Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru w formule EPC (,,pod klucz") - dostawa,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru w formule EPC (,,pod klucz") - dostawa, rozruch i serwis układu technologicznego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
powiat: Gdańsk
marcin.kamien@lotosserwis.pl
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1569693,4c106fc3facfbc5dbbe24b70a436ce91.html
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OS/022/24/GS Budowa ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru przy lotnisku im. F. Chopina w Warszawie w formule EPC (,,pod klucz") - dostawa, rozruch i serwis układu technologicznego.
Treść zapytania:
Gdańsk, dnia 08.05.2024r.
ZAPYTANIE O INFORMACJĘ (RFI) NR OS/022/24/GS
Szanowni Państwo,
Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w zapytaniu o informację RFI na:
,,Budowę ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru przy lotnisku im. F. Chopina w Warszawie w formule EPC (,,pod klucz") - dostawa, rozruch i serwis układu technologicznego."
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
A. Niniejsze zapytanie jest zaproszeniem do składania Ofert wstępnych (technicznych) w etapie prekwalifikacji do udziału przez Zamawiającego w postępowaniu na Budowę ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru przy lotnisku im. F. Chopina w Warszawie w formule EPC (,,pod klucz") - dostawa, rozruch i serwis układu technologicznego.
ORLEN Serwis S.A. informuje, że uczestniczy w postępowaniu przetargowym na ,,Wybór Generalnego Wykonawcy budowy ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru przy lotnisku im. F. Chopina w Warszawie w formule EPC"prowadzonym przez ORLEN S.A. (Inwestor). Wobec powyższego celem niniejszego zapytania jest wybór potencjalnych Podwykonawców dla ORLEN Serwis S.A.
Wynikiem niniejszego Zapytania będzie stworzenie zamkniętej listy Oferentów, do których będą wysyłane zaproszenia do składania Ofert handlowych na zakres przewidziany niniejszym zapytaniem.
B. Przedmiotem niniejszego zapytania o informację (RFI) jest ogólnodostępna stacja tankowania wodoru przy lotnisku im. F. Chopina w Warszawie, przeznaczona do zasilania transportu publicznego i samochodów osobowych (pojazdy HDV i LDV). Stacja będzie otwarta 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Zakres ogólny usługi w zapytaniu obejmuje w szczególności:
? Zabudowę stanowisk/paneli rozładowczych dla miejsc dokowania zestawu z naczepą wodorową.
? Zabudowę magazynów wodoru o pojemności minimum 1200kg. Realizacja pojemności magazynowej poprzez dostawę 2 bateriowozów.
? Zabudowę modułu stacji sprężania oraz modułu magazynowego stacji.
? Zabudowę 2 dystrybutorów wodoru 350 bar i 2 dystrybutorów 700 bar.
Szczegółowy opis zakresu prac wymaganych do realizacji zawiera dokumentacja techniczna (Załączniki nr 1 - 5 do Zapytania). W celu otrzymania dokumentacji technicznej należy przesłać poprzez Platformę LOGINTRADE podpisane elektronicznie, zgodnie z reprezentacją firmy oświadczenie o zachowaniu poufności (Załącznik nr 10 do Zapytania). Oświadczenie podpisane odręcznie należy dostarczyć w dwóch kopiach do siedziby ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku.
II. WYMAGANA ZAWARTOŚĆ OFERTY WSTĘPNEJ (TECHNICZNEJ) SKŁADANEJ NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ LOGINTRAGE W RAMACH NINIEJSZEGO ZAPYTANIA
Warunkiem formalnym uczestnictwa w niniejszym procesie zakupowym jest przedstawienie następujących dokumentów :
? Dokumenty potwierdzające, że Oferent zrealizował w ostatnich 5 latach roboty zgodne lub podobne (co do charakteru Inwestycji) z przedmiotem niniejszego Zapytania, np. referencje, protokoły odbioru itp.;
? Sprawozdania finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (jeżeli są wymagane),lub deklaracje CIT-8, lub PIT-B lub inne dokumenty przedstawiające sytuację finansową kontrahenta - każdy z nich za ostanie 3 lata obrotowe.
? Oferty technicznej zawierającej zestawienie proponowanych rozwiązań technologicznych z uwzględnieniem produkcji/dostaw, zapewnienia rozruchu oraz serwisu gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego.
? Harmonogramu ramowego realizacji w ujęciu miesięcznym od podpisania Umowy ze szczególnym uwzględnieniem:
a) dokumentacji projektowej/wykonawczej z uwzględnieniem stref EX na podstawie PZT oraz innych projektów wielobranżowych - wykonawczych,
b) dostawy, w tym prefabrykacji urządzeń oraz trailerów,
c) dostawy symulatora/sterownika testowego automatyki wodorowej,
d) prac mechaniczno-montażowych,
e) odbiorów technicznych,
f) prac rozruchowych, rozruchów mechanicznych, testów, prób funkcjonalnych,
g) dokumentacji powykonawczej, testów potwierdzających spełnienie parametrów gwarantowanych (PAC),
h) rozliczenia i zakończenia zadania.
? Listy Podwykonawców (jeżeli Oferent będzie z nich korzystał) uwzględniającej zakres prac i udziału procentowego jaki zostanie im powierzony wraz z minimum 3 referencjami i/lub listami referencyjnymi podwykonawcy adekwatnymi do realizowanego zakresu.
UWAGA
? W przypadku jakichkolwiek kopii dokumentów, muszą one zostać potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta.
? Brak jakichkolwiek dokumentów z pkt. II może skutkować odrzuceniem Oferty.
III. ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający informuje, że:
? Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym;
? nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty;
? nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom;
? zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu;
? zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta;
? zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania o informację bez podania przyczyny, w każdym czasie;
? zastrzega sobie prawo do zamknięcia Zapytania o informację bez wyboru którejkolwiek z Ofert;
? zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje;
? wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty;
? zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu o informację, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów;
? ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 72.04.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy Ul. Elbląskiej 135;
? wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty wstępnej i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i od innych celów .
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE PYTAŃ I ODPOWIEDZI
a) Na pytania dotyczące Zapytania o informację odpowiedzi udzielone zostaną wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 13.05.2024r. do godz. 11:00.
c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań.
d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane.
V. OPIS SPOSOBU UCZESTNICZENIA W POSTĘPOWANIU I ZŁOŻENIA OFERTY
a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu o informację i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Ofertyna Platformie Zakupowej LOGINTRADEdo dnia 15.05.2024r. do godz. 11:00.
c) Oferta powinna być:
? sporządzona w języku polskim,
? podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta,
? złożona tylko na Platformie Zakupowej
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuliinformacyjnej.
c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danychosobowych.
d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: Ul. Chemików 7 09-411Płock.
e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail:daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. Ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych".
f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających.
g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżejjest:
? podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit bRODO,
? wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami orachunkowości,
? prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczościfinansowej.
j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzaniaorazprawowniesieniasprzeciwuwprzypadkukiedyORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu.
k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. STANDARDY OBOWIĄZUJĄCE W GRUPIE KAPITAŁOWEJ ORLEN
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami.
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem.

Dokument nr: Z54/444628, OS/022/24/GS

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1569693,4c106fc3facfbc5dbbe24b70a436ce91.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
08- 05- 2024 14: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
15- 05- 2024 11: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
13- 05- 2024 11: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1569693,4c106fc3facfbc5dbbe24b70a436ce91.html

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Marcin Kamień
tel:
e-mail: marcin.kamien@lotosserwis.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.