Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. +48 61 646 33 44, fax +48 61 820 17 09
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 61 646 33 4
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa postępowania:
Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych
polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych i rowerów wraz z budową oświetlenia i
usunięciem kolizji elektroenergetycznych przy Ul. Srebrnej, Małoszyńskiej i Grotkowskiej
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych
polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych i rowerów wraz z budową oświetlenia i
usunięciem kolizji elektroenergetycznych przy Ul. Srebrnej, Małoszyńskiej i Grotkowskiej oraz bieżącym i
końcowym rozliczeniem budowy.
Wartość robót wynosi ok. 960 000,00 zł brutto, w tym:
? Branża drogowa: ok. 570 000,00 zł;
? Branża elektroenergetyczna i oświetlenie: 167 000,00 zł,
? Branża zieleń: 185 000,00 zł.
Uprawnienia inspektora nadzoru reguluje ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Do podstawowych obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy w szczególności:
a) przekazanie terenu budowy wykonawcy robót,
b) kontrola sporządzonych przez wykonawcę robót dokumentów:
- projektu organizacji ruchu,
- programu zapewnienia jakości,
- harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykazu podstawowych materiałów zastosowanych przy rozbudowie drogi,
c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
d) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
f) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
g) przygotowanie dokumentów w celu zgłoszenia do państwowego organu nadzoru budowlanego
zakończenia budowy i zgłoszenie do państwowego organu nadzoru budowlanego zakończenia
budowy
zgodnie
z wymogami Prawa Budowlanego oraz wystąpienie o wydanie zgody na użytkowanie obiektu
(jeżeli zgłoszenie i zgoda na użytkowanie obiektu są wymagane),
h) potwierdzanie faktycznie oraz sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek,
i) kontrola dostarczonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót, a przewidywanych w przepisach lub
umowie z wykonawcą robót dokumentów niezbędnych do dokonania oceny prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy oraz dołączonych atestów i certyfikatów,
j) wydawanie opinii dotyczących stwierdzonych w toku czynności odbioru lub nadzoru wad lub braków
nadających lub nie nadających się do usunięcia,
k) bieżąca kontrola dotycząca tempa realizacji robót w stosunku do harmonogramu zgodnie z zapisami
umowy zawartej z wykonawcą na wykonanie robót,
l) przedstawianie Zamawiającemu opinii (w formie pisemnej) dotyczących ewentualnych robót
dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych,
m) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót
w stosunku do dokumentacji projektowej,
n) sprawdzanie poprawności sporządzania przez wykonawcę dokumentów rozliczeniowych przy
odbiorach częściowych i odbiorze końcowym inwestycji,
o) nadzór nad wykonaniem robót przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i terminowym, zgodnie
z harmonogramem robót,
p) potwierdzanie dokumentów rozliczeniowych w ramach nadzoru inwestorskiego,
q) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej dla wszystkich robót (w tym
zanikających) obejmującej etap przed realizacją, w trakcie i po zakończeniu realizacji zadania,
r) informowanie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na
budowie nieprawidłowościach,
s) nadzór nad usunięciem przez wykonawcę robót wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji (na
podstawie odrębnego zlecenia),
t) sporządzania raportów co dwa tygodnie - z postępów robót budowlanych w formie elektronicznej wraz
ze zdjęciami. Raporty należy przesłać na adres e-mail: iri@zdm.poznan.pl
u) sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia o prawidłowo zabezpieczonej
zieleni
zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie www.zdm.poznan.pl/pl/wytyczne-zdm-do-
projektowania
w dokumencie ,,Wytyczne do projektowania, ochrony oraz pielęgnacji zieleni".
v) przed przekazaniem terenu Inspektor zobowiązuje się sporządzić protokół z oględzin terenu, opisujący
stan terenu, w szczególności drzew i krzewów wymagających ochrony wraz z dokumentacją
fotograficzną.
w) Inspektor zobowiązuje się do przeprowadzania regularnych przeglądów stanu zdrowotnego roślin i ich
zabezpieczeń przed oddziaływaniem prac budowlanych - minimum co 2 tygodnie lub na wezwanie
Zamawiającego, przeglądy należy udokumentować na odrębnym raporcie. Raport z załączoną
dokumentacją fotograficzną należy przesłać na adres e-mail: iri@zdm.poznan.pl

Dokument nr: ZDM-IRI.342.30.2024.1

Otwarcie ofert: 12. Data i godz. otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024r. o godz. 14:00 w Zarządzie Dróg Miejskich w Poznaniu.

