Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja uszkodzonego przepustu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja uszkodzonego przepustu

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26-006 Nowa Słupia
powiat: kielecki
https://platformazakupowa.pl/transakcja/924404
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Nowa Słupia
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RGI.ZO.271.35.2024 Modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko Proszę wpisać cenę za zakres prac zawarty w zapytaniu. 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 924404, RGI.ZO.271.35.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/924404
Składania : 17-05-2024 12:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Nowa Słupia dn.08.05.2024 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 413178743
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE- szacowanie wartości zamówienia
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia
Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) zapraszam do złożenia szacunku cenowego na:
Modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko
Zadanie finansowane z funduszu sołeckiego miejscowości Jeziorko na 2024 r.
2. Zakres prac obejmuje:
Przedmiar - modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko
Lp.
Rodzaj wykonywanych robót.
Miara.
Ilość.
Cena netto.
Wartość netto.
1.
Organizacja ruchu i oznakowanie robót wraz z ustawieniem zapór.
Kpl.
1,00
2.
Wycięcie i zerwanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową przy pomocy koparek podsiębiernych.
m3
15,20
3.
Przekierowanie cieku wodnego do jednej z istniejących rur betonowych .
szt.
1,00
5.
Usunięcie jednej strony uszkodzonych rur betonowych wraz z wywozem urobku.
m3
3,00
6.
Przygotowanie ławy z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy 0,15x1x7,0 m. pod rurę PP fi 1000mm. wraz z jej ułożeniem - Rura wykonawcy.
mb.
7,00
7.
Opsypka rury piaskiem wraz z zagęszczeniem warstwowym.
m3
3,00
8.
Przekierowanie cieku wodnego za pomocą koparek do nowo ułożonej rury PP.
szt.
1,00
9.
Usunięcie drugiej strony uszkodzonych rur betonowych wraz z wywozem urobku.
m3
3,00
10.
Przygotowanie ławy z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy 0,15x1x 7m pod drugą rurę PP fi 1000mm wraz z jej ułożeniem - Rura wykonawcy
mb.
7,00
11.
Opsypka rury piaskiem wraz z zagęszczeniem warstwowym.
m3
3,00
12.
Wykonanie warstwy podbudowy z klińca drogowego 0-63mm. wraz z zagęszczeniem (gr. warstwy 20cm. po zagęszczeniu).
m3
7,60
13.
Wykonanie warstwy nośnej podbudowy z kruszywa 0-31,5 wraz z zagęszczeniem (gr. warstwy 10cm. po zagęszczeniu.)
m3
3,80
14.
Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltu o grubości 4 cm
m2
38,00
15.
Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltu o grubości 4 cm
m2
38,00
16.
Profilowanie i czyszczenie rowu na wlocie i wylocie przepustu wraz z odwozem urobku.
mb.
20,00
17.
Obmurowanie rur przy istniejących przyczółkach
kpl.
4,00
18.
Wysypanie poboczy kruszywem 0-31,5
m3
2,00
Razem netto
VAT 23%
Razem brutto
Wszystkie pozycje cenowe zawierają koszty materiałów wraz z transportem i robocizną.
WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem szacunku cenowego zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania zamówienia.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia: 20.08.2024 r.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030, Luiza Dudzic 413178775
4 . Miejsce i termin złożenia szacunku cenowego :
Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Szacunek cenowy należy złożyć w terminie; do dnia: 17.05.2024 do godziny 12:00.
Wykonawcy składający szacunek cenowy są związani jego treścią przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
5. Pozostałe informacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego szacunku cenowego
c) unieważnienie postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienie postępowania bez wyboru oferty.
d) Negocjacji z Wykonawcami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych szacunkach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
e) Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
f) Jeśli w złożonych szacunkach cenowych cena będzie mieściła się kwocie , którą Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia to szacowanie ceny może zakończyć się podpisaniem umowy ze składającym szacunek cenowy.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych szacunków cenowych Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6. Klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia,
o inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Słupia jest Katarzyna Gruszka, kontakt: adres e-mail: katarzyna.gruszka@cbi24.pl
o Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozeznania rynku w trybie ,,Zapytania ofertowego" i udzielenia zamówienia na przedmiot zapytania,
o Pani/Pana dane nie są przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa
o Pani/ Pana dane mogą być publikowane na stronie internetowej Zamawiającego lub na stronie platformy zakupowej dla zamówień prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia
o Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz w celach archiwizacyjnych przez okres 5 lat
o Ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
o Podane przez Panią/Pana dane są warunkiem udziału w postępowaniu.
o Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji oraz profilowaniu.
Składając szacowanie ceny Wykonawca potwierdza zapoznanie się z powyższą klauzulą.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji zawarty zapytaniu Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 60 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26-006 Nowa Słupia
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.