śląskie (Pyskowice)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Starogard Gdański)
lubelskie (Puławy)
dolnośląskie (Ziębice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana rynien, obróbek blacharskich z robotami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI ul. Grabowa 1 A 40-172 Katowice powiat: Katowice zamowienia@sznslaskie.pl https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana rynien, obróbek blacharskich z robotami towarzyszącymi Istebna os. Kubalonka Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w oparciu o dokumentację robót budowlanych pt.: "Wymiana rynien,obróbek blacharskich z robotami towarzyszącymi Istebna os. Kubalonka" CPV: 45261320-3 Dokument nr: 2024/BZP 00315256, TP.5-2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 Wymagania: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 4. Wadium ustala się w wysokości 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych ) 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 7. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. 10. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta nr 87 1240 1037 1111 0011 1425 7032 z adnotacją: ,,Wadium TP.5-2024 Wymiana rynien os. Kubalonka" SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: TP.5-2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w oparciu o dokumentację robót budowlanych pt.: "Wymiana rynien,obróbek blacharskich z robotami towarzyszącymi Istebna os. Kubalonka" 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ i którzy nie podlegają wykluczeniu. O udzielenie zamówienia m.in. mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełnionym jeżeli Wykonawca wykaże, że : a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie dachu budynku, o wartości co najmniej 60.000,00 zł. Uwaga: Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.). Uwaga: Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy). Dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: - dysponuje jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do spełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń . 3. Dopuszcza się spełnianie przez Wykonawców warunków z ust. powyżej w ten sposób, że przynajmniej jeden warunek ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby z uwzględnieniem, iż w tym przypadku należy zapewnić spełnienie w/w warunków przez cały okres trwania umowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 4. Wadium ustala się w wysokości 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych ) 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 7. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. 10. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta nr 87 1240 1037 1111 0011 1425 7032 z adnotacją: ,,Wadium TP.5-2024 Wymiana rynien os. Kubalonka" 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 9 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024