dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17-go Marca 20 82-200 Malbork powiat: malborski tel. 261536200, fax. 261536275, tel. 261536726, tel. 261536789 22blt.przetargi@ron.mil.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261536200, fax. |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku- postępowanie II Nazwa zadania: ,,Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku- postępowanie II" 2 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, która polegać będzie na wykonaniu 2 razy w roku konserwacji i napraw Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do Zaproszenia: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia, - Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2 do Zaproszenia, - Dokumentacja Techniczno-Ruchowa - Załącznik nr 3 do Zaproszenia, - Instrukcja i procedury dotyczące obsługi pompowni pożarowej- Załącznik nr 4 do Zaproszenia - Projekt umowy - Załącznik nr 5 do Zaproszenia. - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 6 do Zaproszenia CPV: 50413200-5 Dokument nr: 22.BLT.SZP.2612.30.2024 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.05.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w budynku nr 12. Składanie ofert: 12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami wybranym poniżej sposobem: ? ? osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Kancelaria Jawna Budynek nr 1, pokój nr 118 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork; z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.30.2024 w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie skanu dokumentów - plik pdf) ? w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 14.05.2024 r. o godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 7. Termin realizacji zmówienia: Termin realizacji zamówienia - dotyczy każdej części: - od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r., - usługa konserwacji wykonywana jest dwukrotnie w roku obowiązywania umowy w terminie do 31 maja oraz do 25 października 2024 r. 8. Miejsce świadczenia usługi: Usługa będzie wykonywana na lotnisku w Krasnołęce (Malbork) gdzie znajdują się trzy składy MPS wyposażone w stałe wodno-pianowe instalacje gaśnicze dotyczące zadania pn: Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku. Wszelkie prace i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30. Wymagania: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego 1 Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone. 5. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. 3 Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, b) Nie podlegają wykluczeniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3 zdolności technicznej lub zawodowej: ? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2023 r. poz. 1497) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r., wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu oraz wykazami braku podstaw wykluczenia: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 8 do zaproszenia Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca, - każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), - podwykonawca (jeżeli dotyczy). 5. Obowiązki Wykonawcy: ? Wymagania w stosunku do osoby wykonującej usługę: a) posiadanie niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia; b) dysponowania osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; ? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. ? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. ? Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. ? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. ? Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. ? W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. ? Złożenie wniosków o wystawienie przepustek osobowych i samochodowych do Dowódcy 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku, ? Wykonawca na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, zobowiązany jest wystąpić o przepustkę zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu przepustkowego dla firm zewnętrznych realizujących zadania na terenach kompleksów wojskowych. Do wykazu niezbędne są dane osób, które będą wykonywały prace tj.: imię i nazwisko, nazwę i numer dowodu tożsamości, czasookres oraz miejsce i rodzaj wykonywanej pracy, a także nazwę firmy. W przypadku pojazdów należy podać czasookres i miejsce wykonywanej pracy, markę pojazdu oraz numer rejestracyjny. W dniu zakończenia umowy przepustki osobowe okresowe i samochodowe należy zdać do Sekcji Ochrony Fizycznej. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. Zamawiający informuje, że podstawą do wstępu cudzoziemców na teren kompleksów wojskowych przed przystąpieniem do realizacji umowy jest otrzymanie pozwolenia jednorazowego na wstęp na teren chroniony obiektów wojskowych w wyniku uzyskania pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego poprzez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub otrzymanie jednorazowego pozwolenia wydanego przez Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojonych (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r., poz. 177). Zamawiający zastrzega, że procedura wyrażenia zgody na realizację umowy przez pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego może potrwać około miesiąca. Z powyższego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane ze zmianą terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego. ? 9. Kryteria oceny ofert Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: cena. KRYTERIUM ,,CENA OFERTY" /A/ - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia). cena najniższa brutto* A = x 100 pkt x 100% cena oferty badanej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania. 2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w Formularzu ofertowym. 3. Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza ofertowego nie została określona wartością 0,00 zł, skutkować będzie to odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby wartość była podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwota wykazana w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: ? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół; ? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę; 5. Oferta musi być podana w PLN cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku. 6. Cena brutto ma zawierać podatek VAT. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT. 10. Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji. 11. Sposób przygotowania oferty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia 2) wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 8 do Zaproszenia Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie; 2) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty; 3) poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich; 4) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego wybrano jako najkorzystniejszego od podpisania umowy; 5) odwołania postępowania bez podawania przyczyn (podstawa prawna art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego); 6) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo zamówień publicznych" (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605). 16. Inne: 1) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego. 2) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. 3) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów: ? opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy; ? świadectwo ukończenia szkolenia uprawniające do konserwacji SSP System Sygnalizacji Pożaru firmy POLON ALFA; ? uprawnienia elektryczne SEP kategorii Eksploatacyjnej i Dozorowej do 1kV; ? świadectwo uprawniające do ingerowania w system SRW na poziomie prac konserwacyjnych od firmy AGAT IT; ? certyfikaty autoryzacyjne na wykonywanie czynności związanych z badaniami, przeglądami, konserwacją urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w składach MPS lotniska. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel: 261-536-216, fax:261-536-275; ? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod numerem telefonu 261 536 287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku", sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.30.2024 ? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________________ 1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 13. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: sprawy merytoryczne - pan Zdzisław Marcinkowski Sekcja Infrastruktura tel. 261536726 sprawy proceduralne - pani Monika Arentewicz Sekcja Zamówień Publicznych tel. 261536789 |
© eurobudowa.pl 2004-2024