Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
Bohaterów Westerplatte, 31
65-950 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
https://gddkia.eb2b.com.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na trzy części: Cz. nr 1:
Rejon w Gorzowie Wlkp.; Cz, nr 2: Rejon w Nowej Soli ; Cz. nr 3: Rejon w Słubicach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:
W zakresie zamówienia:
1. Zakup i dostawa gazu płynnego propan do następującej lokalizacji: GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, Rejon w Gorzowie Wlkp. Obwód Utrzymania Drogowego w Baczynie, Ul. Szczecińska 4, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. Dostarczonym materiałem będzie ciekły propan przeznaczony do zbiorników centralnego ogrzewania, służący do ogrzewania pomieszczeń oraz ciepłej wody. Ciekły propan musi spełnić wymagania jakościowe zgodnie z Polską Normą (PN-C-96008:1998P) lub równoważną) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących składu i wartości opałowych.
3. Wykonawca dostarczy około 57 000 litrów ciekłego propanu w ciągu 36 miesięcy od podpisania umowy do poniżej wskazanego punktu: 3 Zbiorniki LPG o Łącznej pojemności 14 550 l zlokalizowane na terenie GDDKiA Rejon w Gorzowie Wlkp., Obwód Utrzymania Drogowego w Baczynie, Ul. Szczecińska 4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Część nr 2:
W zakresie zamówienia:
1. Zakup i dostawa gazu płynnego propan do następujących lokalizacji: 1) GDDKiA Rejon w Nowej Soli, Rudno 1, 67-100 Nowa Sól; 2) GDDKiA Rejon w Nowej Soli, Obwód Utrzymania Drogowego, Nowy Świat 20, 66-100 Sulechów.
2. Dostarczonym materiałem będzie ciekły propan przeznaczony do zbiorników centralnego ogrzewania, służący do ogrzewania pomieszczeń oraz ciepłej wody. Ciekły propan musi spełnić wymagania jakościowe zgodnie z Polską Normą (PN-C-96008:1998P) lub równoważną) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących składu i wartości opałowych.
3. Wykonawca dostarczy około 59 000 litrów ciekłego propanu w ciągu 36 miesięcy od podpisania umowy do poniżej wskazanych punktów: 1) Zbiornik LPG Zamawiającego o wielkości 4850 l, zlokalizowany na terenie GDDKiA Rejon w Nowej Soli, Rudno, 67-100 Nowa Sól; 2) Zbiornik LPG Zamawiającego o wielkości 2700 l, zlokalizowany na terenie GDDKiA Rejon
w Nowej Soli, Obwód Utrzymania Drogowego, Nowy Świat 20, 66-100 Sulechów.
Część nr 3:
W zakresie zamówienia:
1. Zakup i dostawa gazu płynnego propan do budynku GDDKiA Rejon w Słubicach Obwód Drogowy w Korytach, Koryta 25a, 66-235 Torzym.
2. Dostarczonym materiałem będzie ciekły propan przeznaczony do zbiorników centralnego ogrzewania, służący do ogrzewania pomieszczeń oraz ciepłej wody. Ciekły propan musi spełnić wymagania jakościowe zgodnie z Polską Normą (PN-C-96008:1998P) lub równoważną) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących składu i wartości opałowych.
3. Wykonawca dostarczy około 24 000 litrów ciekłego propanu w ciągu 36 miesięcy od podpisania umowy do poniżej wskazanego punktu: GDDKiA Rejon w Słubicach Obwód Drogowy w Korytach, Koryta 25a, 66-235 Torzym.

CPV: 09122100-1

Dokument nr: 2024/BZP 00315930, O/ZG.D-3.2421.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-21 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 Mb/s; komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerowane nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera. włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie ,,pdf"). 2. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 3. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania". 4. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce ,,Załączniki organizatora". Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora". 5. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje", polecenie ,,Nowe/wysłane" i następnie ,,Dodaj pytanie/ komentarz". W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3. IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę" polecenie ,,Dodaj załącznik". Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje" polecenie ,,Nowe/wysłane" i następnie ,,Dodaj pytanie/ komentarz" albo jako korespondencja w wątku polecenie ,,Otrzymane" i następnie ,,Odpowiedz". 6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Pozostałe informacje w pkt 14 IDW
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, Ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email: kancelaria@gddkia.gov.pl. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: - dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gddkia.eb2b.com.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-21 09:30
Miejsce składania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.