Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem obrotowych krzeseł biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi ul. Traugutta 25 90-113 Łódź powiat: Łódź tel.: 42 66-50-370, fax: 42 66-50-371, tel.: 42 665 03 75 zampubreg@lodz.rdos.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 42 66-50-370, |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę wraz z montażem obrotowych krzeseł biurowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi (Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ze względu na jego wartość poniżej 130 000 zł - art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.) II. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem obrotowych krzeseł biurowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), formularz ofertowy oraz wzór umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1, 2, 3 do zapytania. Dokument nr: ZA.230.2.2024.EB Składanie ofert: VI. Termin i sposób składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną do 14 maja 2024 r. na adres e-mail: zampubreg@lodz.rdos.gov.pl. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 2. W temacie wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na dostawę wraz z montażem obrotowych krzeseł biurowych". Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia: maj 2024 r. 3. Miejsce dostawy zamówienia: siedziba Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi przy Ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, piętro 12. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty mailowej. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych o pracy, w godz.ch 8:00-15:00. Wymagania: IV. Warunki udziału w zamówieniu: Nie dotyczy. V. Sposób przygotowania ofert: 1. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania, 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, a następnie zeskanowana i przesłana na adres mailowy wskazany w zapytaniu. VII. Sposób obliczenia ceny: 1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Montaż krzeseł powinien być uwzględniony w cenie zaproponowanej przez Wykonawcę. 3. Wyliczenia ceny należy dokonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. Wartość cenową należy wpisać w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. IX. Postanowienia umowy: 1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania X. Informacje dodatkowe: 1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 2. Zamawiający w ofercie poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany oraz unieważnienia zapytania na każdym jego etapie. Zamawiający niezwłocznie zamieści powyższe informacje na stronie internetowej. 5. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. 6. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona. 7. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi posiada certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskiem, zgodny z rozporządzeniem EMAS. W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z treścią Polityki Środowiskowej oraz aktualną Deklaracją Środowiskową, dostępną na stronie: https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/system-ekozarzadzania-i-audytu-emas . Uwagi: VIII. Kryteria oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Lp. 1. 2. 3. 4. Nazwa kryterium Cena Waga kryterium (%) 100 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone w następujący sposób: Cena oferty najtańszej Liczba punktów = x 100 Cena oferty badanej Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Zamawiający zastrzega, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w zapytaniu. XI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 2021.74.35 z 25.05.2018) oraz ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, e-mail: sekretariat@lodz.rdos.gov.pl; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi następuje za pomocą adresu e-mail: iod@lodz.rdos.gov.pl; 3) przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania w zakresie dokonania wydatków oraz realizacji zawartej umowy; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902); 5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp i wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje: a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych; b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) w zakresie wynikającym z przepisów - prawo do ograniczenia przetwarzania; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych, jeśli jej zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 8) każdej osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przedmiotowym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Kontakt: XII. Osoby upoważnione do kontaktów: Paulina Kropa Zespół Organizacyjno-Administracyjny, Kadr i Zamówień Publicznych tel.: 42 665 03 75, e-mail: paulia.kropa@lodz.rdos.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024