Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Barska 28/30
02-315 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 391 82 15
zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 391 82 15
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zwracamy się z prośbą o składanie ofert
w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza
kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) na:
Dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego
Inspektoratu Pracy w Warszawie
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych fabrycznie
nowych,
wyprodukowanych
przez
producenta
sprzętu
do
którego

przeznaczone, pełnowartościowych wykonanych z nowych elementów, wcześniej
nieużywanych,
nieregenerowanych,
nierefabrykowanych,
bez
śladów
uszkodzenia, pochodzących z bieżącej produkcji, wolne od wad fizycznych
i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczeniem nazwy
producenta, nazwy (typ, symbol) materiału posiadające wszelkie zabezpieczenia
szczelności zbiorników z tonerem oraz zabezpieczenia szczelności kaset
atramentowych i innych materiałów eksploatacyjnych. Oferowane produkty
muszą
spełniać
specyfikacjom
wymagane
technicznym
prawem
oraz
normy,
posiadać
odpowiadać
wymagane
określonym
prawem
atesty
bezpieczeństwa i certyfikaty.
1.2. DOSTAWA materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w pkt. 1.1 następować
będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień Zamawiającego określających dla
każdej partii towaru - jego rodzaj i ilość, w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia
następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.1.3. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne określone
w formularzu cenowym na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty ich
dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego oraz formularz cenowy, który jest załącznikiem do formularza oferty.
1.5. Wykonawca zobligowany jest przedstawić w formularzu cenowym ceny brutto dla
wszystkich pozycji zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, nawet gdy
Zamawiający określił ilość danego rodzaju materiału wpisując w kolumnie ilość
opakowań ,,0".
1.6. Ilości materiałów eksploatacyjnych
- wskazane w formularzu cenowym
(załączniku do formularza ofertowego) są określone szacunkowo i będą służyły
do obliczenia ceny oferty i zapewnienia ich porównywalności. Zamawiający
zastrzega, iż nie zobowiązuje się do zakupu każdego rodzaju materiałów oraz ich
ilości wskazanej w formularzu cenowym. Rodzaj i ilości są szacunkowe będą
ulegały
zmianie
w
zależności
od
faktycznych
potrzeb
Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości danego
rodzaju materiału eksploatacyjnego (nawet gdy Zamawiający określił ilość danego
rodzaju materiału pierwotnie wpisując w kolumnie ilość opakowań ,,0") w ramach
łącznej maksymalnej ceny z podatkiem VAT w zł (brutto) wskazanej przez
Wykonawcę w ofercie. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia
w terminie obowiązywania umowy lub do wyczerpania maksymalnego łącznego
wynagrodzenia z podatkiem VAT w zł (brutto);
1.7. W razie realizacji umowy w wymiarze mniejszym niż szacunkowo określono
w
formularzu
cenowym,
Wykonawcy
nie
przysługują
w
stosunku
do
Zamawiającego żadne roszczenia dotyczące dokonania zakupu uzupełniającego

Dokument nr: WA-ROR-A.213.1.134.2024.2, WA-24-43409

Składanie ofert:
3. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do 14.05.2024 r. do godz. 11:00;

