dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czerwieńsk ul. Rynek 25 66-016 Czerwieńsk powiat: zielonogórski tel. 68 327 85 65 gkm@czerwiensk.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Czerwieńsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 327 85 65 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania oferty na: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kompleksowe wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: ,,Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie". Zamówienie finansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/6783/PolskiLad Zakres rzeczowy Świadczący usługi nadzoru inwestorskiego (dalej jako Nadzór) zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru inwestorskiego w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia robót dla realizacji zadania pn. ,,Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie". Zamówienie obejmuje dwa zadania: 1. ZADANIE 1: Uporządkowanie gospodarki ściekowej dla części miejscowości Nietkowice poprzez wykonanie kanalizacji sanitarnej i tłocznej z przepompownią ścieków dla zlewni nr 5. Zadanie obejmuje: a) Budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej na odcinku około 2387 mb; b) Budowę sieci kanalizacji tłocznej na odcinku około 222 mb wraz z przepompownią nr P5; c) Budowę przyłączy o długości około 614 mb d) Roboty ziemne i drogowe w zakresie rozbiórek i odtworzeń po trasie rurociągu kanalizacji; e) Wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego do przepompowni; f) Opracowanie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 2. ZADANIE 2: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobrzęcin. Zadanie obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji projektowej z wszystkimi wymaganymi prawem pozwoleniami na realizacje zamierzenia budowlanego w zakresie przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobrzęcin zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym część dokumentacji projektowej -załącznika nr 1B do niniejszej SWZ; b) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres przedstawia dokumentacja znajdująca się pod adresem: https://przetargi.czerwiensk.pl/procurements/40/documents Wykonanie usługi. Do zadań głównych Nadzoru należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) akceptacja materiałów budowlanych i urządzeń, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) uczestnictwa w radach budowy organizowanych przez Zamawiającego, 8) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywanych robót, 9) uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia wad i usterek. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Dokument nr: GKiM.7013.5.2024 Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być przesłana na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania cenowego za pośrednictwem Systemu FINN E-Zamówienia Publiczne - Gmina Czerwieńsk dostępnego pod adresem https://przetargi.czerwiensk.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 15 maja 2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1. Od dnia podpisania umowy pomiędzy Nadzorem, a Zamawiającym do dnia zakończenia realizacji zadania pn.: ,,Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie" tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót przez Wykonawcę robót, Zamawiającego i Nadzór bez zastrzeżeń (18 miesięcy). 2. W przypadku wydłużenia czasu prowadzenia robót budowlanych Nadzór będzie realizował przedmiot umowy również w okresie wydłużenia bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, a także w czasie trwania okresu gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót. Wymagania: Podstawa prawna wykonywania zamówienia: 1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2023 r. poz. 682 z pózn. zm). 2. Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2023 r. poz. 551). 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 1126). 4. Przepisy i wytyczne branżowe. Warunki zapłaty. 1. Z wybranym Nadzorem zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres zamówienia określony w niniejszym zaproszeniu. 2. Wynagrodzenie jest niezmienne przez cały okres, o którym mowa w dziale III - termin wykonania zamówienia, bez względu na faktyczny termin odbioru zadania inwestycyjnego od wykonawcy robót, okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji oraz ilość, zakres i wartość udzielonych Wykonawcy przez Zamawiającego zleceń na wykonanie robót dodatkowych i robót zamiennych, a także ilość i wynik przeprowadzonych przeglądów W okresie gwarancji lub rękojmi. 3. Rozliczenie za wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego odbędzie się na podstawie trzech faktur: 1) Pierwsza faktura częściowa w wysokości 25% wynagrodzenia brutto Nadzoru płatna w 2024 roku po wykonaniu przez Wykonawcę robót I etapu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo -finansowym, 2) Druga faktura częściowa w wysokości 30% wynagrodzenia brutto Nadzoru płatna w 2025 roku po wykonaniu przez Wykonawcę robót II etapu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo -finansowym, 3) Trzecia faktura końcowa w wysokości 45% wynagrodzenia brutto Nadzoru płatna po zakończeniu przez Wykonawcę robót III etapu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. IV. WYMAGANIA ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY CENOWEJ 1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zaproszenia. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką oraz posiadać datę sporządzenia. 3. Oferta powinna zawierać nazwę Wykonawcy, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, REGON. 4. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią. 5. Oferta ma obejmować całość zamówienia. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, nadzorowali dwie roboty budowlane, w tym: > jedna, która polegała na prowadzeniu nadzoru nad zadaniem polegającym na remoncie, przebudowie lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł, słownie: jeden milion złotych (z podatkiem VAT), > jedna, która polegała na prowadzeniu nadzoru nad zadaniem polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 400 000,00zł, słownie: pięćset tysięcy złotych (z podatkiem VAT). 7. Oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Oferent powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wymagane doświadczenie i uprawnienia w specjalnościach: konstrukcyjno -budowlanej, sanitarnej, drogowej i elektrycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedna osobę, która posiada odpowiednie uprawnienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania koordynatora inspektorów nadzoru. Uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 roku, poz. 831). Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334). Na potwierdzenie dysponowania w/w osobami Wykonawca w formularzu ofertowym składa oświadczenie w tym zakresie wskazując poszczególnych inspektorów nadzoru z imienia i nazwiska oraz podając ich numer uprawnień budowlanych. Na etapie zawierania umowy Nadzór będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów. 7. Oferent odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY W cenę propozycji należy wliczyć: a) wszystkie koszty związane z realizacją usługi, b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT; UWAGA: Cena podana w ofercie będzie ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu Cywilnego VI. KRYTERIUM WYBORU 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium - cena 100%. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 4. Ocena ofert zostanie dokonana w ciągu trzech dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert, termin ten może ulec zmianie w przypadku konieczności wezwania Oferenta do wyjaśnień lub konieczności uzyskania ofert dodatkowych. 5. Zamawiający skontaktuje się z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę w celu ustalenia terminu podpisania umowy. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. W przypadku uzyskania tylko jednej oferty, Zamawiający uzna zasadę konkurencyjności za spełnioną. Kontakt: VIII. OSOBA DO KONTAKTU Dodatkowych informacji udziela Pani Marzena Kopczyńska e-mail: gkm@czerwiensk.pl - Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku, tel. 68 327 85 65. |
© eurobudowa.pl 2004-2024