Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Tadeusza Kościuszki
Stanisława Pigonia 2
31-230 Kraków
powiat: Kraków
sp58@mjo.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, Ul. Stanisława Pigonia 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną robót polegających na wymianie instalacji elektrycznych i niskoprądowych wraz z wyposażeniem w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Krakowie przy Ul. Stanisława Pigonia 2 w zakresie:
- demontażu istniejących instalacji obejmujących wszystkie pomieszczenia II piętra,
- wymiany instalacji elektrycznych (nN i niskoprądowych) w części budynku obejmującej wszystkie pomieszczenia II piętra wraz z wymianą i montażem: opraw oświetleniowych, kamer, osprzętu elektroinstalacyjnego, rozdzielnic,
- wymiany rozdzielnicy głównej budynku zlokalizowanej na parterze budynku,
- wymiany szafy rack GPD wraz z wyposażeniem na parterze budynku,
- wymiany linii WLZ, od rozdzielnicy głównej budynku do rozdzielnic zlokalizowanych na II piętrze budynku (TP2, TK, PV),
- doprowadzenia od szafy rack GPD do szaf rack (SD2, SK) na II piętrze budynku linii okablowania strukturalnego i światłowodowego,
- montażu i uruchomienia centralki systemu dzwonkowego,
- przywrócenia wszystkich pomieszczeń, w których będą prowadzone w/w prace do stanu pierwotnego (należy uzupełnić bruzdy, tynki, pomalować ściany i sufity we wszystkich pomieszczeniach, malowaniu podlegać będą całe pomieszczenia, w których przewidziano w/w prace (wszystkie sufity i ściany), należy wykonać naprawę wszystkich zniszczeń, pęknięć, innych ubytków powstałych podczas prac).

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00314855, SP58/ZP/1/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d93b1d-06ec-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) poczty elektronicznej - adres e-mail: zampubl5@mcoo.krakow.pl
2. Dotyczy pkt "informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej służącej m.in. do elektronicznego składania ofert.
3. Szczegółowe informacje zawiera rozdz. IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje wynikający z RODO obowiązek informacyjny w SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-24 09:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP58/ZP/1/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną robót polegających na wymianie instalacji elektrycznych i niskoprądowych wraz z wyposażeniem w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Krakowie przy ul. Stanisława Pigonia 2 w zakresie:
- demontażu istniejących instalacji obejmujących wszystkie pomieszczenia II piętra,
- wymiany instalacji elektrycznych (nN i niskoprądowych) w części budynku obejmującej wszystkie pomieszczenia II piętra wraz z wymianą i montażem: opraw oświetleniowych, kamer, osprzętu elektroinstalacyjnego, rozdzielnic,
- wymiany rozdzielnicy głównej budynku zlokalizowanej na parterze budynku,
- wymiany szafy rack GPD wraz z wyposażeniem na parterze budynku,
- wymiany linii WLZ, od rozdzielnicy głównej budynku do rozdzielnic zlokalizowanych na II piętrze budynku (TP2, TK, PV),
- doprowadzenia od szafy rack GPD do szaf rack (SD2, SK) na II piętrze budynku linii okablowania strukturalnego i światłowodowego,
- montażu i uruchomienia centralki systemu dzwonkowego,
- przywrócenia wszystkich pomieszczeń, w których będą prowadzone w/w prace do stanu pierwotnego (należy uzupełnić bruzdy, tynki, pomalować ściany i sufity we wszystkich pomieszczeniach, malowaniu podlegać będą całe pomieszczenia, w których przewidziano w/w prace (wszystkie sufity i ściany), należy wykonać naprawę wszystkich zniszczeń, pęknięć, innych ubytków powstałych podczas prac).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót budowlanych, których dotyczy niniejsze ogłoszenie (zwanych dalej robotami podobnymi) tj. zamówień obejmujących wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Krakowie przy ul. Stanisława Pigonia 2 wymianę instalacji elektrycznych i niskoprądowych wraz z wyposażeniem na 1 piętrze, parterze oraz w piwnicy budynku.
Warunki na jakich zostanie udzielone każde zamówienie na roboty podobne:
Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku posiadania środków na realizację oraz gdy Wykonawca będzie realizował roboty w terminie (jeżeli zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji), zrealizował (jeżeli zamówienie na roboty podobne zostanie udzielone po wykonaniu zadania podstawowego) i z należytą starannością prowadzi bądź zakończył prace zamówienia podstawowego. Wykonawca zapewni standard nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym. Strony w wyniku negocjacji uzgodnią cenę wykonania zamówienia obejmującego roboty podobne.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków:
Warunek
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponować następującą osobą:
- Kierownik robót elektrycznych (pełniący funkcję kierownika budowy) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą PB w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy PB, rozumie przez to również inne ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy realizacji budynków o kubaturze przekraczającej 1000 m3, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przez realizację budynków rozumie się budowę budynków jak również inne roboty budowlane wykonywane w ramach obiektów tego typu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia załączane do oferty razem z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ:
1) Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 1.1 do SWZ);
2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
Uwaga:
(1) Zapis pkt 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
(2) Zapis pkt 3-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dotyczy wymagań nie wykazanych w pozostałej części ogłoszenia:
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.