śląskie (Pyskowice)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Starogard Gdański)
opolskie (Opole)
śląskie (Tychy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie przy fragmencie elewacji frontowej i południowej budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU pl. Jana III Sobieskiego 2 41-902 Bytom powiat: Bytom sekretariat@muzeum.bytom.pl https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace konserwatorskie przy fragmencie elewacji frontowej i południowej budynku przy Ul. Korfantego 34 w Bytomiu wraz z naprawą tynków wewnętrznych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich i restauratorskich fragmentu elewacji frontowej budynku byłego starostwa powiatu bytomskiego przy Ul. Korfantego 34 w Bytomiu wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót obejmuje naprawę: - gzymsu koronującego, okapowego, wykonanego z cegły glazurowanej barwy ciemnozielonej, w elewacji zachodniej (frontowej) na wysokości sali koncertowej w północnym skrzydle budynku, - gzymsu koronującego, okapowego, wykonanego z cegły glazurowanej barwy ciemnozielonej, w elewacji zachodniej (frontowej) w jej centralnej części w okolicy wejścia do budynku, - ozdobnych wykuszy (w formie wieżyczek) flankujących zachodnią część elewacji frontowej (północne skrzydło budowli - dwie wieżyczki), w miejscach powstałych uszkodzeń na połączeniu z gzymsem koronującym, okapowym długości 13,0m, na wysokości sali koncertowej, - ściany zewnętrznej elewacji południowej przy wejściu do budynku - ściana północnego skrzydła budowli (od strony wewnętrznej i zewnętrznej); 3. Szczegółowy opis całości przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z w/w dokumentami. Ważne: Należy zastosować kształtki klinkierowe perforowane o przekroju trójkątnym, glazurowane (szkliwione) w kolorze ciemnozielonym wykonane według pierwowzoru dostarczonego z obiektu. Kształtki produkowane będą na indywidualne zamówienie. Kolor kształtek należy dostosować do oryginalnego koloru po usunięciu zanieczyszczeń. Dopuszcza się zastosowanie dobrze zachowanych odzyskanych kształtek po oczyszczeniu chemicznym. CPV: 45324000-4, 45000000-7,45210000-2,45262500-6,45400000-1,45442110-1,45442100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00315606 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom (zwanej dalej ,,platformą"). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.; 6) zalecana objętość przesyłanych danych, tj. plików o wielkości maksymalnej do 50 MB; 7) zalecany format plików .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich i restauratorskich fragmentu elewacji frontowej budynku byłego starostwa powiatu bytomskiego przy ul. Korfantego 34 w Bytomiu wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót obejmuje naprawę: - gzymsu koronującego, okapowego, wykonanego z cegły glazurowanej barwy ciemnozielonej, w elewacji zachodniej (frontowej) na wysokości sali koncertowej w północnym skrzydle budynku, - gzymsu koronującego, okapowego, wykonanego z cegły glazurowanej barwy ciemnozielonej, w elewacji zachodniej (frontowej) w jej centralnej części w okolicy wejścia do budynku, - ozdobnych wykuszy (w formie wieżyczek) flankujących zachodnią część elewacji frontowej (północne skrzydło budowli - dwie wieżyczki), w miejscach powstałych uszkodzeń na połączeniu z gzymsem koronującym, okapowym długości 13,0m, na wysokości sali koncertowej, - ściany zewnętrznej elewacji południowej przy wejściu do budynku - ściana północnego skrzydła budowli (od strony wewnętrznej i zewnętrznej); 3. Szczegółowy opis całości przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z w/w dokumentami. Ważne: Należy zastosować kształtki klinkierowe perforowane o przekroju trójkątnym, glazurowane (szkliwione) w kolorze ciemnozielonym wykonane według pierwowzoru dostarczonego z obiektu. Kształtki produkowane będą na indywidualne zamówienie. Kolor kształtek należy dostosować do oryginalnego koloru po usunięciu zanieczyszczeń. Dopuszcza się zastosowanie dobrze zachowanych odzyskanych kształtek po oczyszczeniu chemicznym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442110-1 - Malowanie budynków 45442100-8 - Roboty malarskie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp; o wartości do 15% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia obejmą roboty budowlane, o zakresie analogicznym do zamówienia podstawowego 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy/robót 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. 2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. 3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. prac konserwatorskich i restauratorskich na elewacjach z wykorzystaniem cegieł szkliwionych i kształtek ceglanych szkliwionych w budynkach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków. b) zatrudniania min. 5 pracowników budowlanych na umowę o pracę. c) dysponowania jednym kierownikiem robót/budowy z uprawnieniami określonymi przepisami Prawa budowlanego, który posiada min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków d) dysponowania jedną osobą pełniącą nadzór konserwatorski, która posiada: - ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy udokumentowany udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub - zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych oraz § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu, jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i powinna zawierać zapisy o współodpowiedzialności każdej ze stron. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. 4) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: a) wskazanie postępowania o zamówienie, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz d) zakres jego umocowania, a także e) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5) Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu wymagań składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym poniżej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w przypadkach opisanych w § 9 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Wnioski stron o dokonanie zmian w umowie winne być składane na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosków należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzone zmiany 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy/robót 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024