Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie przez usług stacjonarnej łączności telefonicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie przez usług stacjonarnej łączności telefonicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
powiat: Katowice
dztech@sum.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług stacjonarnej łączności telefonicznej w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych na terenie miast Katowice, Sosnowiec, Zabrze i Bytom.
Szczegółowe informacje w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach stanowiących integralną część niniejszego zapytania tj.:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - zał. nr 2
2) Wykazie numerów dla poszczególnych lokalizacji - zał. nr 3.1
3) Zestawieniu traktów, linii i pakietów DDI wg lokalizacji - zał. nr 3.2
4) Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 4
5) Wzorze umowy - zał. nr 5

Składanie ofert:
Termin złożenia oferty: do 16.05.2024 r.
2. Oferty należy złożyć drogą e-mailową pod adres dztech@sum.edu.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji : od dnia 06.07.2024 r. do dnia 30.06.2025 r.

Wymagania:
Przed złożeniem oferty należy wnikliwie zapoznać się z treścią w/w dokumentów. W niniejszych dokumentach zawarto wszelkie niezbędne informacje konieczne do przygotowania oferty cenowej.

Wszelkie materiały montażowe niezbędne do realizacji przedmiotowej Umowy zapewnia Wykonawca na własny koszt.

UWAGA: Istnieje możliwość dokonania wizji na obiektach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Panem Krzysztofem Aptekorz - tel. 32 208 88 80
Termin wizji: ustalany indywidualnie z osobą wskazaną do kontaktu nie później niż do dnia składania ofert. Z uwagi na obowiązujące przepisy wewnętrzne Uczelni, w trakcie wizji osoby uczestniczące zobowiązane są do podania swoich danych osobowych tj. imienia, nazwiska i telefonu kontaktowego.

W przypadku nie wzięcia udziału w wizji lokalnej celu w prawidłowej kalkulacji usług, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonej oferty.
Prawidłowo złożona oferta cenowa winna zawierać poniższe zaparafowane dokumenty:
1) Formularz ofertowy - zał. nr 1
2) Specyfikacja asortymentowo-cenowa - zał. nr 2
3) Wykaz numerów dla poszczególnych lokalizacji -zał. nr 3.1
4) Zestawienie traktów, linii i pakietów DDI wg lokalizacji - zał. nr 3.2
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 4
6) Wzór umowy - zał. nr 5
7) Wykaz usług - zał. nr 6
8) Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - zał. nr 7
9) Lista kontrolna - powierzenie przetwarzania danych osobowych - zał. nr 8
10) Zaświadczenie o wpisie do CEiDG lub odpis z KRS

Oferta cenowa winna zawierać:
- ogólną wartość netto, podatek VAT oraz ogólną wartość brutto wyrażonymi w PLN, zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową,
- termin usunięcia usterki/awarii w formie zdalnej (max. 1 godz.),
- termin usunięcia usterki/awarii w przypadku konieczności fizycznego przybycia serwisanta (max. 2 godz.).
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY
1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt od momentu rozpoczęcia do momentu zakończenia realizacji usługi.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonywał co najmniej 2 usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dołączył kopie listów referencyjnych potwierdzających wykonane usługi.
3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do niniejszego zapytania ofertowego podpisane załączniki. Brak któregokolwiek załącznika uznany będzie za ofertę nieważną.
4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do niniejszego zapytania ofertowego dokumenty formalne Wykonawcy, t.j.: zaświadczenie o wpisie do CEiDG lub odpis z KRS.

V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (ogólna wartość brutto dla przedmiotu zamówienia zgodnie z Formularzem ofertowym).
2. Ceny podane w ofercie są stałe.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
1. Małgorzata Rakoczy - kwestie formalno-prawne
Dział Techniczny
tel. 32 208 35 19; e-mail: malgorzata.rakoczy@sum.edu.pl
2. Krzysztof Aptekorz - kwestie techniczne - tel. 32 208 88 80

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.