Specyfikacja:
4. Adres pod którym umieszczony jest opis przedmiotu zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Zakładka: ,,Zamówienia Publiczne", dalej: ,,Zamówienia poniżej 130 tys. złotych"

Składanie ofert:
10. Miejsce i sposób złożenia ofert
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą
zadania i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z
zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego. Wykorzystując drogę
elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty
do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
11. TERMIN SKŁADANIA ofert: Oferty należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
7. Czas trwania zamówienia:
rozliczenia budowy.
od dnia podpisania Umowy do odbioru etapu 1 i Etapu 2 oraz
Za termin realizacji Umowy przyjmuje się czas realizacji robót budowlanych polegających na budowie
parkingu dla samochodów osobowych i rowerów wraz z budową oświetlenia i usunięciem kolizji
elektroenergetycznych przy Ul. Srebrnej, Małoszyńskiej i Grotkowskiej licząc od dnia podpisania Umowy
do dnia odbioru Etapu 1 i Etapu 2.
Orientacyjny termin realizacji robót budowlanych i robót w zakresie zieleni:
Etap 1 Realizacja robót budowlanych
a) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu - między 24 czerwca 2024 r. a 28 czerwca
2024 r.,
b) roboty budowlane - prowadzone w okresie wakacyjnym między 28 czerwca 2024 r.
a 30 sierpnia 2024 r.,
c) zakończenie etapu 1 - do 50 dni od zakończenia robót budowlanych.
Etap 2 Wykonanie robót w zakresie zieleni
d) wykonanie robót w zakresie zieleni (nasadzenie zieleni) - do dnia 10 listopada 2024
r.
e) zakończenie etapu 2 - do 25 listopada 2024 r.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca winien dysponować do wykonania zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie
kwalifikacje i uprawnienia, w tym:
Inspektor branży drogowej (koordynator) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, i aktualny wpis na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz prowadzenie działalności gospodarczej.
Inspektor branży elektrycznej - winien posiadać uprawnienia budowlane w minimum
ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego.
Inspektor Nadzoru Terenów Zielonych - posiadający uprawnienia branżowe Inspektora Nadzoru
Terenów Zieleni.
Inspektor branży drogowej pełni funkcję koordynatora w Zespole Inspektorów Nadzoru.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pod warunkiem posiadania odpowiedniego
doświadczenia i uprawnień.
Zespół Inspektorów Nadzoru zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami
Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym przez dokument:
,,Procedura funkcjonowania nadzoru inwestorskiego w ZDM", który dostępny jest na stronie internetowej
https://zdm.poznan.pl/pl/obowiazki-inspektora-nadzoru.
Przez nadzór stały i ciągły rozumie się pobyt na terenie budowy Inspektorów nadzoru inwestorskiego w
miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
Inspektor nadzoru zobowiązuje się stawiać na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas
wykonywania robót wymagających nadzoru.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykonali lub wykonywali w sposób
nienależyty,
w szczególności niezgodnie z przepisami Prawa budowlanego, wcześniej udzielone zamówienia w
zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego.
W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału Oferenci, którzy ze względu na powiązania kapitałowe lub
osobowe z Wykonawcą - RDR Sp. z o.o. z siedzibą w Czerwonaku (62-004) przy ul. Kasztanowej 7, dla
przedmiotowego zadania nie zapewniają bezstronności i niezależności w ramach pełnionej funkcji
inspektora nadzoru. W celu weryfikacji wskazanej powyżej przesłanki odrzucenia oferty Oferent, którego
oferta zastanie oceniona, jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie złożyć oświadczenie zgodnie z
załącznikiem nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: najniższa cena brutto.
W przypadku zawarcia umowy podwykonawczej, jednym z załączników do faktury będzie oświadczenie
podwykonawcy o braku zaległości finansowych wynikających z przedmiotowej Umowy.
Faktury będą płatne przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto
wskazane na fakturze.
Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:
MIASTO POZNAŃ
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
W przypadku wystawienia faktury elektronicznej, musi ona zostać przesłana za pośrednictwem Platformy
Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym oraz zawierać następujące dane:
NABYWCA:
Miasto Poznań
Pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
NIP: 2090001440
ODBIORCA:
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
GLN: 5907459620368
Faktury elektroniczne można przesyłać na następujący adres mailowy: faktury@zdm.poznan.pl.
W umowach, zamówieniach lub innych dokumentach potwierdzających warunki transakcji zawieranych
z wykonawcami będącymi podatnikami VAT należy umieszczać zapisy, w których w razie obligatoryjnej
metody podzielonej płatności:
a. Wykonawca oświadczy, że rachunkiem rozliczeniowym będzie wskazany w umowie i na
fakturze numer rachunku bankowego,
b. Jeśli wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego nie będzie rachunkiem
rozliczeniowym, zamawiający wstrzyma płatności do czasu wskazania przez wykonawcę
prawidłowego numeru rachunku bankowego, o czym zamawiający poinformuje
wykonawcę,
c. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec wykonawcy w przypadku zapłaty
należności umownych po terminie, spowodowanej nieposiadaniem lub niewskazaniem
rachunku rozliczeniowego.
Do faktury należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie Umowy - protokół odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość odrębnej płatności
za poszczególne zakresy określone w przedmiocie zamówienia.
W przypadku, gdy z powodu działania lub zaniechania działania przez Inspektora nadzoru inwestorskiego
nastąpi szkoda po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia
odszkodowania na zasadach ogólnych.
6. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
8. Warunki uczestnictwa: Oświadczenie - Formularz ofertowy o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu.
9. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZDM-IRI.342.30.2024

Kontakt:
3. Nazwa komórki, osoba do kontaktu:
Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Wilczak 17,
Żaneta Fronc, tel. 885 956 674, zfronc@zdm.poznan.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.