Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1293z dziś
7583z ostatnich 7 dni
24348z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wciągników ręcznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wciągników ręcznych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Zamkowa 10
43-178 Ornontowice
powiat: mikołowski
(+48) 71 787 35 34, 32 769 8969, 32 769 8320, 32 769 8571, 32 769 8961
przetargi@budryk.jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ornontowice
Wadium: 5 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji: Zakup i
JSW S.A. KWK ,,Budryk"
dostawa
wciągników
ręcznych
na
potrzeby
oddziałów
6. Lista produktów
Lp.Nazwa produktuIlośćJednostka
miary
1.Zakup i dostawa wciągników ręcznych na potrzeby oddziałów
JSW S.A. KWK ,,Budryk"1pakiet

Dokument nr: 55/B/2024

Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 22.05.2024 r. godz. 11:00

Składanie ofert:
9. Terminy
TERMIN SKŁADANIA ofert: 15.05.2024 r. godz. 14:00
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
?
w formie pisemnej - przez dostarczenie bądź przesłanie w zaklejonej kopercie z dopisanym
numerem aukcji i tematem postępowania wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres:?
JSW S.A. KWK ,,Budryk", Ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice w Wydziale Zamówień i Umów,
piętro III, pokój nr 309, budynek Dyrekcji (Zakład Główny).
w formie wiadomości e-mail jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze
wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej
przetargi@budryk.jsw.pl
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć : Oferta do postępowania 55/B/2024

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonaniaTermin realizacji przedmiotu zamówienia: do 45 dni od daty podpisania umowy.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna.

Wymagania:
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące
po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego
poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu
na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego
lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału
w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników
postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne ( np. problemy z logowaniem).
UWAGA !!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut
przed rozpoczęciem aukcji bez wykonania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga
odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Procedury określającej sposób postępowania
przetargowego oraz zawierania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane, dostawy środków
trwałych, których wartość nie przekracza 100 000,00 zł netto w jednym postępowaniu w JSW S.A. KWK
,,Budryk" (Zarządzenie nr 8/2024 Dyrektora KWK ,,Budryk" z dnia 12.01.2024 r.)"
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 769 89 69, +48 32 769 83 20.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie
internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
przetargi@budryk.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@budryk.jsw.pl (załączają do wiadomości
mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe
pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań technicznych w niniejszym
postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena
8. Reguły
UwagiAukcja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom.
Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta
z najniższą ceną.
Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej.
Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu
na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku
licytacji.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
2. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.
3. Podstawą do wystawiania faktury VAT będzie protokół odbioru.
4. Rozliczenia między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
5. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.
6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
JSW S.A. KWK ,,Budryk", ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice.
17. Warunki udziału
I.Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto)
na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod
adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II.Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert:
Wysokość wadium: 5 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem
pocztowym): konto JSW S.A. KWK ,,Budryk", ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice -
numer konta: 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719, z dopiskiem: ,,Wadium do aukcji 55/B/2024",
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie środków pieniężnych odpowiadających
kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
? w kasie drobnicowej na terenie kopalni KWK ,,Budryk" - brama towarowa zostanie złożony
oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
? oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej:
przetargi@budryk.jsw.pl,
? oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji
ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: przetargi@budryk.jsw.pl.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta) w przypadku gdy:
- Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy lub uniemożliwił jej zawarcie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca pomimo ponownego wezwania nie prześle pakietu w wyznaczonym terminie
lub nie wypełni wszystkich pozycji pakietu lub wypełni je nieprawidłowo lub wypełni je w sposób
taki, że suma poszczególnych pozycji przekracza kwotę uzyskaną w toku Postępowania,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, której treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 20 ust. 2 lit. b ,,Procedury...".
Kasa drobnicowa na terenie kopalni KWK ,,Budryk" - brama towarowa.
Kasa czynna w godz. 620-1000 oraz 1100-1350.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości
odpowiadającej wartości wadium, jest możliwe:? w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
? w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez
CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium
w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności
niewymagalne,
z terminem
płatności
najwcześniej
przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości.
W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń Zobowiązań) stosowne
oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden
egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW
S.A. - Sekcja Rozliczeń Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną
kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl.
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są:
Pani Dorota Siedlaczek, nr tel.: 32 756 4882,
Pani Bożena Temich, nr tel.: 32 756 4716
Pani Barbara Wolak, nr tel.: 32 756 4739.
Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia
potwierdzony przez pracownika CUW.
Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
III.
Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć
Umowę Spółki.
4. W przypadku, gdy Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. 2 składa ich odpowiedniki wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Oferenta zagranicznego wszystkie
dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski oraz poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania oferenta.
5. Jeżeli Oferent działa przez Pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie
poświadczoną za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem oferty składanej elektronicznie jako skan
oferty sporządzonej w formie pisemnej.
6. W przypadku, gdy złożona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub
notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
7. Instrukcja obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia oraz paszport wciągnika
8. Wykaz w formie jednorazowej usługi lub wielu usług dla prac odpowiadających swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres
działalności jest krótszy, to za ten okres) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto.
Referencje powinny zawierać wartości wykonanych usług, przedmioty, daty wykonania i dane
podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana.
9. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez KRZG podziemnych zakładów górniczych, na
rzecz których wskazane w wykazie usługi były wykonane potwierdzają, że zostały one wykonane
należycie.
10. Deklarację zgodności WE/UE.
11. Dokument gwarancji / jakości.
12. Dokumentacja dla wciągników przeznaczonych do pracy w warunkach dołowych.
1.
2.
3.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wskazanego przez Zamawiającego jako dzień
składania ofert.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania
bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
przetargi@budryk.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono
licytację.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie
do postanowień Procedury.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów:
Barbara Czyż (KWK Budryk) - 32 769 8969; Katarzyna Gluch (KWK Budryk) - 32 769 8320
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Ryszard Barczyk, tel.: 32 769 8571, email: rbarczyk@budryk.jsw.pl
Mirosław Honisz, tel.: 32 769 8961, e-mail: mhonisz@budryk.jsw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.