Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont schodów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont schodów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mercus Logistyka Sp. z o.o
ul. Kopalniana 11
59-101 Polkowice
powiat: polkowicki
https://oneplace.marketplanet.pl/zapytania-ofertowe-przetargi/-/rfp/view/1782832/remont-schodow-zewnetrznych-lubin-kosciuszki-15a
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont schodów zewnętrznych Lubin Kościuszki 15a

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://oneplace.marketplanet.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert
10.05.2024 | 14:00

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja
59-101 Polkowice

Wymagania:
Opis zapytania
Opis zapytania:
Mercus Logistyka sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach 59-100 ul. Kopalniana 11 zwraca się z prośbą o podanie ceny netto w systemie oraz dołączenie oferty na załączonym formularzu ofertowym dla robót związanych z remontem okładziny schodów zewnętrznych (wymiana płytek) zlokalizowanych na terenie bazy w Lubinie przy ul. Kościuszki 15a.
Wykonawca winien podać cenę robót na załączonym formularzu ofertowym. W zakres prac wchodzi:
1 demontaż istn. płytek,
2 skucie warstwu zaprawy klejowej
3. montaż nowych płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie klejowej o podwyższonej odporności na czynniki zewnętrzne,
4. Wykonanie fug,
5. Wywóz i utylizacja płytek i gruzu,
6. posprzątanie po robotach.
Kryterium oceny - najniższa wartość.
Wizja lokalna jest wymagana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z operatorem postępowania.
Prace należy wykonać w sposób zabezpieczający normalne funkcjonowanie obiektów na terenie Bazy Mercus Logistyka w miejscu prowadzenia robót. Prace zostaną wykonane w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników i klientów, zgodnie z wewnętrznymi zasadami BHP i ppoż panującymi na obiektach Mercus Logistyka oraz na oddziałach KGHM PM S.A. - Lubin ul. Kościuszki 15a.
Całość prac należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z Warunkami technicznymi wykonania robót oraz przepisami i wymogami branżowymi.
Zamawiający zastrzega możliwość:
- zmiany lub odwołania postępowania w sprawie zamówienia (przetargu),
- zmiany lub odwołania warunków udziału w postępowaniu, o czym powiadomi Oferentów niezwłocznie po wprowadzeniu zmian lub o odwołaniu warunków,
- unieważnienia lub zamknięcia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny,
- przeprowadzenia aukcji elektronicznej i/lub negocjacji jako dogrywki.
Postanowienia zamówienia
* PŁATNOŚĆ: 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury,
* GWARANCJA:
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty:
- Na roboty budowlano-montażowe - 3 lata od daty odbioru końcowego
* TERMIN REALIZACJI: 30 dni od daty otrzymania zamówienia
* Kary za nieterminowe wykonanie zamówienia:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu 0,5% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia, licząc od daty określonej w zamówieniu jako termin wykonania. Za odstąpienie od zamówienia z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Zamawiający może obciążyć Wykonawcę zamówienia karą umowną w wysokości 10% wartości zamówienia netto,
o Wykonawca wystawi fakturę VAT do 7 dni od daty dokonanego z wynikiem pozytywnym odbioru zamówienia oraz doręczy oryginał faktury do siedziby Zamawiającego. Należność płatna będzie po wykonaniu i pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni, liczonym od daty wpływu faktury do siedziby spółki Mercus Logistyka. Przez dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za realizację Przyjmującemu zamówienie wynagrodzenie na rachunek bankowy wskazany na prawidłowo wystawionej fakturze VAT, przy czym numery rachunków bankowych Przyjmującego zamówienie, wskazane na fakturze VAT są:
- przypisane do prowadzonej działalności gospodarczej i umożliwiają płatność w ramach mechanizmu podzielonej płatności (split payment);
- znajdują się w elektronicznym wykazie podatników VAT, prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
W przypadku, gdy wskazane na wystawionej fakturze rachunki bankowe nie są ujęte w wykazie, o którym mowa powyżej, Zamawiający może bez ponoszenia negatywnych konsekwencji wstrzymać płatność i zażądać wskazania rachunku bankowego ujawnionego w wykazie podatników VAT Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, umożliwiającego dokonanie płatności w mechanizmie podzielonej płatności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do regulowania płatności w ramach mechanizmu podzielonej płatności (split payment).
Załączniki do postępowania:
o Ogólne warunki realizacji i rozliczeń Zamówienia/Zlecenia robót budowlano-montażowych w Mercus

Kontakt:
Kontakt z zamawiającym możliwy jest poprzez platformę OnePlace

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.