Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie Plac Wolności im. Jana Pawła II 5 63-300 Pleszew powiat: pleszewski tel: (062) 742 11 03, wew. 39, faks: (062) 742 15 40 dpspleszew@post.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pleszew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (062) 742 11 03 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Dokument nr: OG.174.7.2024 Otwarcie ofert: 5.3. Zamawiający zapozna się z ofertami dnia: 14.05.2024 r. godz. 10 Składanie ofert: 5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 5.1. Oferty na niniejsze zapytanie cenowe można składać w następujących formach: 5.1.1. osobiście (w dni robocze od godz. 7 00 00 do 15 ) w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 157 - sekretariat. 5.1.2. przesłać do siedziby Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie Plac Wolności im. Jana Pawła II 5 63-300 Pleszew pok. nr 157 - sekretariat, 00 5.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 14.05.2024 r. godz. 9 00 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia. 2.1. Realizacja zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2024 r. Wymagania: dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 złotych netto W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 złotych netto, 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do terminowych realizacji reklamacji dostarczonego towaru w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego lub, jeżeli istnieje taka możliwość, w terminie dłuższym uzgodnionym przez strony. 2.3. Dostarczanie zamówionego towaru następuje na koszt Wykonawcy jego własnym transportem. 3. Opis sposobu przygotowania ofert. 3.1. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 3.2. Wszystkie strony oferty zawierające zapis wraz z załącznikami powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 3.3. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę winny być spięte lub zszyte w sposób zapobiegający jej dekompletacji. 3.4. Ofertę należy złożyć, w przypadku oferty pisemnej, w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego z następującym opisem: Nadawca:nazwa i adres wykonawcy, pieczęć Adresat:Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie Plac Wolności im. Jana Pawła II 5 63-300 Pleszew pok. nr 157 - sekretariat z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę mebli" 00 Nie otwierać przed dniem 14.05.2024r., godziną 10 " 4. Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta. 4.1. wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego, 4.2. wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego. 4.3. atesty potwierdzające, że zastosowane w meblach płyty wiórowe laminowane posiadają klasę higieniczności E1. 6. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 6.1. Wzór umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania cenowego. 8. Inne istotne postanowienia. 8.1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 8.2. Oferta musi się składać z dokumentów określonych w punkcie 4. 8.3. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. 8.4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.5. Zaleca się powzięcie wszelkich niezbędnych informacji od Zamawiającego w celu przygotowania oferty, w szczególności zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia. 8.6. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej i powzięcie wszelkich niezbędnych informacji od Zamawiającego w celu przygotowania oferty, a także dokonanie pomiarów w siedzibie Zamawiającego w razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości. 8.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny. 8.8. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie. 8.9. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 8.10. Dokumenty związane z postępowaniem jak również ich ewentualne modyfikacje zostaną udostępnione na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie - https://bip.dpspleszew.pl/ w związku z tym Wykonawca ma obowiązek na bieżąco śledzenia strony oraz wprowadzanych tam wszelkich zmian. Kontakt: 7. Osoby uprawnione przez Zamawiającego do kontaktu z oferentami. 7.1. W zakresie spraw formalnych oraz w zakresie przedmiotu zamówienia - p. Jacek Rejek Kierownik Działu Organizacyjno-Gospodarczego w Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie, tel. 62 7421103 wew. 39, e-mail: przetargi@dpspleszew.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024