliwość pracy bębna w obu kierunkach - podłączenie pod linię dwukierunkową
? Kosz wykonany z hardoxu o grubości min, 8 mm, kosz zbudowany z wymiennych paneli,
? Średnica kosza min 1500 mm
? Amortyzacja kosza
? Ładowność co najmniej 2,3 m3
? Szerokość lemiesza zbierającego nie mniej niż 2 m

CPV: 31158000-8

Dokument nr: 2024-68545-189283, 1/1.5/MAWI/2024

Otwarcie ofert: 3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia naboru, a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, wybrany oferent zostanie dodatkowo poinformowany indywidualnie.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-15
3. Sposób składania ofert, informacje dodatkowe
1. Ofertę należy złożyć poprzez system Baza Konkurencyjności (BK2021) (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/)
w terminie do dnia 15.05.2024 r.,

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
białostocki
Gmina
Łapy
Miejscowość
Łapy

Wymagania:
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym, a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie, za pomocą BK2021.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dopuszcza się złożenie oferty w dwóch wersjach językowych, lecz w przypadku rozbieżności decydująca jest polska wersja językowa.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferta powinna być ważna minimum 60 dni od dnia jej złożenia.
7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania.
9. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
4. Oferta powinna:
? być opatrzona pieczątką firmową (jeśli Oferent taką posiada);
? posiadać datę sporządzenia;
? zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP;
? zawierać specyfikację szczegółową przedmiotu zamówienia;
? zawierać termin dostawy (wyrażony w tygodniach lub poprzez podanie daty dostawy);
? powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta;
? zawierać pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy;
? wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email.
Wykonawca powinien przedłożyć:
- Ofertę cenową zgodnie ze wzorem formularza ofertowego - Załącznik 1
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2
- Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4
- Szczegółową specyfikację - ofertę
- Inne załączniki wymagane do ważności ofert, np. pełnomocnictwo
5. Harmonogram realizacji zamówienia
Oferent jest zobowiązany do wskazania w ofercie rzeczywistego terminu realizacji zamówienia. Oczekiwany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia to nie później, niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Przez realizację należy rozumieć dostawę zamówienia potwierdzoną protokołem odbioru końcowego.
Okres gwarancji
12 miesięcy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie emaila.
d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
e) Gdy zaistnieją okoliczności będące wynikiem działania siły wyższej (np. wynikających z wystąpienia epidemii COVID-19 lub innych zagrożeń).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Formularz ofertowy - Załącznik 1
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2
- Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4
- Szczegółowa specyfikację - ofertę
- Inne załączniki wymagane do ważności ofert, np. pełnomocnictwo
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia podstępowania.
2. Dodatkowe warunki
1) Podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo są wykluczone z postępowania.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3) Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej wymienione i opisane powyżej założenia dot. ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą.
4) W przypadku rozbieżności pomiędzy deklarowanymi i faktycznymi parametrami, które podlegały ocenie punktowej Zamawiający może jednostronnie wypowiedzieć umowę zażądać zwrotu poniesionych opłat.
5) W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Wykonawcom/Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający:
- informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian,
- przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian
- unieważnia postępowanie ofertowe i ogłasza ponownie po uzupełniniu braków i błędów.
7) Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
8) Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń dotyczących poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
9) Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Wykonawcę/Oferenta do ich uzupełnienia.
10) Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania.
11) W przypadku uzupełniania oferty termin ostatecznej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przedłużony odpowiednio o czas od daty wezwania Wykonawcy/Oferenta do uzupełnienia oferty, do daty otrzymania uzupełnienia przez Zamawiającego.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
13) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-07
Data ostatniej zmiany
2024-05-07 14:59:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena według następującego wzoru:
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich rozpatrywanych ofert / cena netto zaoferowana w badanej ofercie) x waga kryterium
Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania podatkowe związane
z transgranicznym nabywaniem towarów i usług.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja według następującego wzoru:
Liczba punktów = (okres oferowanej gwarancji w ofercie badanej / najdłuższy okres oferowanej gwarancji spośród wszystkich rozpatrywanych ofert) x waga kryterium
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Wiśniewski
tel.: 604590996
e-mail: andrzej.mawi@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.