Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17-go Marca 20
82-200 Malbork
powiat: malborski
tel. 261536200, fax. 261536275, tel. 261536726, tel. 261536789
22blt.przetargi@ron.mil.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261536200, fax.
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku- postępowanie II
Nazwa zadania: ,,Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon Alfa
na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku- postępowanie II"
2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, która polegać będzie na wykonaniu
2 razy w roku konserwacji i napraw Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu
ppoż. Polon Alfa na terenie składów MPS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz warunki zamówienia zostały
określone w załącznikach do Zaproszenia:
- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
- Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2 do Zaproszenia,
- Dokumentacja Techniczno-Ruchowa - Załącznik nr 3 do Zaproszenia,
- Instrukcja i procedury dotyczące obsługi pompowni pożarowej- Załącznik nr 4 do
Zaproszenia
- Projekt umowy - Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 6 do Zaproszenia

CPV: 50413200-5

Dokument nr: 22.BLT.SZP.2612.30.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.05.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
mieszczącej się w budynku nr 12.

Składanie ofert:
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami
wybranym poniżej sposobem:
?
?
osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres:
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Kancelaria Jawna
Budynek nr 1, pokój nr 118
ul. 17 Marca 20
82 - 200 Malbork;
z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.30.2024
w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
(w formie skanu dokumentów - plik pdf)
?
w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
(w
formie
elektronicznej
(opatrzoną
kwalifikowanym
podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym
lub elektronicznym podpisem osobistym).
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 14.05.2024 r. o godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin realizacji zmówienia:
Termin realizacji zamówienia - dotyczy każdej części:
- od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.,
- usługa konserwacji wykonywana jest dwukrotnie w roku obowiązywania umowy
w terminie do 31 maja oraz do 25 października 2024 r.
8. Miejsce świadczenia usługi:
Usługa będzie wykonywana na lotnisku w Krasnołęce (Malbork) gdzie znajdują się trzy
składy MPS wyposażone w stałe wodno-pianowe instalacje gaśnicze dotyczące zadania
pn: Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon
Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Wszelkie prace i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą
wykonywane w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30.

Wymagania:
postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie
z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego
w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
5. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części.
3 Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu,
b) Nie podlegają wykluczeniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:
? Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2023 r. poz. 1497) z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone
w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r., wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust.
1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom,
oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub
dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca
wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy
konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu
stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu oraz wykazami braku podstaw
wykluczenia:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania zgodnie
z załącznikiem nr 8 do zaproszenia
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca,
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli
dotyczy),
- podwykonawca (jeżeli dotyczy).
5. Obowiązki Wykonawcy:
? Wymagania w stosunku do osoby wykonującej usługę:
a) posiadanie niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia do wykonywania prac
będących przedmiotem zamówienia;
b) dysponowania osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do realizacji
przedmiotu zamówienia;
? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
? Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
? Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu
drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów
mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych
doraźnie przez osobę koordynującą.
? Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność
w tym zakresie.
? W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg
Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia
do stanu pierwotnego na własny koszt.
? Złożenie wniosków o wystawienie przepustek osobowych i samochodowych
do Dowódcy 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku,
? Wykonawca na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, zobowiązany jest
wystąpić o przepustkę zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu przepustkowego
dla firm zewnętrznych realizujących zadania na terenach kompleksów wojskowych.
Do wykazu niezbędne są dane osób, które będą wykonywały prace tj.: imię
i nazwisko, nazwę i numer dowodu tożsamości, czasookres oraz miejsce i rodzaj
wykonywanej pracy, a także nazwę firmy. W przypadku pojazdów należy podać
czasookres i miejsce wykonywanej pracy, markę pojazdu oraz numer rejestracyjny.
W dniu zakończenia umowy przepustki osobowe okresowe i samochodowe należy
zdać do Sekcji Ochrony Fizycznej.
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac.
Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań
konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną.
Zamawiający informuje, że podstawą do wstępu cudzoziemców na teren kompleksów
wojskowych przed przystąpieniem do realizacji umowy jest otrzymanie pozwolenia
jednorazowego na wstęp na teren chroniony obiektów wojskowych w wyniku
uzyskania pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu
Wojskowego poprzez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub otrzymanie
jednorazowego pozwolenia wydanego przez Dowództwo Generalne Rodzajów Sił
Zbrojonych (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji
nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021r. w sprawie
organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz.
MON z 2021 r., poz. 177).
Zamawiający zastrzega, że procedura wyrażenia zgody na realizację umowy
przez pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego może potrwać około
miesiąca. Z powyższego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane
ze zmianą terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami
wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego.
?
9. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: cena.
KRYTERIUM ,,CENA OFERTY" /A/ - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu
ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia).
cena najniższa brutto*
A =
x 100 pkt x 100%
cena oferty badanej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi
ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania.
2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w Formularzu
ofertowym.
3. Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza ofertowego nie została
określona wartością 0,00 zł, skutkować będzie to odrzuceniem oferty.
4. Zamawiający wymaga, aby wartość była podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc
po przecinku. Kwota wykazana w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół;
? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę;
5. Oferta musi być podana w PLN cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cena brutto ma zawierać podatek VAT.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej
przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
10. Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez
cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
11. Sposób przygotowania oferty
Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia
2) wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia -
Załącznik nr 8 do Zaproszenia
Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta
powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie;
2) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty;
3) poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich;
4) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy,
którego wybrano jako najkorzystniejszego od podpisania umowy;
5) odwołania postępowania bez podawania przyczyn (podstawa prawna art. 701 § 3
Kodeksu Cywilnego);
6) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia
zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo
zamówień publicznych" (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605).
16. Inne:
1) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
2) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi
ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana
umowa.
3) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu kopie dokumentów:
? opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy;
? świadectwo ukończenia szkolenia uprawniające do konserwacji SSP System
Sygnalizacji Pożaru firmy POLON ALFA;
? uprawnienia elektryczne SEP kategorii Eksploatacyjnej i Dozorowej do 1kV;
? świadectwo uprawniające do ingerowania w system SRW na poziomie prac
konserwacyjnych od firmy AGAT IT;
? certyfikaty autoryzacyjne na wykonywanie czynności związanych z badaniami,
przeglądami, konserwacją urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się
w składach MPS lotniska.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork,
tel: 261-536-216, fax:261-536-275;
? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod
numerem telefonu 261 536 287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Konserwacja i naprawy Systemu Wczesnego Reagowania oraz systemu ppoż. Polon
Alfa na terenie składów MPS w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku",
sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.30.2024
? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art.
74 ust. 1 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
?
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________________
1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1).
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
13. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:
sprawy merytoryczne
- pan Zdzisław Marcinkowski Sekcja Infrastruktura tel. 261536726
sprawy proceduralne
- pani Monika Arentewicz Sekcja Zamówień Publicznych tel. 261536789

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.