Wymagania:
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonanie zamówienia określono - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego w terminie
12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
3.1. Oferta powinna zawierać:
2a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 oraz formularz cenowy stanowiący
załącznik do formularza oferty wraz z danymi Wykonawcy do kontaktu (nazwa,
adres, adres e-mail, nr telefonu itp.);
b) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika to bezpośrednio
z załączonych dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie
ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw).
3.2. Sposób i forma przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej, podpisaną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę lub osoby upoważnione do
podpisania oferty albo podpisać własnoręcznie, sporządzić skan dokumentu
i w takiej formie przesłać e-mailem;
b) ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl.
W nazwie pliku z ofertą lub w nazwie wiadomości e-mail należy wpisać: ,,Oferta na
dostawę materiałów eksploatacyjnych dla PIP OIP";
c) Zamawiający dopuszcza złożenie kopii oferty jako skanu, podpisanej przed
sporządzeniem skanu przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty;
d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
e) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy, których wzory znajdują się
w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego (Formularz cenowy, Formularz oferty).
Oferta musi zawierać co najmniej wszystkie informacje i oświadczenia wymagane
we wzorze Formularza oferty i Formularza cenowego;
f) cena oferty z podatkiem VAT musi obejmować całkowity koszt wykonania
zamówienia wynikający z zakresu i sposobu realizacji jego przedmiotu, czyli sumę
wartości wszystkich pozycji, wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym
załącznik do formularza oferty;
g) oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy, której umocowanie wynika z odpowiedniego rejestru. W przypadku,
gdy oferta będzie podpisana przez inną osobę, należy do oferty załączyć
3pełnomocnictwo, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby lub osób do
podpisania oferty.
h) Zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych aktualny odpis z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile są
dostępne
pod
określonymi
adresami
internetowymi
ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych.
i) w przypadku braku dostępności dokumentów, o których mowa w pkt h) lub jeśli
informacje o Wykonawcy, np. w zakresie jego reprezentacji, nie zostały
zaktualizowane w rejestrze znajdującym się w dostępnej elektronicznej bazie
danych, należy złożyć wraz z ofertą stosowny aktualny dokument rejestrowy firmy
Wykonawcy (KRS/CEiDG).
j) w związku z wejściem w życie w dniu 16.04.2022 r. Ustawy z dnia 13.04.2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.,
poz. 835) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego treść znajduje się
w punkcie 7 w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. W przypadku podlegania
wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w ustawie z dnia 13.04.2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.,
poz. 835), Wykonawca zobowiązany jest do zmiany treści oświadczenia
wskazanego w pkt 7 formularza ofertowego.
4. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
4.1. Oświadczenia,
wnioski,
zawiadomienia
oraz
informacje
Zamawiający
oraz Wykonawca przekazują pocztą elektroniczną;
4.2. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować drogą elektroniczną
na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl, nie później niż do
dnia 12.05.2024 r.
4.3. Pytania
i
odpowiedzi
zostaną
udostępnione
na
stronie
internetowej
Zamawiającego na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe;
4.4. Po upływie terminu wskazanego w pkt 4.2. Zamawiający nie jest zobowiązany do
udzielenia odpowiedzi;
44.5. Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
będzie
przesłana
drogą
elektroniczną do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zostanie
udostępniona
na
stronie
internetowej
Zamawiającego
na
której
zostało
zamieszczone zapytanie ofertowe.
5. ZASADY UZUPEŁNIANIA OFERTY I POPRAWIANIA OMYŁEK W OFERTACH
5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia oferty poprzez składanie
odpowiednich wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych;
5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania, w tym
zmiany terminu składania ofert. Informacja o zmianie treści zapytania lub terminu
składania ofert zostanie udostępniona na stronie prowadzonego postępowania.
5.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania, a treścią
udzielonych odpowiedzi,
jako obowiązującą
należy przyjąć treść pisma
zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego;
5.4. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się i uwzględnić w ofercie treści udzielonych
odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania zadane przez Wykonawców;
5.5. Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełniania braków
formalnych
w
ofercie
lub
możeżądaćwterminiewyznaczonym
oczywistychomyłek
wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych
od
Wykonawcy
przez
Zamawiającego;
5.6. Zamawiający
ma
prawo
do
poprawy
pisarskich
i rachunkowych oraz innych omyłek wynikających z niezgodności oferty
z zapytaniem;
5.7. Zamawiający przyjmie jako prawidłowe ceny z podatkiem VAT w złotych
wyszczególnione w ofercie;
5.8. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. O złożeniu
oferty w terminie decyduje data i godzina wpłynięcia oferty pocztą elektroniczną
na adres e-mail;
5.9. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca;
55.10. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania Umowy, może
być ona zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych
będzie najkorzystniejsza;
5.11. W sprawach nieujętych w zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy
kodeksu cywilnego.
6. ZASADY ODRZUCANIA OFERT
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
a) będzie niezgodna z zapytaniem ofertowym,
b) zostanie złożona po terminie,
c) Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub nie uzupełni dokumentów w terminie
określonym przez Zamawiającego,
d) będzie podpisana przez osobę nieumocowaną, niemożliwa do odczytania ze
względu na jej zaszyfrowanie albo nieprawidłowe (,,podwójne") opatrzenie
podpisem elektronicznym;
8. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do
zapytania ofertowego.
69. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z ofertą to 30 dni od daty terminu składania ofert.
10. ODWOŁANIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega, iż może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia
w każdym czasie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec
Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia

Uwagi:
7. KRYTERIUM OCENY OFERT DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów
i przypisanego im znaczenia (wagi):
7.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące
kryterium, przypisując mu wagę procentową:
- cena brutto - 100%
7.2. Sposób oceny ofert:
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium: cena brutto - waga kryterium 100 %,
Ocena ofert dokonywana będzie wg następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
PC = ---------------------------------------------- x 100 pkt
cena oferty badanej brutto

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.