Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji fotowoltaicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
Kościuszki 20/22
88-200 Radziejów
powiat: radziejowski
radziejow@umradziejow.pl
https://umradziejow.logintrade.net/zapytania_email,164634,ab1a36a67080fee7ea270af69dc563a6.html
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Radziejów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,, Budowa instalacji fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Radziejowie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w Radziejowie, a w szczególności:
a) dostawę, montaż i uruchomienie 4 sztuk instalacji fotowoltaicznych w następujących budynkach użyteczności publicznej:
o Miejski Zespół Szkół w Radziejowie przy Ul. Szkolna 28, 88-200 Radziejów o mocy 49,68kWp;
o Oddział Przedszkolny przy Ul. Szkolnej 28B, 88-200 Radziejów o mocy 21,16kWP;
o Przedszkole Publiczne nr 1 przy Ul. Polna 1, 88-200 Radziejów o mocy 21,62kWp;
o Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy Ul. Sportowej 1, 88-200
Radziejów o mocy 11,96kWp.
b) dokonanie pierwszego uruchomienia instalacji fotowoltaicznych oraz przeprowadzenie wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów technicznych niezbędnych do przekazania do użytkowania instalacji fotowoltaicznych;
c) sporządzenie planu urządzenia fotowoltaicznego dla ekip ratowniczych oraz zawiadomienie Organu Państwowej Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji;
d) przygotowanie i przekazanie użytkownikom, wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami do zgłoszenia i przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej;
e) przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych oraz do przeszkolenia co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji fotowoltaicznych;
f) wywóz i składowanie powstałych podczas montażu odpadów na składowisku odpadów, zabezpieczenia terenu montażu oraz uporządkowania terenu montażu po zakończeniu montażu;
g) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, dachów oraz do uszczelnienia pokrycia dachowego po wykonaniu przejść przewodów oraz po wykonaniu mocowań konstrukcji;
h) odtworzenie nawierzchni.
WAŻNE: Zamawiający nie wymaga montażu magazynów energii (banków akumulatorów), które zostały zaprojektowane w dokumentacji projektowej.

CPV: 09331200-0, 45261215-4

Dokument nr: 2024/BZP 00314919, B.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów, dostępnej pod adresem: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów dostępnej pod adresem: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
3. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów dostępna jest pod adresem: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Przetargową Urzędu Miasta Radziejów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umradziejow.logintrade.net/zapytania_email,164634,ab1a36a67080fee7ea270af69dc563a6.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w Radziejowie, a w szczególności:
a) dostawę, montaż i uruchomienie 4 sztuk instalacji fotowoltaicznych w następujących budynkach użyteczności publicznej:
o Miejski Zespół Szkół w Radziejowie przy ul. Szkolna 28, 88-200 Radziejów o mocy 49,68kWp;
o Oddział Przedszkolny przy ul. Szkolnej 28B, 88- 200 Radziejów o mocy 21,16kWP;
o Przedszkole Publiczne nr 1 przy ul. Polna 1, 88-200 Radziejów o mocy 21,62kWp;
o Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1, 88-200
Radziejów o mocy 11,96kWp.
b) dokonanie pierwszego uruchomienia instalacji fotowoltaicznych oraz przeprowadzenie wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów technicznych niezbędnych do przekazania do użytkowania instalacji fotowoltaicznych;
c) sporządzenie planu urządzenia fotowoltaicznego dla ekip ratowniczych oraz zawiadomienie Organu Państwowej Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji;
d) przygotowanie i przekazanie użytkownikom, wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami do zgłoszenia i przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej;
e) przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych oraz do przeszkolenia co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji fotowoltaicznych;
f) wywóz i składowanie powstałych podczas montażu odpadów na składowisku odpadów, zabezpieczenia terenu montażu oraz uporządkowania terenu montażu po zakończeniu montażu;
g) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, dachów oraz do uszczelnienia pokrycia dachowego po wykonaniu przejść przewodów oraz po wykonaniu mocowań konstrukcji;
h) odtworzenie nawierzchni.
WAŻNE: Zamawiający nie wymaga montażu magazynów energii (banków akumulatorów), które zostały zaprojektowane w dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji montażowej (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na falowniki (GF)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na moduły (GM)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na system montażowy (GSm)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż
500.000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dostawę, montaż i uruchomienie - 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 10 KW każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: o sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
o zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał:
- dostawę, montaż i uruchomienie - 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 10 KW każda.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Należy wypełnić Załącznik Nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty sporządzić szczegółowy kosztorys ofertowy, a następnie przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. Kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę, będzie miał charakter pomocniczy i służyć będzie wyłącznie do celów ściśle określonych w umowie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt. 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3-4 ustawy PZP oraz ust. 2, Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
2.1. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- konfliktu zbrojnego,
- wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych, związanych z koniecznością dokonania zmian projektowych bądź zmiany technologii (do wykonania których wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
b) skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia dostaw stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie prac lub zakazano prowadzenia dostaw.
c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, kanalizacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
2.2. zmiany w zakresie doboru poszczególnych urządzeń wchodzących w skład zestawu instalacji fotowoltaicznych wynikające z błędów w dokumentacji wykonanej przez uprawnione podmioty niemożliwej do stwierdzenia przy założeniu dochowania należytej staranności zamawiającego.
2.3. konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca, w terminie do 3 dni na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 273 ust.1 pkt 1. ustawy PZP, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji montażowej (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na falowniki (GF)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na moduły (GM)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na system montażowy (GSm)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.