Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie
Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
63-300 Pleszew
powiat: pleszewski
tel: (062) 742 11 03, wew. 39, faks: (062) 742 15 40
dpspleszew@post.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pleszew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: (062) 742 11 03
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie.
1.
Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego
zapytania cenowego.

Dokument nr: OG.174.7.2024

Otwarcie ofert: 5.3. Zamawiający zapozna się z ofertami dnia: 14.05.2024 r. godz. 10

Składanie ofert:
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
5.1. Oferty na niniejsze zapytanie cenowe można składać w następujących formach:
5.1.1.
osobiście (w dni robocze od godz. 7
00
00
do 15 ) w siedzibie Zamawiającego,
pok. nr 157 - sekretariat.
5.1.2.
przesłać do siedziby Zamawiającego na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie
Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
63-300 Pleszew
pok. nr 157 - sekretariat,
00
5.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 14.05.2024 r. godz. 9
00

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia.
2.1. Realizacja zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2024 r.

Wymagania:
dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 złotych netto
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej
130.000 złotych netto,
2.2. Wykonawca zobowiązuje się do terminowych realizacji reklamacji dostarczonego towaru w
ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego lub, jeżeli
istnieje taka możliwość, w terminie dłuższym uzgodnionym przez strony.
2.3. Dostarczanie zamówionego towaru następuje na koszt Wykonawcy jego własnym
transportem.
3. Opis sposobu przygotowania ofert.
3.1. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez
osobę podpisującą ofertę.
3.2. Wszystkie strony oferty zawierające zapis wraz z załącznikami powinny być parafowane
przez osobę podpisującą ofertę.
3.3. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę winny być spięte lub zszyte w sposób zapobiegający
jej dekompletacji.
3.4. Ofertę należy złożyć, w przypadku oferty pisemnej, w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie
w siedzibie Zamawiającego z następującym opisem:
Nadawca:nazwa i adres wykonawcy, pieczęć
Adresat:Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie
Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
63-300 Pleszew
pok. nr 157 - sekretariat
z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę mebli"
00
Nie otwierać przed dniem 14.05.2024r., godziną 10 "
4. Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta.
4.1. wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego,
4.2. wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
cenowego.
4.3. atesty potwierdzające, że zastosowane w meblach płyty wiórowe laminowane posiadają
klasę higieniczności E1.
6. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
6.1. Wzór umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi Załącznik nr 4 do
niniejszego zapytania cenowego.
8. Inne istotne postanowienia.
8.1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę
8.2. Oferta musi się składać z dokumentów określonych w punkcie 4.
8.3. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
8.4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.5. Zaleca się powzięcie wszelkich niezbędnych informacji od Zamawiającego w celu
przygotowania oferty, w szczególności zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia.
8.6. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej i powzięcie wszelkich niezbędnych informacji od
Zamawiającego w celu przygotowania oferty, a także dokonanie pomiarów w siedzibie
Zamawiającego w razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości.
8.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Wykonawcy bez podania
przyczyny.
8.8. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz
przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
8.9. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie
przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
8.10. Dokumenty związane z postępowaniem jak również ich ewentualne modyfikacje zostaną
udostępnione
na
stronie
BIP
Domu
Pomocy
Społecznej
w
Pleszewie
-
https://bip.dpspleszew.pl/ w związku z tym Wykonawca ma obowiązek na bieżąco śledzenia
strony oraz wprowadzanych tam wszelkich zmian.

Kontakt:
7. Osoby uprawnione przez Zamawiającego do kontaktu z oferentami.
7.1. W zakresie spraw formalnych oraz w zakresie przedmiotu zamówienia - p. Jacek Rejek
Kierownik Działu Organizacyjno-Gospodarczego w Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie,
tel. 62 7421103 wew. 39, e-mail: przetargi@dpspleszew.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.